Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sweet. Da er det bare å skaffe seg Leica M3 - det vil passe deg og måten du fotograferer på. Når drar du til London ?

 

Tom

Leica M3 skal kjøpes inn, indeed. Kan ikke vente med å få hendene mine på et.

 

Jeg drar til London 28 juli og blir der frem til 1 august. Londons innbyggere kan ikke føle seg trygge. :p

 

Hvis ikke du satser på R3 før du reiser til London så kan jeg anbefale Jacobs Camera Store.

link til akams guide.

Kjøpte selv en F100 der i fjor sommer, de hadde greie priser og virket som at de hadde kompetanse. Er også garanti på bruktkjøp (mener at det er 1 år elns)

Lenke til kommentar
Poland_17_by_Ustedalen.jpg

 

Se på nederste hylle,tror han i stolen har vært modell på de figurene :)

 

 

Nydelige bilder de der ja.

Hehe, det er flere som har sagt det, dog jeg skal ærlig talt innrømme at jeg ikke har lagt merke til det før det har blitt nevnt.

 

 

Herlige bilder, Ustedalen. :)
Stilig Ustedalen, er ikke rart du selger bilder ;)
Mornings. Flotte bilder Ustedalen!

Noen som har noen tips til hva man kan fotografere ute en mandag kveld?

 

Takker og bukker alle sammen. Slikt er koselig å høre. :)

 

Wiciwato: Fotografer noe helt sykt og surrealistisk, også kan du vise det til meg i morgen.

 

 

Kjøpte selv en F100 der i fjor sommer, de hadde greie priser og virket som at de hadde kompetanse. Er også garanti på bruktkjøp (mener at det er 1 år elns)

Jeg tenkte egentlig på å kjøpe Leica i Oslo, men finner jeg det i London hadde det jo vært kjempeflott. Men jeg finner virkelig ikke noen Leicaer på hjemmesiden til Jessop.

Lenke til kommentar
ærre denna leica'n du skulle ha? m3? https://prisguiden.no/product.php?productId=22930 :D

Så absolutt!

 

Ikke jessops, de driver ikke med bruktsalg lenger. Jacobs. Og de har ikke noe brukt på hjemmesiden, men masse i butikken.

Ah, da så!

 

 

Jeg må vist punge ut med rundt 15 000 kroner for en Leica M3 og en 35mm Summicron. Det er mye for et kamera fra 1954. :p

Men det er absolutt verdt det. Har hittil tjent 10500 kroner på utstillingen, så utgiften blir faktisk ikke så stor. Pluss at jeg har jobbet i hele sommer, og jeg får lønn og stipend kommende skoleår. Sååå, jeg burde jo egentlig ikke bekymre meg for prisen. Jeg har jo råd, har jeg ikke?

Makan, hvorfor begynner jeg å tenke så mye når det kommer til mye penger?

Lenke til kommentar
Jeg må vist punge ut med rundt 15 000 kroner for en Leica M3 og en 35mm Summicron. Det er mye for et kamera fra 1954. :p

Ikke utpreget gratis, men da forutsetter jeg at den er strøken. Og den tjener du fort nok inn igjen, tipper jeg.

 

Gleder meg alt til å se hva du får til med London turen din.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...