Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil en slik diffuser virke mye annerledes enn den innebygde diffuseren i SB-600?

Sitter å lurer på om det er verdt kronene..

Den vil ikke virke så utrolig bra på SB-600 ihvertfall. Er laget for SB-80 og SB-800 og vil ikke passe uten prob på SB-600

Edit: Ihvertfall såvidt som jeg vet, men er godt mulig at jeg tar feil.

Edit2: Den vil visstnok ikke henge fast, men kan fikses med en gummistrikk eller lignende.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Det er 50 x 75 som er oppgitt som mål hos oss.

Jøss - da har jeg tatt feil da. OK.

Det er forøvrig drit irriterende. 3:2 formatet på bildene våre er jo 75x50, men av en eller annen grunn er 70x50 standard på rammer og passepartout (også hos JP).

Jeg endte til slutt med å kjøpe 100x70 ramme på IKEA, og så måtte jeg få passepartout skåret til hos rammemaker.

Lenke til kommentar
Det er forøvrig drit irriterende. 3:2 formatet på bildene våre er jo 75x50, men av en eller annen grunn er 70x50 standard på rammer og passepartout (også hos JP).
Det er et standard rammemål (basert på amerikanske tommemål), samme aspektratio som 13x18 bilder (5"x7")...
Lenke til kommentar

3908 ord, 10 sider + forside, sammendrag og kildehenvisninger.

Egentlig en helt ordinær semesteroppgave som man bruker et par dager på å skrive, men i år passet det sykt dårlig mtp. eksamen.

Word. Verktøy - Ordtelling.

Endret av Eirik_a
Lenke til kommentar

Mr. Olsen: I OpenOffice Writer er det Verktøy --> Ordteljing. Akkurat kor det er i Word veit eg ikkje, meiner å hugse at det er ei verktøylinje med ordteljing. Elles so ligg det kanskje under Verktøy-menyen der ogso.

Red.: Gjorde visst det ja.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...