Eirik Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Hvor mye kan man få for et 400D kit-objektiv? Er det i det heletatt noen vits å prøve å selge? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Hvor mye kan man få for et 400D kit-objektiv? Er det i det heletatt noen vits å prøve å selge? Stort sett må man vel betale folk for å ta i mot det Tom Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Jeg solgte mitt for 300,- edit: men er nok lurere å beholde det så man kan selge det sammen med huset når den tid kommer. Endret 12. juli 2009 av phax Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Hehe. Koster vel like mye å sende den. Har folk sett David LaChapelle - konfekt for øyet dokumentaren? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Hvor mye kan man få for et 400D kit-objektiv? Er det i det heletatt noen vits å prøve å selge? Man kan jo leve i et utopi. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Man kan jo leve i et utopi. Det finnes en del uhelbredelige optimister på Finn. Desverre så finnes det en del idioter der også ... Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Har folk sett David LaChapelle - konfekt for øyet dokumentaren? Kult. Nettopp ferdig å se den. Han bruker hvertfall riktig kamera merke Han har ikke peiling på det tekniske. Han kan ingenting om lyssetting, han vet ikke hva en 35mm eller 50mm er. Endret 12. juli 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Man kan jo leve i et utopi. Til selgers forsvar er det der IS-versjonen. Men selvsagt alt for dyr med tanke på at den koster 1250,- ny. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Kan bruke Pentax jeg også om noen spanter et mellomformatkamera på meg. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 hehe... Jeg hadde store planer om å kjøpe en 645N. Heldigvis dukket fornuften opp og bruker heller penger digitalt utstyr. btw; er det mange her som er veldig interessert i blits og lyssetting? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Enhver shoot jeg gjør innvolverer det, så ja, jeg er interessert. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hva med en egen blits/lyssetting tråd der vi kan komme med erfaringer, tips, triks, hva, hvordan osv...? Driver å lærer/eksperimenterer selv. Uhyre Morsomt Tok bilder av leilgiheten min i våres, uten blits, HDR Ble skikkelig poop, men greit nok til annonse bruk. Satt opp 4 ebay blitser nå nettopp, bare for å teste. Det ble jo rått iforhold. Cheap hot shoe flashes Har sett Strobist DVD'ene til David Hobby og Onelight DVD'ene til Zack Arias. Anbefales! Endret 12. juli 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Keen på Onelight-DVD-en, men er så dyr. Zack Arias er en skikkelig fet fyr. Dyktig fotograf, men også god til å lære. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Hva med en egen blits/lysseting tråd der vi kan komme med erfaringer, tips, triks, hva, hvordan osv...? Driver å lærer/eksperimenterer selv. Uhyre Morsomt Joda. Kan sikkert bidra med noe smått der. Kjekt å lære og få til godt lys, men et realt helvete å ikke få fikset lyset i gitt situasjon med modeller. Frustrerende til tider Keen på Onelight-DVD-en, men er så dyr. Zack Arias er en skikkelig fet fyr. Dyktig fotograf, men også god til å lære. Jepp. Kritikkene han gir på nettsider er utrolig gode. Kjøpte meg DVD'en til Drew Gardner hvor han viser alt som foregikk under to av shootene han gjorde. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Keen på Onelight-DVD-en, men er så dyr. Zack Arias er en skikkelig fet fyr. Dyktig fotograf, men også god til å lære. Ditto. Men alt for dyr. Skulle ønske noen bekjente hadde den. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Keen på Onelight-DVD-en, men er så dyr. Zack Arias er en skikkelig fet fyr. Dyktig fotograf, men også god til å lære. Ditto. Men alt for dyr. Skulle ønske noen bekjente hadde den. Hmm. Jeg må spørre en bekjent om å få låne den, kun til meg Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Støtter forslaget om Strobist-tråd! Får SB-26en min i morra, og da kan jeg i det minste bruke den som optisk slave helt til Skyportsa mine blir fiksa. Har skaffa meg Flickr Pro nå og! Lekkert! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Hadde vært kult med en slik tråd! Er det noe jeg trenger å lære mer om, så er det blits/lysseting. Btw noen som har et normalobjektiv til Canon å anbefale? Tenker 2000ish. Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Hadde vært kult med en slik tråd! Er det noe jeg trenger å lære mer om, så er det blits/lysseting. Btw noen som har et normalobjektiv til Canon å anbefale? Tenker 2000ish. Nå lever jeg riktignok med Nikon i dag, men jeg gikk nylig til innkjøp av et Tamron 17-50 f/2.8. Burde klare å finne et slikt brukt til Canon for drøyt 2000ish. Nå kjenner jeg dog ikke Canon sin objektivportefølje, men Tamron sitt glass høster i alle fall mange lovord. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Bruk de 2 lappene på lys Kan godt sette opp en slik tråd. Kanskje neste helg? Hvis ingen andre har spesielt lyst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå