Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Imaginær samtale mellom meg og min "kjære" HP-printer.

 

- Skriv ut en e-post så jeg kommer meg på flyet mitt.

- Jeg trenger gul farge.

- Da kjører jeg ut i sorthvitt

- Jeg trenger gul farge.

- Hm. Kanskje om jeg tar et screenshot og printer via photoshop som sorthvitt..

- Jeg trenger gul farge.

 

:dontgetit:

Og hva har simon lært i dag da?

 

Man må ha gul farge ;) HP sucks noen ganger as.

 

Spent på Epson, når jeg får kjøpt meg det da.. :p Ting tar tid...

 

 

 

 

 

 

Jeg kunne nok ført samme samtale med min Epson (Stylus Color 680), rapporterer den om en tom farge så er det bare å vente til en får kjøpt nye.  Nekter å skrive s/hv utskrifer før farvekassetten er skiftet. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Yay. Har fått i oppdrag å ta familiefoto under slektsstevnet neste helg. Ca 145 stk. Så med noe begrenset kunnskap og utstyr med tanke på softbox og blits (altså ikke noe). Mest sannsynligvis blir det forran det gamle familiehuset hvor alle stammer fra. Jeg tenkte å plassere stativet med kameraet oppe på en garasje som står like ved, eller forran huset. Skal se an hva brennvidden fanger uten å trenge å gå for mye i vidvinkel. Blender på 8 og ellers på automatisk. Huset er desverre sånn at folk blir stående mot sola, så jeg håper på noe overskyet vær :p

Lenke til kommentar
Nå er han gammel og småfeit. Har ikke sett mye til han i det siste. Han gjør vell noe TV greier og har alltids en liten rolle i de fleste Sam Raimi filmene :)

 

Han spiller forøvrig også i en serie ved navn Burn Notice, som vel ikke er å se på norsk tv enda såvidt jeg vet. Og gjør en ganske så fornøyelig figur der :)

Lenke til kommentar

Off-Topic, men her om dagen klarte NSB å gi meg et gebyr på 900,- fordi jeg hadde betalt 9,- for lite på billetten min. Grunnen til at jeg ikke hadde betalt nok var at jeg ble tvunget til å ta et tog som gikk til en annen stasjon enn planlagt, da toget jeg opprinnelig skulle ta og hadde kjøpt billett for ikke stanset ved min stasjon grunnet tekniske problemer. Er det ikke fantastisk?

Lenke til kommentar
Off-Topic, men her om dagen klarte NSB å gi meg et gebyr på 900,- fordi jeg hadde betalt 9,- for lite på billetten min. Grunnen til at jeg ikke hadde betalt nok var at jeg ble tvunget til å ta et tog som gikk til en annen stasjon enn planlagt, da toget jeg opprinnelig skulle ta og hadde kjøpt billett for ikke stanset ved min stasjon grunnet tekniske problemer. Er det ikke fantastisk?

 

Klag til NSB og de vil frafalle boten, det gjorde de i hvertfall med meg, og jeg hadde ikke betalt noe ^^

Sa bare at bilettmaskina ikke tok sedler og jeg hadde ingenting annet, og da fikk jeg bare beskjed om å glemme boten.

 

Jeg tok mye månedskortvogn da jeg jobbet et stykke unna :)

Lenke til kommentar
Nå er han gammel og småfeit. Har ikke sett mye til han i det siste. Han gjør vell noe TV greier og har alltids en liten rolle i de fleste Sam Raimi filmene :)

 

Han spiller forøvrig også i en serie ved navn Burn Notice, som vel ikke er å se på norsk tv enda såvidt jeg vet. Og gjør en ganske så fornøyelig figur der :)

*host*hargåttpåviasat4ienlangtidnå*host*

 

Ellers; strøken AF-D 80-200 i hus. To-ring versjonen altså.

Lenke til kommentar
Da er det vel standard at man sender inn en skriftlig klage til NSB?

 

Klage er allerede skrevet og sendt inn, 1-2 ukers behandlingstid fikk jeg svar om så det er tydelig at de får inn en og annen klage... :wee: Vel fortjent, forbanna søppelselskap fra ende til annen.

 

Synes bare det er så fantastisk at kontrolløren ikke bare kunne la være å skrive ut gebyret der og da, jeg forklarte han tross alt hele situasjonen. Nytter ikke komme her med 9,- for lite skjønneru.. Men at toget kommer forsent hver bidige dag, ja det er helt ok!

Lenke til kommentar
Nå er han gammel og småfeit. Har ikke sett mye til han i det siste. Han gjør vell noe TV greier og har alltids en liten rolle i de fleste Sam Raimi filmene :)

 

Han spiller forøvrig også i en serie ved navn Burn Notice, som vel ikke er å se på norsk tv enda såvidt jeg vet. Og gjør en ganske så fornøyelig figur der :)

*host*hargåttpåviasat4ienlangtidnå*host*

 

Ellers; strøken AF-D 80-200 i hus. To-ring versjonen altså.

For oss i utkant Norge uten Viasat 4 (les: Trondheim :p) så vet vi ikke sånt. Serien er forøvrig kul og kan anbefales. Og to-ring versjonen av AF-D 80-200 er hursøtsomhelst *kosepåsin*

Lenke til kommentar
Da er det vel standard at man sender inn en skriftlig klage til NSB?

 

Klage er allerede skrevet og sendt inn, 1-2 ukers behandlingstid fikk jeg svar om så det er tydelig at de får inn en og annen klage... :wee: Vel fortjent, forbanna søppelselskap fra ende til annen.

 

Synes bare det er så fantastisk at kontrolløren ikke bare kunne la være å skrive ut gebyret der og da, jeg forklarte han tross alt hele situasjonen. Nytter ikke komme her med 9,- for lite skjønneru.. Men at toget kommer forsent hver bidige dag, ja det er helt ok!

NSB sine priser er jo sinnsyke også. Er billigere for meg å kjøre alene med bil til Oslo enn det er å kjøre tog. Vanskelig å ha "gode miljøtanker" når man må betale såpass for de. Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar
ENDELIG har jeg fått 50mm f1.2L som jeg bestilte for en liten evighet siden! Whee! :fun:

Jeg kommer på besøk.

 

Da jeg var i Perpignan for Visa Pour l'Image i fjor høst lånte jeg en 5D og en 50/1.2L fra Canon. Jeg forelsket meg i kombinasjonen. Virkelig et koselig objektiv. Vignetterer som en galning, uskarp i kantene og så videre. Men herregud så varmt, så snillt, så trivelig.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...