Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AWESOME!

 

Gi meg rullen da ffs.

 

Og hvor mange negativer var det på rullen?

Mamiya'en er jo kjent for å bare gi 11 og en halv =/

 

Det første bilde virker sweet.

 

Indeed.

 

Jeg gleder meg til rullen min blir ferdig. Dog, jeg husker ikke hva som er på den.

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar
En av filmene jeg ga til mollen :p Kom deg opp på fysak! :D Det første bilde virker sweet.

Det er sant. Herlig film. Det gidder jeg ikke nå, du får kose deg med trickerne. :p

 

 

AWESOME!

Gi meg rullen da ffs.

Og hvor mange negativer var det på rullen?

Tar med neste gang jeg er i sentrum, så får du møte meg.

Jeg fikk 15 eksponeringer.

Lenke til kommentar

ARRRGHH FFFFUUUUU!

 

Nå er jeg _sint_. Nettopp fått SB-28 i hus og tenkte at den kom til å funke glatt med Skyporten. Men neida! Ikke faen vettu! Kan noen vennligst forklare meg hvorfor setupen min ikke funker, annet enn at det er ødelagt kabel/skyport? Jeg har senderen i hotshoen, stående på "all" og på samme frekvens som mottakeren (1 og 2 er opp, 3 er ned). Mottakeren er koblet til blitsen med riktig kabel. Blitsen står på manuell.

post-141153-1247157813_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jippii!

 

Lagt ut noen flere forsvarsbilder i flickrstrømmen min.

 

Eldhus :ph34r:

 

http://farm4.static.flickr.com/3619/3696932225_fb839010e7.jpg?v=0[/img

Haha! Du så en du kjenner? :p

Hehe absolutt ikke. Kjente bare igjen pansergarasjen. Er nemlig her vi har våre CV90er også :)

 

Stormesk 3 - PBN

Nå er dette i den nye vedlikeholdsgarasjen til Ingeniørbataljonen, men de er kliss lik de som er bygd på Setermoen.

Ja det er det ja. Trakk konklusjonen utifra den sorte berreten jeg skjønner du ;) My mistake.

 

Håper på å få tatt flere bilder oppi her selv. Er så mye å gjøre, så får nesten aldri tatt med meg kameraet. Etter sommeren så skal det bli noe tenker jeg.

Lenke til kommentar
Nå venter det en AF-D 80-200 2.8 på meg på postkontoret. Hentes i morgen :)

 

Bruker du alle disse objektivene?

 

Synes bare det virker som om du får et tilsendt hver uke :p

 

Jeg har nå hele 4 objektiver til nikon (5 med 80-200) og har ikke noe problem med å bruke de, nei.

Lenke til kommentar
Jeg er så glad jeg har kommet over denne LBA perioden :D

 

Håper bare Pentax kommer med en ny DA* 30mm f/1.4 evt. 1.8 med SDM iløpet av 2010.

Du må vel ha kommet til et nivå der de fleste behov er dekket?

 

Enig i 30mm-ønsket, hadde gjort seg med en lyssterk normal.

Lenke til kommentar
Jeg er så glad jeg har kommet over denne LBA perioden :D

 

Håper bare Pentax kommer med en ny DA* 30mm f/1.4 evt. 1.8 med SDM iløpet av 2010.

Du må vel ha kommet til et nivå der de fleste behov er dekket?

 

Enig i 30mm-ønsket, hadde gjort seg med en lyssterk normal.

 

Jeg har kommet til ett nivå der jeg har prøvd det mest på kortest mulig tid :D

Nå må jeg lære meg å fotografere... :whistle:

 

Behovene mine er dekket med DA 12-24/4, DA 17-70/4 og DA*50-135/2.8

 

Ja, en lyssterk 30mm hadde gjort seg. Sigma'en blir for myk i hjørnene og FA 31mm blir for dyr. Vil også ha objektiv med SDM/HSM.

Lenke til kommentar
Ja det er det ja. Trakk konklusjonen utifra den sorte berreten jeg skjønner du ;) My mistake.

 

Håper på å få tatt flere bilder oppi her selv. Er så mye å gjøre, så får nesten aldri tatt med meg kameraet. Etter sommeren så skal det bli noe tenker jeg.

Forstår. Nå blir den mørkeblå Brigade Nord bereten ganske så svart i s/h. ;)

Også tenk at du ikke kjenner igjen din egen sjef. Oberstløytnant Nordberg på bilde - ikke Lervik som er sjef PBN eller tidligere Ommundsen.

 

Ja, det er ikke bare bare å få fotografert om du har en normal stilling i kompaniet. Heldige meg som var plassert i generalstaben og var fri til å gjøre det meste.

Lenke til kommentar
ARRRGHH FFFFUUUUU!

 

Nå er jeg _sint_. Nettopp fått SB-28 i hus og tenkte at den kom til å funke glatt med Skyporten. Men neida! Ikke faen vettu! Kan noen vennligst forklare meg hvorfor setupen min ikke funker, annet enn at det er ødelagt kabel/skyport? Jeg har senderen i hotshoen, stående på "all" og på samme frekvens som mottakeren (1 og 2 er opp, 3 er ned). Mottakeren er koblet til blitsen med riktig kabel. Blitsen står på manuell.

for å sjekke at det ikke er kabelen eller blitsen din som kødder kan du ta ut sync kabelen av mottageren. Så finner du en binders eller noe sånt og kortslutter jack pluggen. hvis blitsen din blinker da så er det noe med mottageren. Prøvde nettop selv for å se, har samma blitsen som deg.

Lenke til kommentar
Til eventuelle ekstremetternølere er det fremdeles (såvidt) mulig å hive seg på boken for junifesten – plass til bilder fra 1-2 personer til, får jeg et hint om ønsket snarest og bilder innen et par døgn går det bra. Detaljer i signatur.

Eeh.. Jeg har ikke fulgt helt med, men er det kun bilder fra juni som kan delta og av hva som helst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...