tomsi42 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hva sier du Tom? Skal vi starte TomSim Single Malt Camera test labs? Det kan bli en klassiker Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) "TomSim Single Malt Camera Test Lab's out with a new test! They've concluded that when properly pissed, the grip of the 500D is too small to grip safely." "They did commend the image stabilization of the 17-55/2.8 IS, as it made it possible to get steady shot not only after four glasses of single malt, but even after half a bottle!" Endret 9. juli 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 "The E-P1 was considered to small to find after only one bottle. After several hours of trying to open it, they concluded that the Canon 300/4L was indeed a lens, and not a packaged 10yr Laphrog, Laphr.. Lafroaig.. La*atchoo*g." Lenke til kommentar
MSc Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hva sier du Tom? Skal vi starte TomSim Single Malt Camera test labs? Høres ut til å bli en festlig testlab (hørte jeg skål). Gleder meg til å lese resultatene, helt sikkert bedre enn Nettavisens. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 TomSim Single Malt Camera Test Lab vil også teste ut hvilke monopoder som egner seg som støtte når man skal hjem etter en aktiv test-sesjon. Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 TomSim Single Malt Camera Test Lab vil også teste ut hvilke monopoder som egner seg som støtte når man skal hjem etter en aktiv test-sesjon. TomSim Single Malt Camera Fest Lab mer sannsynlig... Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Da har jeg lagt inn en liten bestilling på bhphoto for å teste de, starter forsiktig i begynnelsen.... har en følelse av at de kommer til å ta endel penger fra meg. Olympus ME-1 Eyecup, Samt et Pelican 0940 til minnekortene mine (gjett om jeg er lei av å ha en lomme med uorganiserte kort slengende rundt!)og noe annet småstash. Ang Singlemalt, Sitter her med en Nyinnkjøpt Highland Park 18. Fin aveksling fra min standard kosewhisky Ardbeg 10. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 HappyStabby, er det Bruce Campbell i avataren din? Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) HappyStabby, er det Bruce Campbell i avataren din? The One and only. *nynne på Jack of all trades* Endret 9. juli 2009 av HappyStabby Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nå er han gammel og småfeit. Har ikke sett mye til han i det siste. Han gjør vell noe TV greier og har alltids en liten rolle i de fleste Sam Raimi filmene Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Gjør da en herlig rolle i nye "my name is Bruce" Endret 9. juli 2009 av HappyStabby Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg satt klistret til TV-skjermen hver søndag på midten av 90-tallet å så The Adventures of Brisco County Jr. på TV2, husker ikke den norske tittelen. Fant ut om Evil Dead serien etter det. Legendary! Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg satt klistret til TV-skjermen hver søndag på midten av 90-tallet å så The Adventures of Brisco County Jr. på TV2, husker ikke den norske tittelen. Fant ut om Evil Dead serien etter det. Legendary! brisco er da tilgjengelig på dvd vøtt. Mange gode minner pakket inn i en søt boks:) Men synes da jack of all trades var hakket mere hysterisk:-D Lenke til kommentar
TapZ Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hmm, noen flere som har problemer med å starte nye tråder? Får feilmelding: "You must enter a topic title longer than 2 characters" selv om det er x antall characters i topic. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Du må ha mere enn 2 ord i tittelen De kan ikke skrive englisj her på dotten TomSim Single Malt Camera Test Lab vil også teste ut hvilke monopoder som egner seg som støtte når man skal hjem etter en aktiv test-sesjon. TomSim Single Malt Camera Fest Lab mer sannsynlig... Satt og tenkte akkurat det samme. Gjorde en test av vær-tettingen på D700 igjen i går. Funker knall! Endret 9. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du må ha mere enn 2 ord i tittelen De kan ikke skrive englisj her på dotten TomSim Single Malt Camera Test Lab vil også teste ut hvilke monopoder som egner seg som støtte når man skal hjem etter en aktiv test-sesjon. TomSim Single Malt Camera Fest Lab mer sannsynlig... Satt og tenkte akkurat det samme. Gjorde en test av vær-tettingen på D700 igjen i går. Funker knall! Single malt "store mengder?",fest og test.Fikk en litt rar tanke på hvordan du utførte den værtettingtesten Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Single malt "store mengder?",fest og test.Fikk en litt rar tanke på hvordan du utførte den værtettingtesten Problemet med Single Malt i store mengder, er at det tar så veldig lang tid å drikke. Spåass gode varer nytes - drikkes ikke på styrten ... Jeg endte opp med å kjøpe meg en E-620. Se den fikk bra skussmål i akams test Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Værtetting er viktig for oss by-vandrere på nattetid. Mye fuktighet, både i luften og andre steder xD Jeg endte opp med å kjøpe meg en E-620. Se den fikk bra skussmål i akams test Gratulerer, han som testa det er veldig fanboi da, men virket som et godt kamera Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg har en lei tendens til å drikke Single Malten litt for fort - sist gang jeg drakk whisky på vorspiel gikk det ei flaske The Macallan på omtrent en time (siden vi hadde litt dårlig tid...). Husker ikke mye fra den kvelden. :| Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hentet fremkallingen i dag (fra Velvia 50 120-film). Utrolig imponert over fargene og skarpheten. Dessverre er de ikke skannet ennå, men tok bilde av noen som en midlertidig løsning. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå