Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"TomSim Single Malt Camera Test Lab's out with a new test! They've concluded that when properly pissed, the grip of the 500D is too small to grip safely."

 

"They did commend the image stabilization of the 17-55/2.8 IS, as it made it possible to get steady shot not only after four glasses of single malt, but even after half a bottle!"

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Da har jeg lagt inn en liten bestilling på bhphoto for å teste de, starter forsiktig i begynnelsen.... har en følelse av at de kommer til å ta endel penger fra meg. Olympus ME-1 Eyecup, Samt et Pelican 0940 til minnekortene mine (gjett om jeg er lei av å ha en lomme med uorganiserte kort slengende rundt!)og noe annet småstash.

 

Ang Singlemalt, Sitter her med en Nyinnkjøpt Highland Park 18. Fin aveksling fra min standard kosewhisky Ardbeg 10.

Lenke til kommentar
Jeg satt klistret til TV-skjermen hver søndag på midten av 90-tallet å så The Adventures of Brisco County Jr. på TV2, husker ikke den norske tittelen. Fant ut om Evil Dead serien etter det. Legendary!

 

brisco er da tilgjengelig på dvd vøtt. Mange gode minner pakket inn i en søt boks:) Men synes da jack of all trades var hakket mere hysterisk:-D

Lenke til kommentar

Du må ha mere enn 2 ord i tittelen ;) De kan ikke skrive englisj her på dotten :p

 

TomSim Single Malt Camera Test Lab vil også teste ut hvilke monopoder som egner seg som støtte når man skal hjem etter en aktiv test-sesjon.

TomSim Single Malt Camera Fest Lab mer sannsynlig... :whistle:

Satt og tenkte akkurat det samme.

 

Gjorde en test av vær-tettingen på D700 igjen i går. Funker knall!

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Du må ha mere enn 2 ord i tittelen ;) De kan ikke skrive englisj her på dotten :p

 

TomSim Single Malt Camera Test Lab vil også teste ut hvilke monopoder som egner seg som støtte når man skal hjem etter en aktiv test-sesjon.

TomSim Single Malt Camera Fest Lab mer sannsynlig... :whistle:

Satt og tenkte akkurat det samme.

 

Gjorde en test av vær-tettingen på D700 igjen i går. Funker knall!

 

:hmm: Single malt "store mengder?",fest og test.Fikk en litt rar tanke på hvordan du utførte den værtettingtesten :p

Lenke til kommentar
:hmm: Single malt "store mengder?",fest og test.Fikk en litt rar tanke på hvordan du utførte den værtettingtesten :p

Problemet med Single Malt i store mengder, er at det tar så veldig lang tid å drikke. Spåass gode varer nytes - drikkes ikke på styrten ...

 

Jeg endte opp med å kjøpe meg en E-620. Se den fikk bra skussmål i akams test ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...