Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På Japan Photo kan du få 50 x 75-forstørrelser. Det er større enn A2, som er på 420 x 594mm.

Var forresten innom en Jp butikk forleden dag og ekspeditøren ville anbefale meg Hoya polafilter standard. De hadde heller ikke hørt om super og pro1 når jeg spurte etter det. Er ikke det litt amatør\villedende siden super og pro er bedre?

 

Avispapir, 20 kr per ark?

Kunne ikke være litt mer seriøs.. :p

Lenke til kommentar
Du må ta svarene med en klype salt ja... Alt kommer ann på kvalitet, og leverandør.

Så hvis du skal ha noe trykket som er over A1. Blir det da på glossy lignende papir eller blir formatet så stort at det er bedre å gå over på annet medium?..

Lenke til kommentar

Nettopp det jeg tenkte på. Sånn sett er operaen fin. Men et motiv til 4,2 mrd burde da være godt for noe.

 

Jeg har tatt ut 50x75 hos JP, det gikk fint det.

Noen som vet hvilken oppløsning det må være for å skrive ut uten at bildet blir "dratt"? Sist jeg skulle skrive ut ringte jeg inn til JP, endte til slutt opp på hovedkontoret etter å ha blitt satt over mellom 4-5 butikker. Ingen ante hvilken oppløsning som var nødvendig for å få nøyaktige 50x75. Regnet på det en times(!) tid, og fikk det til slutt til å gå opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...