Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Jippii!

 

Lagt ut noen flere forsvarsbilder i flickrstrømmen min.

 

Eldhus :ph34r:

 

http://farm4.static.flickr.com/3619/3696932225_fb839010e7.jpg?v=0[/img

Haha! Du så en du kjenner? :p

Hehe absolutt ikke. Kjente bare igjen pansergarasjen. Er nemlig her vi har våre CV90er også :)

 

Stormesk 3 - PBN

Nå er dette i den nye vedlikeholdsgarasjen til Ingeniørbataljonen, men de er kliss lik de som er bygd på Setermoen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy fader'n, fylletur på en onsdag er ikke akkurat noe som er noe å surre med.. :!:

 

Men ble faktisk et og annet morsomt bilde, blant annet en som hadde slått en annen kar med neven. Lite det blir surreal edgy effect i lightroom i morgen tidlig, hehe...

 

Gøyalt, men nå errre natta veit jeg...

Lenke til kommentar

Tenk på alle dei idiotane som har kjøpt 5DMII isteden for 50D, n00bz!

 

Du kan jo ikkje køyra ein sånn rangering, blir berre feil. Du kan ikkje rangera so mange vidt forskjellige prisklassar etter pris. Du ser jo utfallet, det blir katastrofalt!

 

Det dei derimot kunne gjort var å samenligna kamraene i dei forskjellige prisklassane, so kunne folk gå etter den prisklassen dei ville ha.

Lenke til kommentar
Ok folkens - cry havoc and let slip the dogs of war:

Hmm - nå kom jeg plutselig på et sitat fra et av de morsomste spillene jeg har spilt - "Dreamweb". CD-rom'en funket bare i DOS - lyden fungerte dårlig i Win95. Genialt spill, og med en enda mer genial manual - den gjorde virkelig inntrykk. En lang "dagbok", hvor vi fikk bakgrunnsinformasjon om Ryan, for eksempel hvorfor det var blodige fingeravtrykk på coveret.

*google* - Hey-hey! Der er den! Hadde ikke lest den på lenge..

 

Spillet anbefales til de grader hvis du liker adventure-spill, men er kanskje krøkkete å få opp å kjøre på dagens maskiner. Hmm - burde funke fint i DOSBox. Kjører fint på Amiga, men PC har full talkie, som anbefales. Stemningsfull musikk var det også..

Eneste å utsette på spillet er et enkelt puzzle hvor du skal gjette passwordet "SEPTIMUS". Men - nå behøver du ikke å gjette lenger. ;)

 

Monday April 9

post-71211-1247131095_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Tenk på alle dei idiotane som har kjøpt 5DMII isteden for 50D, n00bz!

Nei, 5DmkII får jo svake karakterer for blitz, siden det ikke er innebygd! :D :D

 

Huff, bra de ikke testet noen proffkameraer, da, de ville jo falt langt ned på listen når det ikke er innebygd blits! :D

 

La oss ikke glemme kraftig trekk pga "dårlig autofunksjon" på proffmodellene :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...