Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oktoberfesten og uke 50mm består.

 

Tenkte litt på å ta en uke 28 - kvasinormal, men det ble for tett opp til junifesten. Kan ta den i uke 29 istedet kanksje? Med såpass mange som var med i junifesten, så tror jeg det kan være greit å følge oppskriften for uke 50mm.

 

Tom

 

Kvasinormal.. må vel være lovlig med 50mm for oss med fullformat da? :)

Jada.

 

Tom

Lenke til kommentar
Høres flott ut Anew! Mtp juniboken får jeg riktignok en lei følelse av utilstrekkelighet når jeg leser «detaljerte, men enkle instruksjoner for bildene», men ambisjonsnivået er jo et ganske annet. :)

Ingen grunn til å hype opp det gitt. De blir nok temmelig antiklimaktiske. :)

Lenke til kommentar

Driver med litt prøveprinting til juniboken nå – på pappas Canon-printer. Printing er usannsynlig kronglete, at noe så lett kan være så vanskelig er helt uforståelig.

 

(I det minste hadde pappa hørt mine bønner om mer fotopapir, skjønt 400 A4-ark var kanskje i overkant ... ?)

Lenke til kommentar
Hva slags papir fikk du?

Vanlig Canon-papir (Photo Paper Plus heter det visst), halvparten hver glossy og satin. Pluss en bråte 10x15, men det er ikke så spennende å leke med.

 

Sikkert plenty godt nok for bruken her i huset, bildene ser bra ut i mine øyne i alle fall. Kan muligens skjønne poenget med «superpapir» og tilsvarende blekk om en skal selge bildene eller vil ha de på veggen i årevis, ingen av delene er spesielt aktuelt for min del.

Lenke til kommentar
Spennende rykter for Nikon-folket.. Oppdatert 70-200/2.8 har mange gått og ventet på.. :)

Herregud som jeg håper den roadmappen er ekte:

AF-S Nikkor 35mm f/1.4G :drool: Om den stiller opp med en anstendig boke, så ryker Sigmaen.

 

Ser ut til å være en del snacks for oss DX-folk der i 2010, som, dersom dette har noe med virkeligheten å gjøre, vil understreke Nikons fortsatte satsning på DX-systemet som et lettvekts proffalternativ:

AF-S DX Nikkor 60-95mm f/2G VR (The DX dream-telezoom!)

AF-S DX Nikkor 17-60mm f/2.8G VR (Replacing 17-55 with addition of VR)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...