Anew Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Cue allmenn begeistring: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14034221 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 ..And there was .. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Oktoberfesten og uke 50mm består. Tenkte litt på å ta en uke 28 - kvasinormal, men det ble for tett opp til junifesten. Kan ta den i uke 29 istedet kanksje? Med såpass mange som var med i junifesten, så tror jeg det kan være greit å følge oppskriften for uke 50mm. Tom Kvasinormal.. må vel være lovlig med 50mm for oss med fullformat da? Jada. Tom Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Høres flott ut Anew! Mtp juniboken får jeg riktignok en lei følelse av utilstrekkelighet når jeg leser «detaljerte, men enkle instruksjoner for bildene», men ambisjonsnivået er jo et ganske annet. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Høres flott ut Anew! Mtp juniboken får jeg riktignok en lei følelse av utilstrekkelighet når jeg leser «detaljerte, men enkle instruksjoner for bildene», men ambisjonsnivået er jo et ganske annet. Ingen grunn til å hype opp det gitt. De blir nok temmelig antiklimaktiske. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Jippii! Lagt ut noen flere forsvarsbilder i flickrstrømmen min. Eldhus http://farm4.static.flickr.com/3619/3696932225_fb839010e7.jpg?v=0[/img Haha! Du så en du kjenner? Hehe absolutt ikke. Kjente bare igjen pansergarasjen. Er nemlig her vi har våre CV90er også Stormesk 3 - PBN Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Driver med litt prøveprinting til juniboken nå – på pappas Canon-printer. Printing er usannsynlig kronglete, at noe så lett kan være så vanskelig er helt uforståelig. (I det minste hadde pappa hørt mine bønner om mer fotopapir, skjønt 400 A4-ark var kanskje i overkant ... ?) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Det er en brukt en på foto dott enno for 8,5 k.... go for it or not? Go for it.. om: 1. Du trenger en skarp portretttele. 2. Prisen er bra sett mot et nytt objektiv (jeg er for lat til å sjekke) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (I det minste hadde pappa hørt mine bønner om mer fotopapir, skjønt 400 A4-ark var kanskje i overkant ... ?) Dritbra filmsnutt. Hva slags papir fikk du? Tom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Fint om noen guruer på redigering kommer med noen tips til meg Elg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Spennende rykter for Nikon-folket.. Oppdatert 70-200/2.8 har mange gått og ventet på.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Hva slags papir fikk du? Vanlig Canon-papir (Photo Paper Plus heter det visst), halvparten hver glossy og satin. Pluss en bråte 10x15, men det er ikke så spennende å leke med. Sikkert plenty godt nok for bruken her i huset, bildene ser bra ut i mine øyne i alle fall. Kan muligens skjønne poenget med «superpapir» og tilsvarende blekk om en skal selge bildene eller vil ha de på veggen i årevis, ingen av delene er spesielt aktuelt for min del. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Hva slags papir fikk du? Vanlig Canon-papir (Photo Paper Plus heter det visst), halvparten hver glossy og satin. Pluss en bråte 10x15, men det er ikke så spennende å leke med. Har brukt satin varianten en del. Helt utmerket. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Spennende rykter for Nikon-folket.. Oppdatert 70-200/2.8 har mange gått og ventet på.. Herregud som jeg håper den roadmappen er ekte: AF-S Nikkor 35mm f/1.4G :drool: Om den stiller opp med en anstendig boke, så ryker Sigmaen. Ser ut til å være en del snacks for oss DX-folk der i 2010, som, dersom dette har noe med virkeligheten å gjøre, vil understreke Nikons fortsatte satsning på DX-systemet som et lettvekts proffalternativ: AF-S DX Nikkor 60-95mm f/2G VR (The DX dream-telezoom!) AF-S DX Nikkor 17-60mm f/2.8G VR (Replacing 17-55 with addition of VR) Endret 8. juli 2009 av Anew Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Tviler på at den roadmappen er ekte.. men man kan jo alltids håpe. 35 1.4 hadde jeg lett kjøpt om ikke prisen ble alt for høy Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 AF-S Nikkor 35mm f/1.4G AF-S Nikkor 85mm f/1.4G (No VR?) Blir nok å finne i bagen min etter hvert hvis det stemmer. Francis Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Hvis ikke 85 1.4G gir ekstremt mye bedre kvalitet enn D versjonen så tror jeg at jeg klarer meg uten Spesielt hvis AF hastigheten går samme vei som 50 1.4G.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Trenger en overgang for å få satt på 42mm-objektiver på moderne Pentax-kamera, ala denne fra BH. Noen idé om hvem som kan ha slikt inne i Norge, evt i riktig verdensdel som sender fort? (Trenger det om jeg skal kunne være med på normaluken – gravde litt og fant frem gamle 35, 50 og 135mm objektiver ...) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Blir spennende å se om det kommer en 60-95mm f/2G VR.. Hate to say it, men.. Velkommen etter. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Ok folkens - cry havoc and let slip the dogs of war: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14035307 Endret 8. juli 2009 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå