Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Av og til er trolling fornøyelig lesning - her stortrolling av trådstarter. Satt hoderistende og leste gjennom tråden, og holdt på å knekke av latter da jeg leste Erland F's sisteinnlegg - morsomst hvis man leser tråden kronologisk - ikke hopp direkte til slutten. Vel - jeg kan i alle fall ikke komme til noen annen konklusjon at dette er trolling..

 

Og - for en sistekommentar! :rofl:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:woot: haha, hva skulle jeg gjort uten loddebolt.

 

I dag har jeg snekra trådløs kamera trigger til D700 med 10 pins kontakt.

 

på bildet kan dere se hva jeg har gjort.

 

post-26623-1247064845_thumb.jpg

 

i hovedsak 2 phottix pt-04 (den ene døde under loddebolten) som jeg har montert på kabel med 3.5mm jack på. Så har jeg bygget videre med 3.5jack til 10 pin nikon (sort kabel) når jeg bruker denne setter jeg kamera på af-c.

 

har også 3.5mm jack til nikon 3 pins blits synk. funker fett som smør.

 

Da skal bare en runde på ebay og se om jeg finner en ny mottager. RIP.

 

edit:

NEEEEEEI, trur dere fan ikke at de har skifta ut den jeg har med en annen modell. :dontgetit: Nå må finne ut om den nye går over ens med de gamle.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Av og til er trolling fornøyelig lesning - her stortrolling av trådstarter. Satt hoderistende og leste gjennom tråden, og holdt på å knekke av latter da jeg leste Erland F's sisteinnlegg - morsomst hvis man leser tråden kronologisk - ikke hopp direkte til slutten. Vel - jeg kan i alle fall ikke komme til noen annen konklusjon at dette er trolling..

 

Og - for en sistekommentar! :rofl:

Jammen, det er jo en Mk II :rofl:

Lenke til kommentar
@ inc: What? phottix sett med 3 mottagere og en sender US $44.99

ser ikke like billig ut hos ailienbee

Sry mac, det var bare for å promotere Cybersync, synes det er litt for mye PW til tider ;)

aha.. men PW er alt for dyrt. Hva er poenget med å kjøpe en trigger som koster mer enn en blits. :p Helt basic så er det bare en trådløs bryter :p

Lenke til kommentar
Husker det var litt frem og tilbake med utvikling av utfordringene fremover – kom man til noen konklusjon på hva som skal komme av fastoptikkutfordringer etc?

 

(Ja – jeg planlegger objektivkjøp etter hva som passer månedsfestene. :))

Oktoberfesten og uke 50mm består.

 

Tenkte litt på å ta en uke 28 - kvasinormal, men det ble for tett opp til junifesten. Kan ta den i uke 29 istedet kanksje? Med såpass mange som var med i junifesten, så tror jeg det kan være greit å følge oppskriften for uke 50mm.

 

Tom

Lenke til kommentar
Husker det var litt frem og tilbake med utvikling av utfordringene fremover – kom man til noen konklusjon på hva som skal komme av fastoptikkutfordringer etc?

 

(Ja – jeg planlegger objektivkjøp etter hva som passer månedsfestene. :))

Oktoberfesten og uke 50mm består.

 

Tenkte litt på å ta en uke 28 - kvasinormal, men det ble for tett opp til junifesten. Kan ta den i uke 29 istedet kanksje? Med såpass mange som var med i junifesten, så tror jeg det kan være greit å følge oppskriften for uke 50mm.

 

Tom

50mm min er jo nyoverhalt og klar som et egg til nye utfordringer. Så var det bare opp til fotografen bak glasset å få fingen ut :D

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Oktoberfesten og uke 50mm består.

 

Tenkte litt på å ta en uke 28 - kvasinormal, men det ble for tett opp til junifesten. Kan ta den i uke 29 istedet kanksje? Med såpass mange som var med i junifesten, så tror jeg det kan være greit å følge oppskriften for uke 50mm.

 

Tom

 

Kvasinormal.. må vel være lovlig med 50mm for oss med fullformat da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...