Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Det passer alltid fint å få igjen på skatten (uten at det hjelper meg noe som helst). Har ikke så veldig mye erfaring med hodetelefoner, men antar at disse er brukandes? Du har ikke vurdert høyspent rett i synapsene da (Stax)?

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det passer alltid fint å få igjen på skatten (uten at det hjelper meg noe som helst). Har ikke så veldig mye erfaring med hodetelefoner, men antar at disse er brukandes? Du har ikke vurdert høyspent rett i synapsene da (Stax)?

Stax har alltid vært frsitende pga. lydkvalitet; men høyspent så nærme skallen frister lite. Leder tankene på coveret til "Face the music" med E.L.O.

 

Grado-ene kostet meg en drøy høvding og jeg synes det låter bra. Er ikke så lys i tonen som Sennheiser, og ikke så mørk som enkelte andre merker. Men de er kresne på lydkilden. Får håpe at Cowon D2 er bedre enn PC-en ;)

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Herregud. Kan noen forklare en enkel gutt fra landet hvordan man bestiller bilder fra JP?

 

Jeg har en katalog med 180 bilder jeg gjerne skulle hatt printet, men jeg skjønner ikke hvordan jeg får lastet opp bildene... Noen kunne trenkt litt hjelp med interaksjonsdesignet sitt... :roll:

Lenke til kommentar
Herregud. Kan noen forklare en enkel gutt fra landet hvordan man bestiller bilder fra JP?

 

Jeg har en katalog med 180 bilder jeg gjerne skulle hatt printet, men jeg skjønner ikke hvordan jeg får lastet opp bildene... Noen kunne trenkt litt hjelp med interaksjonsdesignet sitt... :roll:

Tror det enkleste er å bruke programmet deres og ikke gå via web.

 

Tom

Lenke til kommentar

Fant ut av webklienten deres (hadde lest i Fotografi at man ikke brukte fotobokprogramvaren for bilder... that'll teach me! :roll:) ville kjøre noe plug-in opplegg i IE, og siden jeg ikke er vant til IE, så skjønte jeg ikke alle de bisarre "anti-popuppene" jeg måtte klikke på for å godkjenne alskens dilldall.. Fikke det nå til etter en halvtimes strev... Hva med bare å bruke en filutforsker i Java som vanlige folk!?

 

Euklid: Du får noe fra meg ila. natten.

 

Edit: Å. Fy. Faen. Trykk på "Legg ordre i handlekurven", og få en "Runtime error! This application has requested the runtime to terminate it in an unusual way."

 

Abend my ass. Det er nesten så jeg handler hos Elite. Det neste er vel at CeWe ikke installerer på Win7... Klarte ikke å installere det ved forrige korsvei. :wallbash:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Her også, heldigvis.... Nå var den siste krisen at kona har valg ut et antall bilder som ikke er i nærheten av hvitbalanserte. Minor hassle.

 

(Når jeg har hauger av snapshots med gal hvitbalanse gidder jeg ikke å korrigere før batch - venter heller og ser om de blir brukt)

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Har en ledig formiddag - tenkte jeg skulle jakte insekter i hagen med makroobjektiv, men ikke i dette regnværet! Hrrmph...

 

Ellers: AKG K 701 for the win! Sitter med dem på jobben - litt varmt nå om sommeren, men..

En kompis har K 702 - de er enda bedre. Enda litt slankere i bassen, men du verden for noen bassdetaljer!!!

Lenke til kommentar
Ellers: AKG K 701 for the win! Sitter med dem på jobben - litt varmt nå om sommeren, men..

En kompis har K 702 - de er enda bedre. Enda litt slankere i bassen, men du verden for noen bassdetaljer!!!

Har en AKG K-100. Den suger bigtime lydmessig og hodet føles som om det er parkert i en skrustikke ;)

 

Tom

Lenke til kommentar
Neil Young Archives Vol.1:

Blu-ray eller DVD? :hmm:

 

Har en genial DVD-spiller, og "bare" en PS3 som blu-ray. Lurer på om det blir DVD.. DVD'en har 24bit/96kHz, mens blu-ray har 24bit/192kHz - vil man høre forskjell, tro? Tviler på at bildekvaliteten er særlig forskjellig..

Ja takk begge deler ? blue ray er vel mer fremtidsrettet?

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...