Upsaker Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Grattis! Opptaket vårt er ikke klart før om en uke, men det er ikke like spennende for meg som skal inn på VG3 Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Kom inn på førstevalget mitt ôg. Påbygg VG3, woopdidoo. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Jippii! Lagt ut noen flere forsvarsbilder i flickrstrømmen min. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Nå klikker jeg snart i vinkel på ipod å apple. Deres geniale system lar deg ikke spille av avi. o.l videofiler på enhetene sine, og jeg finner heller ikke en converter som funker. Noen her som har en på lager? Fra .avi til en filtype ipod støtter(prøvd mpeg og mp4 uten hell) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Bruker selv Videora iPod converter og den funker fjell. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Jippii! Lagt ut noen flere forsvarsbilder i flickrstrømmen min. Neat. Pene greier. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Jippii! Lagt ut noen flere forsvarsbilder i flickrstrømmen min. Jeg digger svart/hvitt-bildene dine! Meget pent. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Mange takk. Kinda my thing, I guess. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 TIPS! National Geographic NG5737(ryggsekk str.large) får du på elkjøp til 2199kr. Det er bestillingsvare, 2 ukers lev. tid. Har allerede bestilt De har National Geographic NG5162(ryggsekk str. medium) inne i butikk(Tønsberg) til 1499kr. Jeg har National Geographic NG2475 fra før. Den kostet 1049kr. Bakdelen med at elkjøp selger disse er at NG veskene blir mere vanlig, men jeg tviler på det. Den jevne elkjøp kunde kjøper noe mer Lowepro lignende. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 mange analoge bilder i flickr strømmen min nå, huff å pakke er noe dritt. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Digger filmlooken på streetbilder! Første var kult! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Nå klikker jeg snart i vinkel på ipod å apple. Deres geniale system lar deg ikke spille av avi. o.l videofiler på enhetene sine, og jeg finner heller ikke en converter som funker. Noen her som har en på lager? Fra .avi til en filtype ipod støtter(prøvd mpeg og mp4 uten hell) Xilisoft iPod Video Converter fungerer også veldig bra. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som har erfaring med Western Digital: Mirror Edition II 2 TB? Hadde en 500GB disk som stoppa og back-up disken på 250GB som har ligge å slengt rundt omkring funke heller ikke Mista all musikken, 170episoder med Photoshopuser TV, programvare(og god pron ). Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 må passe på å ha en backup som ikke failer hvertfall. men sitter det ikke 2 disker i mirror edititon? er da bare å raske ut den ene disken og stappe den i en pc. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 @NorthPentax: har en slik, og den gjør for så vidt jobben som forventet. Men jeg forventet ikke noe annet enn at den skulle virke, og hvis du spør rare tekniske spørsmål om fart eller annet blir det fort stille fra denne kanten, for sånt vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Jippii! Lagt ut noen flere forsvarsbilder i flickrstrømmen min. Eldhus Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 må passe på å ha en backup som ikke failer hvertfall. men sitter det ikke 2 disker i mirror edititon? er da bare å raske ut den ene disken og stappe den i en pc. Til bildene mine har jeg en WD My Book 750GB og en Iomega 1TB til back-up. Denne mirror versjon har 2stk. 1TB disker som kjører speiling eller du kan få 2TB med plass. Kan ikke stappe noe i PC'n, har en iMac @NorthPentax: har en slik, og den gjør for så vidt jobben som forventet. Men jeg forventet ikke noe annet enn at den skulle virke, og hvis du spør rare tekniske spørsmål om fart eller annet blir det fort stille fra denne kanten, for sånt vet jeg ikke noe om. Godt å høre. Du får sjekket at den gjør jobben sin? D.v.s. du lagrer på en disk og den lagrer atomatisk på den andre? Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Har sjekket at den speiler som den skal, ja, veldig greit å sette opp riktig. Eneste aberet er at den sikkert er lite fleksibel den dagen jeg finner på å trenge mer enn 1TB ekstern lagring, da tipper jeg den ikke duger som annet enn bokstøtte. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Og der ble jeg også pro-bruker på Flickr... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Fikk en stor overraskelse i dag. Jeg skulle ikke betale restskatt allikevel. Jeg fikk igjen drøyt to lapper! Har ikke sjekket konto på en drøy uke, så jeg hadde sett at de ramlet inn. Og brevet fra kommunen kom først i dag. Det passet fint; ettersom jeg kjøpte meg et par Grado SR60i i dag Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå