Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå klikker jeg snart i vinkel på ipod å apple. Deres geniale system lar deg ikke spille av avi. o.l videofiler på enhetene sine, og jeg finner heller ikke en converter som funker. Noen her som har en på lager? Fra .avi til en filtype ipod støtter(prøvd mpeg og mp4 uten hell)

Lenke til kommentar

TIPS!

 

National Geographic NG5737(ryggsekk str.large) får du på elkjøp til 2199kr. Det er bestillingsvare, 2 ukers lev. tid. Har allerede bestilt :)

 

De har National Geographic NG5162(ryggsekk str. medium) inne i butikk(Tønsberg) til 1499kr.

 

Jeg har National Geographic NG2475 fra før. Den kostet 1049kr.

 

Bakdelen med at elkjøp selger disse er at NG veskene blir mere vanlig, men jeg tviler på det. Den jevne elkjøp kunde kjøper noe mer Lowepro lignende.

Lenke til kommentar

@NorthPentax: har en slik, og den gjør for så vidt jobben som forventet. Men jeg forventet ikke noe annet enn at den skulle virke, og hvis du spør rare tekniske spørsmål om fart eller annet blir det fort stille fra denne kanten, for sånt vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
må passe på å ha en backup som ikke failer hvertfall. men sitter det ikke 2 disker i mirror edititon? er da bare å raske ut den ene disken og stappe den i en pc.

 

Til bildene mine har jeg en WD My Book 750GB og en Iomega 1TB til back-up.

Denne mirror versjon har 2stk. 1TB disker som kjører speiling eller du kan få 2TB med plass.

Kan ikke stappe noe i PC'n, har en iMac :)

 

 

@NorthPentax: har en slik, og den gjør for så vidt jobben som forventet. Men jeg forventet ikke noe annet enn at den skulle virke, og hvis du spør rare tekniske spørsmål om fart eller annet blir det fort stille fra denne kanten, for sånt vet jeg ikke noe om.

 

Godt å høre. Du får sjekket at den gjør jobben sin? D.v.s. du lagrer på en disk og den lagrer atomatisk på den andre? Eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Fikk en stor overraskelse i dag. Jeg skulle ikke betale restskatt allikevel. Jeg fikk igjen drøyt to lapper! Har ikke sjekket konto på en drøy uke, så jeg hadde sett at de ramlet inn. Og brevet fra kommunen kom først i dag.

 

Det passet fint; ettersom jeg kjøpte meg et par Grado SR60i i dag :D

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...