fo2re Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Takker ! Har ett par bra utgangspunkt å begynne med, noen mindre som er vanntette ? Noen som jakter på en liten veske sak til Oly E-P1 ? Egentlig ikke. Først må jeg bestemme meg for om jeg skal ha EP-1 eller oppgradere til E-620. Jeg har en Tamrac Express 7 som duger til et mellomstort kamera og 2 ekstra objektiver. Vil tro at en av de mindre brødrene kan passe. Express 6 eller Express 5. Crumpler har vel noen i Pretty Boy serien kan passe. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Noen som er medlem av NPU som har sett noe til det såkalte medlemskortet? Kortet dukker nok opp til slutt, men jeg husker det tok laaaang tid... Noe helt annet: Av og til kan man plukke opp noen gullkorn hos Kennyboy, som denne eksterne lenken: http://redwing.hutman.net/~mreed/ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Noe helt annet: Av og til kan man plukke opp noen gullkorn hos Kennyboy, som denne eksterne lenken: http://redwing.hutman.net/~mreed/ Oooh - en av dem var nylig innom et par tråder her på akam.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Noen som er medlem av NPU som har sett noe til det såkalte medlemskortet? Nikon lovet at de skulle sende meg det i posten iløpet av noen uker i midten av april. Nå er det Juli og jeg har fortsatt ikke sett noe til det! Ikke akkurat det som står øverst på min prioriteringsliste, men still. Tok ca 2 mnd for meg.. har fortsatt ikke mottatt CPS kortet Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Kan jo ikke bli pro fotograf på noen uker vettu =) Tar minst ett par mnd- slik som i snodig sitt tilfelle. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Forøvrig vant jeg auksjonen på kameraet som jeg snakka sånt om tidligere, så da håper jeg at jeg får det innen en ukes tid. Ikke sikker på hvor lang tid det tar fra England men. Bad også selger om å sette verdien til 15£ ettersom jeg satser på at jeg slipper toll da. Litt usikker ettersom noen har sagt at det ikke er toll på fotoutstyr og sånt. Synes hele den importeringen av varer er forvirrende. Kjøpte min Oly Trip 35 for 3 år siden, og jeg trengte ikke å be om spesialmerking... Betalte GBP 13,80 inkludert frakt, flott kjøp - litt sliten veske, men kameraet funker godt Hvis ting ikke stopper opp i tollen, har du som regel kameraet i hånda etter 4-10 dager, er min erfaring. En artig liten ting er at du kan finne ut hvilket år og hvilken måned det er produsert, ved å sammenholde fargen på utløserknappen med en 3-sifret kode på baksiden av trykkplaten som holder filmen flat, sjekk her: http://www.flickr.com/groups/olympustrip35...37718351/page2/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Da ble det nytt fotoustyr på meg idag også. EF 50mm f/1.4 ... Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Oooh - grats! Stopper du ned, så har du det skarpeste Canon kan tilby på 50mm.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Oooh - grats! Stopper du ned, så har du det skarpeste Canon kan tilby på 50mm.. Jeg fikk låne objektivet for to uker siden; så jeg har testet det litt allerede.Og det ser lovende ut. Men jeg har foreløpig brukt f/1.4 - f/2.8 mest Får ta ut EOS 3 med denne, 35mm f/2 og 85mm f/1.8 nå som det er dårlig lys Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 I dag har jeg spilt Army of Two og BF: Bad Company. Førstnevnte var overraskende godt. Vet ikke hvorfor, men jeg hadde fått for meg at det var mye dårligere Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Naturfotograf savnet. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Håper han bare gikk seg vill i jakt på et kult motiv. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Godt å holde seg til kun ett system.Sigma solgt og Pentax K100D/K20D er på "ferie". Hva fikk du for Sigmaen - og er det noen "kjente" som kjøpte den? :-) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Får ta ut EOS 3 med denne, 35mm f/2 og 85mm f/1.8 nå som det er dårlig lys Tom Høres ut som en morsom kombo! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Får ta ut EOS 3 med denne, 35mm f/2 og 85mm f/1.8 nå som det er dårlig lys Tom Høres ut som en morsom kombo! Det er det. Selv om EOS 3 høres ut som en gravemaskin når den drar av gårde speil, lukker og filmfremtrekk. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Bergen idag da Og der regner det kanskje til en forandring Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 For været er jo kjempe fint i oslo for tiden. Men de andre gangene jeg har vært i bergen så har jeg vært heldig med været. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Godt å holde seg til kun ett system.Sigma solgt og Pentax K100D/K20D er på "ferie". Hva fikk du for Sigmaen - og er det noen "kjente" som kjøpte den? :-) Endte opp med å selge den for 2500kr. inkl. porto. Ingen kjente. Det var en utlending (tysker e.l.) bosatt i Ålesund. Han kjente godt til Sigma/Foveon og han har en kompis med SD-14 og en god del optikk. Mulig jeg har en kjøper på DA10-17mm fisheye, men er fortsatt usikker på om jeg vil selge den. Det er morro å ha Servicen på K20'en tar vell så lang tid at jeg ender opp med en K-7. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Fekk nett veta at eg kom inn på fyrste ønsket mitt VG1, Medier og Kommunikasjon på Voss husflidskule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå