ÅdneD Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Var forresten på detta i helge. Blei forhåpentlig vis nokon bra bilder, legger dei i så fall ut i bilde tråden/Flickr v Jeg gleder meg til å se bildene! Men var det der NRK filmet til sommerprogrammet? Nokon bilder er ute på flickr no, kommenter gjærne. Detta er berre fyrste bulken med bilder, kjem forhåpentligvis fleir. Endret 5. juli 2009 av Eksistensiel Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nå vil jeg også være idiot. Gidder ikke å sjekke selv. Har Oly EP1 mekanisk eller elektronisk lukker? Sync speed????? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Thomas, er du fortsatt på ferie eller? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Var noe konjakk. D.D.E-konjakk er ikke konjakk lenger. Jeg har aldri drukket DDE-konjakk, og er forøvrig mer en whisky-fyr enn en konjakkfyr. - Morosamt, SLRgear har testet et OM Zuiko 50/1.8 "blacknose" på en EP-1. Endret 6. juli 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Bad også selger om å sette verdien til 15£ ettersom jeg satser på at jeg slipper toll da. Litt usikker ettersom noen har sagt at det ikke er toll på fotoutstyr og sånt. Synes hele den importeringen av varer er forvirrende. Det er ikke toll på fotoutstyr,men moms må du betale hvis beløpet på fakturaen er over 200 Nkr. Og er fakturaen på over 200.- skal det også betales moms på eventuell frakt. MVA og toll for dummies Endret 6. juli 2009 av Nautica Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) fuck it, lager en egen tråd. Her er det jo bare pisspreik.. Endret 6. juli 2009 av phax Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Thomas, er du fortsatt på ferie eller? Nup, hjemme nå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Thomas, er du fortsatt på ferie eller? Nup, hjemme nå. Og hvilke spennende aktiviteter har du vært med på i ferien da? Ligget på stranda og smugtittet på damene på dagen, drukket øl og spist god mat på kelden? Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ikke drukket noe øl, men det er andre høres ganske riktig ut. Pluss litt vannski. Vært på hytta i Risør. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noen er ferdig med ferien. Andre har ikke en gang begynt sin... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vel, siden jeg er student, så kan jeg med glede opplyse at jeg har over 1 mnd igjen! :tease: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noen er ferdig med ferien. Det var jeg i midten av mars Andre har ikke en gang begynt sin... Du lykkens rosin Tom Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Laget en egen tråd her heller: Hjelp til å velge sirkulært polariseringsfilter.. Endret 6. juli 2009 av phax Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vel, siden jeg er student, så kan jeg med glede opplyse at jeg har over 1 mnd igjen! :tease: Ungdommen av i dag, altså. Den gang jeg var student, jobbet vi i "feriene", dvs ved studiefri. I hvert fall synes jeg å huske... dèt... Noen er ferdig med ferien. Det var jeg i midten av mars Kondolerer... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ja, kan legge til at jeg også skal jobbe. HUff, sitter her og tenker på at jeg kanskje burde finne meg et sted å bo hvis jeg kommer inn i Bergen. Føler meg ikke helt klar for å flytte hjemmefra nå, merker jeg. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Noen er ferdig med ferien. Andre har ikke en gang begynt sin... 3 uker til jeg tar ferie. Blir ikke så sent til neste år om jeg får det som jeg vil. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg aner ikke når ferien min er ferdig, men finner vel ut av det når opptaket er gjort. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg er vell på min 11 uke som "ferie". Og har en god stund igjen. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ja, kan legge til at jeg også skal jobbe. Muahahahahahah! -Beklager, bare klarte ikke å la være... HUff, sitter her og tenker på at jeg kanskje burde finne meg et sted å bo hvis jeg kommer inn i Bergen. Føler meg ikke helt klar for å flytte hjemmefra nå, merker jeg. Det er litt langt å dagpendle mellom Kolbotn og Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå