Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Det eneste jeg kan slå i bordet med er at jeg har vært på nachspiel med DDE.

Det er i grenseland mellom et kuleste man kan være med på og noe man hlder 100% kjeft om :D

 

Tom

I et slikt scenario hadde nok jeg falt inn under sistnevnte alternativ. =P

Lenke til kommentar
Det eneste jeg kan slå i bordet med er at jeg har vært på nachspiel med DDE.

Det er i grenseland mellom et kuleste man kan være med på og noe man hlder 100% kjeft om :D

 

Tom

Det kan en gjerne si. Fin namedrop å kunne si "jeg har spandert dram på'n Bjarne".

 

Og jeg fikk Too Far Gone til å skrive "Kjøp dæ Zetor!" på russebuksen min. :)

 

Det eneste jeg kan slå i bordet med er at jeg har vært på nachspiel med DDE.

Det er i grenseland mellom et kuleste man kan være med på og noe man hlder 100% kjeft om :D

 

Tom

I et slikt scenario hadde nok jeg falt inn under sistnevnte alternativ. =P

Søring?

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Etter et kjapt søk på google, finner du nok ut at Smøla ligger i Midt-Norge/Vestlandet. Men alt sør for Mo i Rana, er vel søringer for dere :p

 

edit: Forøvrig, så kom mormor fra Lofoten, så dermed kan jeg vel påropemeg å være dels nordlending selv!

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Etter et kjapt søk på google, finner du nok ut at Smøla ligger i Midt-Norge/Vestlandet. Men alt sør for Mo i Rana, er vel søringer for dere :p

 

edit: Forøvrig, så kom mormor fra Lofoten, så dermed kan jeg vel påropemeg å være dels nordlending selv!

Men det står ikke noe om hvor du kommer fra i profilen din. :p

 

Forøvrig er jeg fra Sandnessjøen og ranværinger er.. ja.

 

Det kan en gjerne si. Fin namedrop å kunne si "jeg har spandert dram på'n Bjarne".

XL-1 og rett i koppen ?

 

Tom

Var noe konjakk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Men det står ikke noe om hvor du kommer fra i profilen din. :p

 

Står vel like under avataren min her... I alle fall så ser jeg det hos meg selv og andre... :hmm:

 

edit: nå så jeg hva du mente. Under bosted i profilen kan jeg skrive Kristiansund, men da blir det endret under "fra" samtidig også. Og side jeg føler min tilhørlighet til Smøla såpass sterkt, så ønsker jeg å vise at jeg kommer derifra under avataren min. Men jeg bor som sagt i Kristiansund =)

 

Men nå som jeg skal kjøpe meg Trip 35. Vet noen om hvorvidt det funker sammen med Hotshoe-blits til nyere speilrefleks? Eller er det slik at jeg må lete etter gamlere blits også?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...