sn0dig Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 ESKILD TOFT OMFGSZOR WHAT DOEZ I WINZ?! (Se nick, null sn0dig her) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det eneste jeg kan slå i bordet med er at jeg har vært på nachspiel med DDE. Det er i grenseland mellom et kuleste man kan være med på og noe man hlder 100% kjeft om Tom Lenke til kommentar
ET! Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 tgfka-sn0dig står for the guy formerly known as sn0dig Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har 4 sider med bilder i Moss Avis i dag Skulle gjerne bytta ut coveret med et annet bilde, men da måtte jeg lagd malen selv og det hadde jeg ikke tid til denne uka ;P Grattis, hadde jeg hatt mossavisa så hadde jeg fått sett de. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 tgfka-sn0dig står for the guy formerly known as sn0dig care? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Lurer litt på om jeg har litt lyst på denne jeg ass. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18074380 noen som har innvendinger? Kjenner han som eier den. hadde hvert litt moro å ha, spesiellt den lysmåleren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det eneste jeg kan slå i bordet med er at jeg har vært på nachspiel med DDE. Det er i grenseland mellom et kuleste man kan være med på og noe man hlder 100% kjeft om Tom I et slikt scenario hadde nok jeg falt inn under sistnevnte alternativ. =P Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det eneste jeg kan slå i bordet med er at jeg har vært på nachspiel med DDE. Det er i grenseland mellom et kuleste man kan være med på og noe man hlder 100% kjeft om Tom Det kan en gjerne si. Fin namedrop å kunne si "jeg har spandert dram på'n Bjarne". Og jeg fikk Too Far Gone til å skrive "Kjøp dæ Zetor!" på russebuksen min. Det eneste jeg kan slå i bordet med er at jeg har vært på nachspiel med DDE. Det er i grenseland mellom et kuleste man kan være med på og noe man hlder 100% kjeft om Tom I et slikt scenario hadde nok jeg falt inn under sistnevnte alternativ. =P Søring? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Etter et kjapt søk på google, finner du nok ut at Smøla ligger i Midt-Norge/Vestlandet. Men alt sør for Mo i Rana, er vel søringer for dere edit: Forøvrig, så kom mormor fra Lofoten, så dermed kan jeg vel påropemeg å være dels nordlending selv! Endret 4. juli 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det kan en gjerne si. Fin namedrop å kunne si "jeg har spandert dram på'n Bjarne". XL-1 og rett i koppen ? Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Etter et kjapt søk på google, finner du nok ut at Smøla ligger i Midt-Norge/Vestlandet. Men alt sør for Mo i Rana, er vel søringer for dere edit: Forøvrig, så kom mormor fra Lofoten, så dermed kan jeg vel påropemeg å være dels nordlending selv! Men det står ikke noe om hvor du kommer fra i profilen din. Forøvrig er jeg fra Sandnessjøen og ranværinger er.. ja. Det kan en gjerne si. Fin namedrop å kunne si "jeg har spandert dram på'n Bjarne". XL-1 og rett i koppen ? Tom Var noe konjakk. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 På ingen måte. Vin er ikke en dårlig bil det heller. Lindemans Bin 65 er brukbar. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 ikke snakk om alkohol a.. Er fremdeles fyllesjuk fra i går Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Slutt å drikk deg full da Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er det noe poeng i da? Men det heter kanskje noe som å drikke med måte... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, drikke for at det kan være godt og den norske helge-rølpe-fylla er to forskjellige ting liker ikke fulle folk.. Åh nei, nå starter sonen.. Da er det på tide å legge seg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Men det står ikke noe om hvor du kommer fra i profilen din. Står vel like under avataren min her... I alle fall så ser jeg det hos meg selv og andre... edit: nå så jeg hva du mente. Under bosted i profilen kan jeg skrive Kristiansund, men da blir det endret under "fra" samtidig også. Og side jeg føler min tilhørlighet til Smøla såpass sterkt, så ønsker jeg å vise at jeg kommer derifra under avataren min. Men jeg bor som sagt i Kristiansund =) Men nå som jeg skal kjøpe meg Trip 35. Vet noen om hvorvidt det funker sammen med Hotshoe-blits til nyere speilrefleks? Eller er det slik at jeg må lete etter gamlere blits også? Endret 5. juli 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Oi dæven Endret 5. juli 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå