Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Har fått pris på Trip-en hos Antonio nå. 400,- skulle han ha. Så dersom jeg ikke vinner budet på det på ebay, så tenker jeg at jeg slår til... Med mindre noen vil anbefale meg å prute da :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Annbefaler ikke Domeneshop... Er ALT for dyre, med aaaalt for lite plass. Har selv flere domener hos både one.com og servage.net. Servage er geniale for å lagre ting på, selv om serverene ikke er av de kjappeste, men veldig pålitelige. :)

 

one.com kjører med _safe-mod på, Det er ûber useriøst for de med litt respekt for seg selv og sine nettsider.

De tilbyr heller ikke curl for de som ønsker nettbutikk eller andre avanserte løsninger.

Endret av Inc
Lenke til kommentar
3GB bør holde for en lite datainteressert hobbyfotograf?

Hvor mye leier dere?

Har 500Mb på en side med MYE stoff på, nettbutikk og haugevis med bilder.. for å si det sånn, du kommer langt med 500Mb.

Du laster jo ikke akkurat RAW bilder opp :p

 

Edit: mente 500Mb

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Kjøpte en Tamron 90mm Macro her om dagen,servo motoren er vel noe overskuddsmatriell fra labben som skrudde sammen Robocop.Høres i verdfall slik ut.

 

Underfundig bryter den derre "full/limit bryteren"men forstår prinsippet bak den.

 

Foreløpig ser den ut til og gi sylskarpe bilder der fokus skal være.

Lenke til kommentar

Revurdert pakkeplanene før spaniaturen. Domke-baggen får ikke lovt å bli med allikevel :(

Blir en lowepro sekk.

Merker knapt at jeg har 5 kilo på ryggen med den, mens 3,5 kilo i en bag er forjævlig når en skal gå slik en hel dag.

 

105 ais blir også hjemme; bruker den aldri nå som jeg har 100mm Macro.

 

Min walkaround blir enten 50mm eller 12-24, 18-70 har jeg rett og slett ikke lyst til å bruke, men det hender at jeg trenger den sånn inni mellom.

 

Nye bilder på deviantart btw, og fagbloggen slettes snart for de som ikke har vært inne på den.

 

"Eksperiment": Hvor mange kan det egentlige navnet mitt her på Akam?

tgfka-Sn0dig telles ikke med.

Endret av ET-media
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...