Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har fått pris på Trip-en hos Antonio nå. 400,- skulle han ha. Så dersom jeg ikke vinner budet på det på ebay, så tenker jeg at jeg slår til... Med mindre noen vil anbefale meg å prute da Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tror ikke det funker så bra å prute hos han, gitt. Skal ikke gå videre inn på den saken. Kjøpte meg en Xbox 360 i dag, så sitter og spiller Mass Effect nå Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Noen som har link (eller navn) på det beste stede å kjøpe domenerett og web-adresse fra? Har vurdert i 3 måneder om jeg skal legge ut websiden (som jeg lagde for en tid tilbake) på internett... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg kjøpte mitt hos www.one.com. Har brukt live chat servicen deres et par ganger og de har vært hyggelige og behjelpelige. Francis Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) @ von-schnellfahrer Har mine hos domeneshop. Endret 4. juli 2009 av Inc Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 kom på nå at jeg for en tid tilbake ble anbefalt one.com Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har selv to domener og webhotell hos One.com og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) har også domene på one.com Skal du ha noe überseriøst så kan også proisp anbefales Endret 4. juli 2009 av ET-media Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 har også domene på one.com Skal du ha noe überseriøst så kan også proisp anbefales +1 Jeg har også domene der. Anbefales! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har hos Proisp. Betaler de ekstra kronene for den servicen og kundebehandligen de gir. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Annbefaler ikke Domeneshop... Er ALT for dyre, med aaaalt for lite plass. Har selv flere domener hos både one.com og servage.net. Servage er geniale for å lagre ting på, selv om serverene ikke er av de kjappeste, men veldig pålitelige. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Annbefaler ikke Domeneshop... Er ALT for dyre, med aaaalt for lite plass. Har selv flere domener hos både one.com og servage.net. Servage er geniale for å lagre ting på, selv om serverene ikke er av de kjappeste, men veldig pålitelige. one.com kjører med _safe-mod på, Det er ûber useriøst for de med litt respekt for seg selv og sine nettsider. De tilbyr heller ikke curl for de som ønsker nettbutikk eller andre avanserte løsninger. Endret 4. juli 2009 av Inc Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 3GB bør holde for en lite datainteressert hobbyfotograf? Hvor mye leier dere? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) 3GB bør holde for en lite datainteressert hobbyfotograf?Hvor mye leier dere? Har 500Mb på en side med MYE stoff på, nettbutikk og haugevis med bilder.. for å si det sånn, du kommer langt med 500Mb. Du laster jo ikke akkurat RAW bilder opp Edit: mente 500Mb Endret 4. juli 2009 av Inc Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) :Francis:! Bestilte nå. Hvor lang tid tar det før det kommer, tror du? Edit: Eventuelt: Har du msn? ^^ Endret 4. juli 2009 av J@cob Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 :Francis:! Bestilte nå. Hvor lang tid tar det før det kommer, tror du? Edit: Eventuelt: Har du msn? ^^ Sendt PM med msn Francis Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har domene til min side på subsys.no og er veldig fornøyd med det! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kjøpte en Tamron 90mm Macro her om dagen,servo motoren er vel noe overskuddsmatriell fra labben som skrudde sammen Robocop.Høres i verdfall slik ut. Underfundig bryter den derre "full/limit bryteren"men forstår prinsippet bak den. Foreløpig ser den ut til og gi sylskarpe bilder der fokus skal være. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 3GB bør holde for en lite datainteressert hobbyfotograf?Hvor mye leier dere? Jeg leier 5gb for øyeblikket, men jeg kommer nok til å oppgradere til 10gb i løpet av januar. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Revurdert pakkeplanene før spaniaturen. Domke-baggen får ikke lovt å bli med allikevel Blir en lowepro sekk. Merker knapt at jeg har 5 kilo på ryggen med den, mens 3,5 kilo i en bag er forjævlig når en skal gå slik en hel dag. 105 ais blir også hjemme; bruker den aldri nå som jeg har 100mm Macro. Min walkaround blir enten 50mm eller 12-24, 18-70 har jeg rett og slett ikke lyst til å bruke, men det hender at jeg trenger den sånn inni mellom. Nye bilder på deviantart btw, og fagbloggen slettes snart for de som ikke har vært inne på den. "Eksperiment": Hvor mange kan det egentlige navnet mitt her på Akam? tgfka-Sn0dig telles ikke med. Endret 4. juli 2009 av ET-media Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå