tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Woohoo - Pink Floyd - "Dark side of the moon" live på NRK1 nå Anew kan fortsette å sloss med Bibble 5 Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Woohoo - Pink Floyd - "Dark side of the moon" live på NRK1 nå Ja sødern, holdt på å glemme det. Bra du sa fra Tom. Endret 3. juli 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Woohoo - Pink Floyd - "Dark side of the moon" live på NRK1 nå Ja sødern, holdt på å glemme det. Bra du sa fra Tom. Det trommesettet er stort! Endret 3. juli 2009 av stonhans Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det var svært å oppleve Pink Floyd på Valle Hovin på 90 tallet (samme turne som enne konserten er fra). Mimre Mimre. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Woohoo - Pink Floyd - "Dark side of the moon" live på NRK1 nå Anew kan fortsette å sloss med Bibble 5 Tom Det var svært å oppleve Pink Floyd på Valle Hovin på 90 tallet (samme turne som enne konserten er fra). Mimre Mimre. Tom 1. Watching. 2. You unsufrable lucky b*stard! Dog syns jeg Pink Floyd mangler noe når de er uten Roger. Needless to say ble jeg svært rørt av Live8. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Dog syns jeg Pink Floyd mangler noe når de er uten Roger. Needless to say ble jeg svært rørt av Live8. Jeg er ikke uenig i det. Men jeg er uenig med de som hevder at Roger var Pink Floyd. Han var en viktig medlem av Pink Floyd. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 2. You unsufrable lucky b*stard! Jeg var ikke på den første konserten de hadde i Norge; noe en kompis av meg pleide å mobbe meg for. Men jeg svarte at jeg hadde fått med meg Sade sin konsert ( ). Da ble det stille Og etter konsert nr. 2 har det ikke diskusjonen kommet på banen Tom Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 GAWD. Skulle ta ut en ferdig eksponert fargerull isted og den glipper ut av hendene mine og spretter opp på gulvet. ArG. Nei idag skal jeg søke jobb. Slik at jeg kan skaffe meg en grom-maskin slik som Gorpium. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 GLHF Jeg har mye å rydde før dette rommet kan brukes som studio igjen. Bah. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Pink who? FWIW, så var også jeg på Valle for Division Bell-konserten på '90 tallet - dog var jeg oppe i et tre utenfor... ikke helt det samme... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Haha! Er dessverre for ung til å ha opplevd hele pakken, men Roger Waters selv har jeg vært på konsert med. Rimelig heftig opplevelse. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg har 4 sider med bilder i Moss Avis i dag Skulle gjerne bytta ut coveret med et annet bilde, men da måtte jeg lagd malen selv og det hadde jeg ikke tid til denne uka ;P Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg ville ha vært sikker på at jeg ikke trenger annen gps før jeg ville kjøpt en slik, men den ser jo unektelig praktisk ut. Men det er vel ikke alle GPS enheter som har den funksjonaliteten at du kan ta ut data fra den? Tom Hmm.. Nå spør du vanskelig. Jeg tror det bare er GPS-er for bil som du ikke kan ta ut data fra. Jeg har bare erfaringer med de som man traver rundt i skog og mark med og der er det ikke noe stress å hente ut hva det skal være. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hmm.. Nå spør du vanskelig. Jeg tror det bare er GPS-er for bil som du ikke kan ta ut data fra. Jeg har bare erfaringer med de som man traver rundt i skog og mark med og der er det ikke noe stress å hente ut hva det skal være. Nettopp. Og ettersom det ville være enbil-GPS som hadde vært alternativet, så får det bli en dedikert foto-enhet. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Puh! Må pakke ned mye stash nå. Shooten ble plutselig flyttet til strand/vann. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Puh! Må pakke ned mye stash nå. Shooten ble plutselig flyttet til strand/vann. *hermegås* Endret 4. juli 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Haha. Vi får se om resultatet blir likt da. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Noen som var edru i går og fikk tatt noen bilder av lynet eller? Satt på brygga i moss temmelig sørpe og titta, uten kamera Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Woohooo! Fikk solgt Sigma'en min Nå må jeg bare få tilbake K20D'en og K100D'en fra service. 11 uker uten K20D nå Hva er best av P&S kameraene? G10 eller LX3 DP2 blir altfor dyr. P&S'en må ha: Hot-shoe (høy/gøy sync speed) Manuell RAW SD kort Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dog syns jeg Pink Floyd mangler noe når de er uten Roger. Needless to say ble jeg svært rørt av Live8. Jeg er ikke uenig i det. Men jeg er uenig med de som hevder at Roger var Pink Floyd. Han var en viktig medlem av Pink Floyd. Tom Og det er jeg forsåvidt enig med deg i. Det blir litt som med the Beatles. John Lennon var ikke the Beatles. Paul McCartney var ikke the Beatles. Lennon-McCartney, derimot, var krutt. Men de ville heller ikke vært de samme uten Harrison og Starky. 2. You unsufrable lucky b*stard! Jeg var ikke på den første konserten de hadde i Norge; noe en kompis av meg pleide å mobbe meg for. Men jeg svarte at jeg hadde fått med meg Sade sin konsert ( ). Da ble det stille Og etter konsert nr. 2 har det ikke diskusjonen kommet på banen Tom Det eneste jeg kan slå i bordet med er at jeg har vært på nachspiel med DDE. Hva er best av P&S kameraene?G10 eller LX3 DP2 blir altfor dyr. LX3 har mer vidvinkel, er mer lyssterk, og har kanskje litt skarpere optikk (med utgangspunkt i lite brennviddespenn) og er kanskje ørlitegrann bedre på høy ISO. G10 har optisk søker, kanskje litt bedre byggekvalitet, flere megaploxler, har mye mer tele og er muligens en tædd mer kompakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå