Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woohoo - Pink Floyd - "Dark side of the moon" live på NRK1 nå :woot::fun:

 

Anew kan fortsette å sloss med Bibble 5 ;)

 

Tom

 

 

Det var svært å oppleve Pink Floyd på Valle Hovin på 90 tallet (samme turne som enne konserten er fra). Mimre Mimre.

 

Tom

 

1. Watching. :D

 

2. You unsufrable lucky b*stard! :p

 

Dog syns jeg Pink Floyd mangler noe når de er uten Roger. Needless to say ble jeg svært rørt av Live8. :)

Lenke til kommentar
2. You unsufrable lucky b*stard! :p

Jeg var ikke på den første konserten de hadde i Norge; noe en kompis av meg pleide å mobbe meg for. Men jeg svarte at jeg hadde fått med meg Sade sin konsert ( :dribble: ). Da ble det stille :grin:

 

Og etter konsert nr. 2 har det ikke diskusjonen kommet på banen ;)

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg ville ha vært sikker på at jeg ikke trenger annen gps før jeg ville kjøpt en slik, men den ser jo unektelig praktisk ut.

Men det er vel ikke alle GPS enheter som har den funksjonaliteten at du kan ta ut data fra den?

 

Tom

 

Hmm.. Nå spør du vanskelig. Jeg tror det bare er GPS-er for bil som du ikke kan ta ut data fra. Jeg har bare erfaringer med de som man traver rundt i skog og mark med og der er det ikke noe stress å hente ut hva det skal være.

Lenke til kommentar
Hmm.. Nå spør du vanskelig. Jeg tror det bare er GPS-er for bil som du ikke kan ta ut data fra. Jeg har bare erfaringer med de som man traver rundt i skog og mark med og der er det ikke noe stress å hente ut hva det skal være.

Nettopp. Og ettersom det ville være enbil-GPS som hadde vært alternativet, så får det bli en dedikert foto-enhet.

 

Tom

Lenke til kommentar
Dog syns jeg Pink Floyd mangler noe når de er uten Roger. Needless to say ble jeg svært rørt av Live8. :)

Jeg er ikke uenig i det.

 

Men jeg er uenig med de som hevder at Roger var Pink Floyd. Han var en viktig medlem av Pink Floyd.

 

Tom

Og det er jeg forsåvidt enig med deg i.

 

Det blir litt som med the Beatles. John Lennon var ikke the Beatles. Paul McCartney var ikke the Beatles. Lennon-McCartney, derimot, var krutt. Men de ville heller ikke vært de samme uten Harrison og Starky.

 

2. You unsufrable lucky b*stard! :p

Jeg var ikke på den første konserten de hadde i Norge; noe en kompis av meg pleide å mobbe meg for. Men jeg svarte at jeg hadde fått med meg Sade sin konsert ( :dribble: ). Da ble det stille :grin:

 

Og etter konsert nr. 2 har det ikke diskusjonen kommet på banen ;)

 

Tom

Det eneste jeg kan slå i bordet med er at jeg har vært på nachspiel med DDE.

 

Hva er best av P&S kameraene?

G10 eller LX3

DP2 blir altfor dyr.

LX3 har mer vidvinkel, er mer lyssterk, og har kanskje litt skarpere optikk (med utgangspunkt i lite brennviddespenn) og er kanskje ørlitegrann bedre på høy ISO.

 

G10 har optisk søker, kanskje litt bedre byggekvalitet, flere megaploxler, har mye mer tele og er muligens en tædd mer kompakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...