Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Mange dyre postpakker som sirkulerer om dagen ja.. xD Nettop pakka den nye sekken skikkelig, 3 stativer utenpå sekken også, hvor skal jeg plassere softboksene tro... Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Jeg kan holde på dem mens du leter etter et sted å putte dem ? Endret 3. juli 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Og så kan du komme og ta bilde av sekken om 20 år når den er like forfallen som de campingvognene du tar bilde av? Selvfølgelig :!: :!: Nei stor som i at jeg får plass til ALT (ikke så mye faktisk) fotoutstyret mitt -blits stativene og softboxer. til og med 150-500... skal se om jeg får tatt et bilde når jeg er ferdig med å pakke ned. Da har pakka ned det meste. bilde finnes her: http://www.flickr.com/photos/dewil/3683402797/ Med notater om hva som ligger oppi... Bildet er skutt med D40 i grønn modus. Akkurat som KennyBoi Du har objektiver og kamera til maange titusener, men er kjip på blitstrigger utstyret. :!: Phottix og ikke PW Er det mange av dere som opererer slikt som dette? Det må være utrolig mange dumme jenter i dette landet. Det er ingen info om fotografen, heller ingen bilder av han. Han kjører sikkert alt "legit", men det er litt "tacky". Det samme kan sies om bildene hans. Typiske Vi menn bilder. Nakne jenter gjør ikke bilder bra Edit: Hva synes dere om prisene hans? Endret 3. juli 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Spør zodz om rekkevidden phottix vs PW.. :!: Er glad jeg ikke bruker nikon sitt ihop-kokte-jalla IR-trådløse system. For det suger! PW koster rett og slett for mye, kan jo kjøpe 2 blitser for hver sånn mottager jo, phottix er billige og gode, samt at jeg kan lodde på det jeg vil av kabler inni. En PW hadde jeg ikke turt å åpne for å bytte batterier engang Endret 3. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Er phottix bra?! Har selv Cactus V4 og er rimelig fornøyd. Har testet på ca. 5-6m avstand gjennom to vegger og det gikk bra. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Hahaha, startsiden har rullerende toppløse/nakne kvinnfolk samtidig som han tilbyr barnefotografering, markedsføring 1o1 Hverken hjemmesiden eller bildene var særlig innbydene for min del. Prisen virket OK. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Er phottix bra?! Har selv Cactus V4 og er rimelig fornøyd. Har testet på ca. 5-6m avstand gjennom to vegger og det gikk bra. testet phottix opptil 40-50meter i oslo for 14 dager siden, ikke en eneste misfire. Hahaha, startsiden har rullerende toppløse/nakne kvinnfolk samtidig som han tilbyr barnefotografering, markedsføring 1o1 Hverken hjemmesiden eller bildene var særlig innbydene for min del. Prisen virket OK. :!: bare så forsiden jeg så måtte jeg lukke vinduet. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som har prøvd slike generiske GPS-taggere som Sony GPS-CS1KA? Fungerer de greit. Tom Har nok ikke det, men skal du ha gps-data på bildene dine så er det jo bare å stille klokka i kamera og gps likt og pare de sammen etterpå. Utvilsomt billigst for de som har begge deler fra før.. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hørte på enten TWIP eller PhotoFocus at PW skulle få en sinnsyk rekkevidde for noen uker siden, snakk om en kilometer eller noe slik. Ville vært kult å få belyst subjekter i et landskapsfotografi Endret 3. juli 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Denne så temmelig smuud ut i sommervarmen på en fredag... http://www.aperitif.no/?id=127603 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Er phottix bra?! Har selv Cactus V4 og er rimelig fornøyd. Har testet på ca. 5-6m avstand gjennom to vegger og det gikk bra. testet phottix opptil 40-50meter i oslo for 14 dager siden, ikke en eneste misfire. Hahaha, startsiden har rullerende toppløse/nakne kvinnfolk samtidig som han tilbyr barnefotografering, markedsføring 1o1 Hverken hjemmesiden eller bildene var særlig innbydene for min del. Prisen virket OK. :!: bare så forsiden jeg så måtte jeg lukke vinduet. kjeft Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som har prøvd slike generiske GPS-taggere som Sony GPS-CS1KA? Fungerer de greit. Tom Har nok ikke det, men skal du ha gps-data på bildene dine så er det jo bare å stille klokka i kamera og gps likt og pare de sammen etterpå. Utvilsomt billigst for de som har begge deler fra før.. GPS-en stiller vel seg selv da den får klokka fra GPS sattelitene. Så det er bare å passe på at klokka til kamera stemmer. JEg har ingen GPS fra før, så derfor er Sony sin enhet interessant. Den har også programvare som tagger bildene i ettertid. Den eneste ulempen jeg ser med GPS-CS1KA (alle versjonene) er at de ikke er så veldig følsomme. Det har kommet en ny utgave nå som er mye bedre (GPS-CS3KA). Tom Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Denne så temmelig smuud ut i sommervarmen på en fredag... http://www.aperitif.no/?id=127603 Print, Pol, Psolseng. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg etterapet Dewil idag og kjøpte meg en ny fotosekk. Gjorde endelig det jeg skulle ha gjort ifjor, og kjøpte meg en LowePro Mini Trekker AW. Fordelen med den er at når den er full, så er den akkurat passe tung Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Grattis med en flott sekk Tom. Tydligvis ikke dumt å kjøpe noe som er mulig å bære xD Lurer på om jeg skal slenge min på vekta nå for å se. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Grattis og velkommen etter Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Grattis med en flott sekk Tom. Tydligvis ikke dumt å kjøpe noe som er mulig å bære xD Lurer på om jeg skal slenge min på vekta nå for å se. Da håper jeg at du ikke har en snakkende vekt ("Oy,en av gangen") Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 var ikke så tung faktisk, bare 14Kg. Bør klare 3 mila på 3-3,5 time med den på ryggen. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) @stonhans: Hvilke andre fordeler er det engelskmennene får? Jeg har merket på Spotifyblog at engelskmennene får flere pre-releaser på album samt. Spotifys første lydbok. Ikke at jeg bryr meg lydboken, men albumene derimot.. Svenskene får sikkert noe de også, men det er kanskje åpenbart da Spotify er svensk. EDIT: En bedrift har leid meg inn til å fotografere fiskeriministeren Helga Pedersen på mandag, når hun besøker Alta. Men siden jeg måtte levere inn min eksterne blitz(s) i dag, så må jeg bruke den interne. Noe jeg føler er flaut da blant. annet Vg og andre pressefolk er like i nærheten av meg.. Får håpe hun ofte er ute, så jeg kan utnytte de manuelle innstillingene heller Endret 3. juli 2009 av stonhans Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Grattis og velkommen etter Tom Jeg vet - det er den sekken jeg skulle ha kjøpt i fjor; men da ble det en Vertex 200 istedet ... Som er en sekk jeg kun bruker når jeg skal ha med alt og litt til. Og kjøre bil frem til døra var ikke så tung faktisk, bare 14Kg. Bør klare 3 mila på 3-3,5 time med den på ryggen. Du kommer til å bruke 3-3,5 dager fordi det er så mye å ta bilde av på turen Tom Endret 3. juli 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå