:Francis: Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har HDMI ut på laptopen min. Finnes det en billig måte å ekstrahere lydsignalet derfra til optisk eller coax kabel for å koble lyden til Z5500 anlegget jeg har i stua? Francis Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Har du ikke SPDIF ut fra PCen da? Det er nok hvertfall enkleste måten vil jeg tro. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Har du ikke SPDIF ut fra PCen da? Det er nok hvertfall enkleste måten vil jeg tro. Ikke som jeg er klar over, men jeg kan sjekke når jeg er hjemme fra jobb. PCen er en HP 8510w Mobile Workstation. Francis Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Veit, sliter skikkelig. or jeg må gå bort på posten og det gidder jeg ikke hvis pakka mi ikke er der Har du ikke SMS varsling, da? Tom Ikke alle nettbutikker som bruker det systemet. Men hentelapp fungerer jo fint det også. Når har henta sekken. stor gitt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 stor gitt Stort nok til å flytt inn i ? Som et alternativ til campingvogn Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 stor gitt Stort nok til å flytt inn i ? Som et alternativ til campingvogn Tom Og så kan du komme og ta bilde av sekken om 20 år når den er like forfallen som de campingvognene du tar bilde av? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Og så kan du komme og ta bilde av sekken om 20 år når den er like forfallen som de campingvognene du tar bilde av? Selvfølgelig Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) ALTER TABLE Alarmliste ALTER COLUMN AlarmNummer int; Er gyldig SQL. ALTER TABLE Alarmliste ALTER COLUMN AlarmNummer DEFAULT default_value; Fungerer ikke. Noen som vet hvordan man endrer default verdien til kolonner i SQL (MS SQLServer 2005)? Francis Endret 3. juli 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Og så kan du komme og ta bilde av sekken om 20 år når den er like forfallen som de campingvognene du tar bilde av? Selvfølgelig :!: :!: Nei stor som i at jeg får plass til ALT (ikke så mye faktisk) fotoutstyret mitt -blits stativene og softboxer. til og med 150-500... skal se om jeg får tatt et bilde når jeg er ferdig med å pakke ned. Da har pakka ned det meste. bilde finnes her: http://www.flickr.com/photos/dewil/3683402797/ Med notater om hva som ligger oppi... Bildet er skutt med D40 i grønn modus. Akkurat som KennyBoi Endret 3. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Til Kennys forsvar, så bruker han faktisk P... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) P da seh.. jaja, så feil kan man ta. Men A og P er vel ikke akkurat største forskjellen, dessuten fant jeg ikke et kamerabagfotomodusProgram, da ble det Auto som var det lengste ordet jeg fant. Endret 3. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 dessuten fant jeg ikke et kamerabagfotomodusProgram En åpenbar mangel ved D40. De fleste fotograferer jo kamerabagger langt oftere enn f.eks damer med hatter... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Noen som har prøvd slike generiske GPS-taggere som Sony GPS-CS1KA? Fungerer de greit. Tom Lenke til kommentar
ET! Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hvordan proffene gjør stockfoto strobist-artikkel Endret 3. juli 2009 av ET-media Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hvordan proffene gjør stockfoto strobist-artikkel Så jævla tøft telt. God video om lys også. Endret 3. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 ALTER TABLE Alarmliste ALTER COLUMN AlarmNummer DEFAULT default_value; Fungerer ikke. Les syntaxen for ALTER TABLE. Default er noe du legger på i det du opretter kolonnen, ikke i det du endrer den. Derimot kan du nok legge på en table constraint - står om syntaxen på msdn-siden. Sikkert noe ALTER TABLE ADD DEFAULT default_value for COLUMN eller noe sånt. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Hvordan proffene gjør stockfoto strobist-artikkel Så jævla tøft telt. God video om lys også. "Telt" er en underdrivelse. Fyren har bygd om flere drivhus til studio. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 :!: Han her var bare genial Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg elsker posten vis jeg får pakken før jeg reiser på ferie på tirsdag! Bestillte litt sent, så pakken ble sendt fra Danmark på onsdag. Er til tollvurdering nå! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Hohoho, ny blits, objektiv og bag ligger på postkontoret. Vil være ferdig på jobb!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå