Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bet i det sure eplet idag og betalte for Spotify premium.

Skal bli godt å slippe; "Hi! I'm Jonathan from Spotify, and I would like to drive you nuts with my annoying voice!".

Francis

Nesten så jeg gjør det selv. Jeg har allerede blitt gal av han.

Edit: http://www.fotoexperten.no/index.php?main_...products_id=460 Bare noe drit eller noe å kjøpe?

Endret av OlavF
Lenke til kommentar

Tom lot meg aller nådigst få leke litt med Akams Oly E620 i kveld. Et veldig trivelig møte, må jeg si. Jeg følte meg ganske raskt sånn nogen lunde hjemme, selv om jeg nok måtte brukt noen timer på å konfigurere det sånn nogen lunde vetugt. Tom og jeg er ikke akkurat enige om hvordan man skal stille inn saker og ting... ;) Lysmåleren så ut til å takle de nokså vanskelige lysforholdene på sort sett eksemplarisk vis - den var forutsigbar, og det er jo egentlig alt man kan kreve.

Der Oly'en virkelig utmerket seg var AF-hastighet i live view. Den var noen lysår foran D300... :roll: Søkeren var også overraskende god, selv om den selvsagt er liten og trang sammenlignet med D300. Det mest negative (ut over at AF av og til var litt "rar", og selvsagt primitiv) var at huset var så lite at det var vanskelig å betjene det uten å få fingeren borti brillene... Jeg sleit også litt med den mikroskopiske størrelsen på 14-45, men det er nok mer av en tilvenningssak (Olympus har byttet om på fokus og zoomringene, og så går de feil vei! Klønete gjort. ;))

Jeg er spent på å se de fotografiske resultatene, men det må vente til i morgen.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Bet i det sure eplet idag og betalte for Spotify premium.

Skal bli godt å slippe; "Hi! I'm Jonathan from Spotify, and I would like to drive you nuts with my annoying voice!".

Francis

Nesten så jeg gjør det selv. Jeg har allerede blitt gal av han.

Edit: http://www.fotoexperten.no/index.php?main_...products_id=460 Bare noe drit eller noe å kjøpe?

Jeg har også kjøpt premium :) Føler at det er verdt det. Selvom man ikke får alle de godene engelskmennene får, så kan vi høre musikk i 320kb/s. Og det beste av alt: Ingen Jonathan! :D

EDIT: btw det er ca. 6 grader utenfor husveggene mine nå..brr

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Like før jeg oppgraderer til Premium jeg også. 320 kbps betyr mye, og reklamefrekvensen har begynt å bli uholdbar. Men det som irriterer mest akkurat nå er at de ikke får fingen ut og fikser scrobbling til last.fm når man sitter bak en proxy. Man mater jo inn proxy-infoen likevel, så det kan jo ikke være så vanskelig? Hittil har jeg brukt Scrobblify som en reserveløsning, men etter den siste oppdateringen av Spotify har den begynt å fuske noe alvorlig...

@stonhans: Hvilke andre fordeler er det engelskmennene får?

Lenke til kommentar

Hjelper ikke det spøtt med høyere bitrate her i gården nei. Må være noe galt med minijack-utgangen på min T400. Det høres ut som om den spiller på halv kvalitet av hva den "eldgamle" T42-en gjør. Skurrer helt forferdelig ved den minste antydning til bass. Drivere og alt er oppdatert også. Via USB er kvaliteten upåklagelig da, men har ikke kostet på meg et headset selv med USB enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...