Bruker-88036 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 I dag da Anew kommenterte at han hadde glemt å kjøpe noe.. så tok jeg bilen og tenkte jeg skulle dra til Finland etter øl siden jeg selv også var uten. Da jeg kom ut av boligfeltet kom jeg på at jeg glemte kameraet så jeg dro isteden til nærmeste butikk fordi jeg ikke gadd å snu. På tur ned dit møtte jeg Politi, Ambulanse og Brannbil i full utrykkning. Nede ved brua (der butikkene er) sto det 8 Porscher linet opp utafor hotellet. Det er ikke hverdagskost her i Finnmark. Trøsten får være at om jeg hadde hatt med kameraet så jeg kunne tatt bilder av dem så hadde jeg jo ikke kjørt ned til brua, men opp til Finland i steden. Og der var veien stengt pga en bilulykke fikk jeg vite etterpå. Moralen (om man kan si det sånn) er å aldri glemme kameraet. For om du gjør det vil alle valgene du tar føre deg mot noe å ta bilde av. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) it's a Moooon, or cheese @pybalto: you deserved it... hehe. Er så typisk. Endret 1. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Er det bare jeg som lider av PJFS? Post-juni-fest-syndrom, for uinnvidde. Overhodet ikke! Har merket "abstinensene". T.o.m. samboeren tok seg selv i å lure på om jeg hadde tatt og lagt ut bilder idag. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg klarer ikke stoppe. Verken å skyte eller "snakke" (skrive altså, her, på forum) jævla varme. får ikke sove heller. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hva er tingen med fotoknudsen sine butikker egentlig? Ikke har de noe fotoutstyr på bakrommet, og så har de typisk 2-3 SLR utstilt.. kan de ikke bytte navn til "Albumogscrapbookogprintebildeknudsenværsågodtakkskalduha"? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Det tenkte jeg i går også, var på utkikk etter sekk, var innom foto knudsen, interfoto, japanphoto til og med expert. ingen hadde sekk, bare sånne små nussselige vesker. Så turet til INTERNETT og sparte 800kr Endret 1. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Det har nok heller mer med hvor du bor å gjøre. JP stavanger og bergen har plenty med sekker inne. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Det har nok heller mer med hvor du bor å gjøre.JP stavanger og bergen har plenty med sekker inne. Men neppe en så stor sekk som Vertex 300 vel ? Jeg vil tro at de heller har tatt inn et par Vertex 200 i stedet. Det er forøvrig den største sekken jeg har ... Tom Endret 1. juli 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Da er Akambrukernes bilder - juli 2009 ute. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Nærmeste sekken var i Fredrikstad. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Bare å _kjøre_ bort og hente den det Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) hvis jeg gjør det koster det meg mere enn 800kr ekstra, for å si det sånn Nå får jeg den levert på døra.. Endret 2. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 hvis jeg gjør det koster det meg mere enn 800kr ekstra, for å si det sånn Nå får jeg den levert på døra.. Dette forstår jeg ikke. Når det gjelder fotoutstyr går men igjennom ild og vann for å skaffe det,uansett pris og avstand Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Fikk pakke fra Komplett i dag. *løpe til postkontoret* Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Spennende - Canonrumors skriver om en mulig Leica M med en 5D2-basert sensor. Full-frame Leica M? Bortsett fra at man må selge fire 5D2'ere med flere sett objektiver hver for å få råd til én Leica M med et par objektiver, da.. Men - dæven så kult det hadde vært! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Spennende - Canonrumors skriver om en mulig Leica M med en 5D2-basert sensor. Full-frame Leica M? Bortsett fra at man må selge fire 5D2'ere med flere sett objektiver hver for å få råd til én Leica M med et par objektiver, da.. Men - dæven så kult det hadde vært! Kommer dette betyr det økonomisk ruin for maaange . Heldigvis finnes det "billige" Voigtländer glass som 50/1.1 og 35/1.2. Francis Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Fikk pakke fra Komplett i dag. *løpe til postkontoret* Jeg og (fra JP). Skal hente pakka etterpå. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Heldiggriser! Ingenting er som å få hentemelding fra posten. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Kommer dette betyr det økonomisk ruin for maaange .Heldigvis finnes det "billige" Voigtländer glass som 50/1.1 og 35/1.2. Leica fullframe (kan visst ikke si det uten å sikle) - nåvel, en Leica fullframe (pokker!) ville vært så sweet. Det har jo ellers vært mange som har påpekt at Leicas optikk tåler større sensorer med høyere oppløsning, at Canon lager sensorer med så små detaljer at objektivene som regel er flaskehalsen, og at Leica og Canon burde snakke sammen om akkurat dette. Det aller kuleste hadde allikevel vært om Canon lagde mFF - microFullFrame, "kompakt" uten speil, med cropfactor 1x. ..Med adaptre til Leica, Nikon, ...Hvor digg hadde det ikke vært med en AF-S 14-24 på en Canon-sensor? (Argh - sikkel igjen!) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Hvor digg hadde det ikke vært med en AF-S 14-24 på en Canon-sensor? (Argh - sikkel igjen!) Det finnes kanskje ikke en adapter til det? For "Nikkor på EOS" adapterene virker fornuftig med Nikkor G optikk? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå