Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Since 5D Mark II is a flying/ghost CameraMon Earthquake has no Effect. 5D Mark II uses Psychic and its a Critical it. D700 fainted.

A900 arrives.. Turning iso level to 3200 and the black hole appears. SWoooOOffffff! Everything gone

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Såpass, gode penger for den der da.. Selv har jeg bestilt ny fotosekk. Lowepro vertex 300.

 

Hva skal du finasiere da Ingardj

Grattis, har samme sekken selv. Minuset er at den har en tendens til å bli tung. Man putter gjerne alt man har oppi (fordi man har plass) og dermed blir det unødvendig tung :p. Satser på å skaffe meg en til som er litt mindre, deler utstyret i to til hver sin sekk :)

Lenke til kommentar
Since 5D Mark II is a flying/ghost CameraMon Earthquake has no Effect. 5D Mark II uses Psychic and its a Critical it. D700 fainted.

A900 arrives.. Turning iso level to 3200 and the black hole appears. SWoooOOffffff! Everything gone

 

Hmm.. Er det maks? :p

 

D700 is not affected by ISO levels under 25600

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som lider av PJFS? :ermm:

Det føles litt stille etter en utfordring, ja. "Skal jeg ikke daglig sjekke 'mine tråder' og se om noen har postet noe kult?"

 

Man kan for eksempel surfe på boingboing, neatorama eller lignende, kikke litt i bildekritikken eller - gå ut og ta bilder! :D

Lenke til kommentar

???

[/url]

 

Finn to feil!

 

Since 5D Mark II is a flying/ghost CameraMon Earthquake has no Effect. 5D Mark II uses Psychic and its a Critical it. D700 fainted.

A900 arrives.. Turning iso level to 3200 and the black hole appears. SWoooOOffffff! Everything gone

 

Hmm.. Er det maks? :p

 

D700 is not affected by ISO levels under 25600

But of course! The d700 is not affected. It`s totally gone you silly whit guy :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...