archongamer Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Vil mye heller ha en Gameboy enn en Drittstation Drittable Jeg tar Ole Brum tilnærmingen og sier, ja takk, begge deler Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Og jeg er fornøyd om Posten Norge får sendt pakken min videre fra Fauske I DAG! Hirr... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Og jeg er fornøyd om Posten Norge får sendt pakken min videre fra Fauske I DAG! Hirr... Jeg er fornøyd. For på posten ligger det pakke og venter Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 ..For i kjøleskapet hjemme er det øl! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 ..For i kjøleskapet hjemme er det øl! Det gjør det også. Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) JP var litt trege til å levere pakken min til posten (snakket med dem på mandag formiddag). Registrert først på tirsdag kveld, men den er allerede registrert omlastningsterminalen her i Trondheim, så da får jeg makro-objektivet mitt i morra. Endret 1. juli 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 ..For i kjøleskapet hjemme er det øl! Pokker! Jeg visste det var noe jeg hadde glemt. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Var tidlig oppe til morran i dag. Ble litt titting etter fulg med 150-500mm utfall: 100% sigma 150-500 @ 500mm f8 Litt mørke hjørner, har ikke gjort annet en å convertere fra raw med lightroom. Endret 1. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Blei 1000,- rikare i dag, etter 30min med hyttefotografering Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hva gjør man ikke for å finansiere nytt utstyr.. :/ Med et tungt hjerte.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Såpass, gode penger for den der da.. Selv har jeg bestilt ny fotosekk. Lowepro vertex 300. Hva skal du finasiere da Ingardj Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg får ikke brukt det på canon, og det er litt av hovedgrunnen for salg. Det blir for mye arbeid for å få det til å fungere skikkelig. Jeg skal ha meg Sigma 50.. Sigmalux Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) aha, trudde det var denne du hadde brukt på canonen jeg.. Går rundt her i varmen tror jeg <--------------- Ka chiingggg. Ny avatar Og dagens, kun mulig på nettby vil jeg tro: Pent brukt alenemor halvveis til 40 søker en snill, kjærlig å voksen mann! Kan verken rydde eller lage mat! Er du den rette kan du sende info om deg i en post til meg! Håper på å høre fra nettopp deg;) Hu høres virkelig ut som en gullgruve! Endret 1. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Blei 1000,- rikare i dag, etter 30min med hyttefotografering Og dei skal brukast på nytt objektiv. Det blir mitt fryste utenom kit-objektivet til D60. Hadde nok tatt 1,4 viss ikkje budsjettet hadde vert so stramt. Nokon som har sterke meiningar MOT at eg skal kjøpa det? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 du vil ikke få autofokus på D60, ellers så er det game on Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 <--------------- Ka chiingggg. Ny avatar Har du ike brukt den før en gang da ? Tom Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 du vil ikke få autofokus på D60, ellers så er det game on ER klar over det, trur det skal gå greit. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 <--------------- Ka chiingggg. Ny avatar Har du ike brukt den før en gang da ? Tom nope, detta har ZoDz tatt med hassey Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Vurderer og kjøpe meg et macro objektiv. Valget står imellom Canon 60 og Tamron 90mm. Vet ikke helt hva jeg skal legge til grunn for kjøpet,blir nok ikke og bruke det til blomster og bier,men til alt mulig annent.Tamron er vel et mer allround objektiv og man får litt lengere nærgrense på tamronen,men Canon er vel litt raskere til fokusering og vil fungere bedre handhold og som portrettobjektiv,men der har jeg har 50mm f/1.4 fra før. Er en ting til jeg lurer på,for og få 1:1 forstørrelse må man da bruke objektivet på nærgrensen eller er det spesifisert på en annen måte eller har ikke avstanden noe og si. Ikke lett dette,hva ville dere kastet bort pengene på da Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1127327 Etter et langt opphold har jeg postet noen nye bilder i bildekritikken. Setter pris på all konstruktiv kritikk . Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå