Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JP var litt trege til å levere pakken min til posten (snakket med dem på mandag formiddag). Registrert først på tirsdag kveld, men den er allerede registrert omlastningsterminalen her i Trondheim, så da får jeg makro-objektivet mitt i morra. :)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

aha, trudde det var denne du hadde brukt på canonen jeg.. Går rundt her i varmen tror jeg

<--------------- Ka chiingggg. Ny avatar :ph34r:

Og dagens, kun mulig på nettby vil jeg tro:

Pent brukt alenemor halvveis til 40 søker en snill, kjærlig å voksen mann! Kan verken rydde eller lage mat! Er du den rette kan du sende info om deg i en post til meg! ;) Håper på å høre fra nettopp deg;)

Hu høres virkelig ut som en gullgruve!

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Vurderer og kjøpe meg et macro objektiv.

Valget står imellom Canon 60 og Tamron 90mm.

Vet ikke helt hva jeg skal legge til grunn for kjøpet,blir nok ikke og bruke det til blomster og bier,men til alt mulig annent.Tamron er vel et mer allround objektiv og man får litt lengere nærgrense på tamronen,men Canon er vel litt raskere til fokusering og vil fungere bedre handhold og som portrettobjektiv,men der har jeg har 50mm f/1.4 fra før.

Er en ting til jeg lurer på,for og få 1:1 forstørrelse må man da bruke objektivet på nærgrensen eller er det spesifisert på en annen måte eller har ikke avstanden noe og si.

Ikke lett dette,hva ville dere kastet bort pengene på da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...