ZoDz Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Since 5D Mark II is a flying/ghost CameraMon Earthquake has no Effect. 5D Mark II uses Psychic and its a Critical it. D700 fainted. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) _DSC1233.jpg used ultra potion, and restored D700 by 1337 HP. D700 used earthquake, it was extremely effective, 5D Mark II lost it's lens. haha!! genialt! Gamle pokemon tider! Brukte endel timer på de spillene... 5D Mark ll used Thunderbolt, it was extremely effective, D700 broke down Endret 30. juni 2009 av Atomprompen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 D700 cannot die. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Tipper watergun gjør trikset Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Nå kan du ta flytogbusstogflyet! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 wow, that made totally no sense at all. congrats Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) And when the nuclear winter ended, and people were crawling out of the caves, all life was dead. Outside a cave, one guy found an Olympus. He picked it up, and started photographing the dusting remains of the crushed mountains. Endret 1. juli 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Farner Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) In the remains of what seemed to be Oslo, he met a group of people. They were all carrying the new Canon 5D Mark ll and was taking pictures of all the crushed and smashed buildings. As he was amazed by them, they were fascinated by him. There were a spooky silence as if they all were paralysed. Both the cave-man and the other group started taking photos of each other. The clicking from the cameras became more and more intense, while a huge dust-cloud emerged around them. The battle of The Holy Camera Brand had begun. Dramatic and astonishing... It was a quick and easy match for the Canon group. The best camera brand was clear. The Canon 5D Mark ll were the one and only SLR and the group of people continued taking pictures. The earth was now a perfect place to live... Endret 1. juli 2009 av Atomprompen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 og så ble alle ledd av av de som tok gode bilder med sine amatørkameraer. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Dersom man tror at 5Dmk2 er et mer robust kamera enn et E-3 kan man like gjerne tro på spøkelser. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Det er fa.. meg godt dere ikke digger teletubbies ille nok dette da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Det er fa.. meg godt dere ikke digger teletubbies ille nok dette da. Vi får skylde på varmen som er om dagen. Det er lov å drikke vann i tillegg til den leskende pilsen da, vettu Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Bah! Pokémon er mye kulere enn Teletubbies! Det er fordi... eh - det er fordi. .. fordi... Filler'n - busted! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hmm. Her er en øl som jeg mistenker at Trondster står bak Holy GrAil er et glimrende produkt. Mye kødd bakpå etiketten også, hvis jeg ikke husker feil.. Black Sheep Brewery lager også mye annet snadder. Favorittetiketten er allikevel Bah Humbug Christmas Beer.. :D Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 pfft, øl... Nei, sprit er tingen dere. Og herregud, er en eller annen skrotnisse i blokka her som ikke veit hvordan man bruker en slagdrill høres det ut som. ....rrrrRRRRRRRRRrrrrr... Lenke til kommentar
Farner Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Drar om noen timer til Finland Estland og Latvia, så kommer ikke innom her på ca 3 uker ( ) Lette litt etter den gamle gameboyen min så kanskje jeg kunne slå ihjel noe tid på reisen, men tror den er blitt rydda langt inn på loftet et sted. Enjoy! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Drar om noen timer til Finland Estland og Latvia, så kommer ikke innom her på ca 3 uker ( ) Lette litt etter den gamle gameboyen min så kanskje jeg kunne slå ihjel noe tid på reisen, men tror den er blitt rydda langt inn på loftet et sted. Enjoy! Kjøp en ny en på veien. Tom Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 En tidsmaskin trengs om man skal handle Gameboy nå om dagen. I hvertfall på vei til toget, men en PSP eller Nintendo DS er absolutt gode reisekamerater Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Er bare å kjøpe en psp på ebay Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Vil mye heller ha en Gameboy enn en Drittstation Drittable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå