Yaricks Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 The making of a LensCoat for the Canon Ef 1200mm f5.6 L USM Lens Ganske kul video egentlig! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Nei fy søren, nå fikk jeg lyst å se shrek igjen.. google youtube Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Har kjøpt meg nytt kamera i dag, jeg. Sanyo Xacti VPC-W800 for 500 flis fra JP. Må vel handle inn et SD-kort i byen i morgen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer med ny bokstøtte Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Har kjøpt meg nytt kamera i dag, jeg. Sanyo Xacti VPC-W800 for 500 flis fra JP. Må vel handle inn et SD-kort i byen i morgen. You AWESOME MAN! Det er absolutt ikke mange som har råd til en lommeversjon! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Nå er det ikke akkurat et stort innkjøp, og det er derfor jeg gjorde det. Blir morsomt å gjøre litt testing. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg har ikke råd til lommeversjon... Hey, wait a minute, i know why... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg bestilte meg en Squeezebox Duet jeg - har vel nok fotoutstyr ... Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Nei dæven, oppe så seint Tom... Lyst på squeeze boks selv, men i den lille leiligheten min med, ps3 som har muligheten, forsterkeren har muligheten, iphone har muligheten osv osv.. (til å streame ting altså) no need. hmm.. trur jeg må ha noe mere glass... uuh uuuh.. også sånn lommeversjon! Endret 30. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Når vi snakker litt om kompaktkameraer. Fotolæreren på skolen min reiste til USA, og han tok bare med seg to kameraer. Ixusen og Hassyen. Ixusen var i følge ham da "notisblokken", mens Hassyen var kameraet. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Ixus er kos, akkurat passe. Hassy er jo så enkel å få med seg, som en liten murstein. Hvis det var noe ala 500cm vel å merke... Noen som har lyst til å si noe om dette? Litt usikker på utfallet men jeg tror det ble ok... Bildet ligger HER. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Siste dag i junifesten i dag.. Håper mange går inn på trådene - kikker og kommenterer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Siste dag i junifesten i dag..Håper mange går inn på trådene - kikker og kommenterer. Jeg støtter opp om denne oppfordringen - det har vært en vanvittig bra oppslutning denne gangen. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Og ellers: Monkey Island!!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Nei dæven, oppe så seint Tom... Det er jo så forb@#¤% varmt at det er ingen vits i å legge seg før ... Lyst på squeeze boks selv, men i den lille leiligheten min med, ps3 som har muligheten, forsterkeren har muligheten, iphone har muligheten osv osv.. (til å streame ting altså) no need. Har ingen av de alternativene, og da jeg er erimelig kresen på kvalitet, så er squeezebox minimumskravet. Spiller kun flac. hmm.. trur jeg må ha noe mere glass... Glass får man aldri nok av Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Kudos til fotografen som tar med softbox på festival. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 E'kke henne (samen) eller ham (bergensern), men det kunne pokkermeg vært begge. (For ordens skyld, same og bergenser er venner av meg) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Siste dag i junifesten i dag..Håper mange går inn på trådene - kikker og kommenterer. Jeg støtter opp om denne oppfordringen - det har vært en vanvittig bra oppslutning denne gangen. Tom Det gikk ikke så bra for min del... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Det gikk ikke så bra for min del... Ny mulighet i august. Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Må si meg imponert over posten noen ganger. Klaffer alt slik det skal, så går ting fort. Besillte noe igår fra drammen, og har det her på postkontoret ikveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå