fototim Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Å google er en grei måte å finne svar på det man lurer på. Men det å spørre er en mye enklere måte å dra i gang en samtale på, da vet du Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Fantastisk å være tilbake i Bergen og slippe å tenke på å måte dra opp igjen til Nord-Norge. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Fantastisk å være tilbake i Bergen og slippe å tenke på å måte dra opp igjen til Nord-Norge. Ja, her er det kjølig sammenlignet Selvom vi faktisk har rundt 14 grader i dag. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Ingen av dere som tilfeldigvis har sett arbeidene til Fotograf Arild Hjelm tilfeldigvis? protip; GOOGLE http://fotografhjelm.blogspot.com/ Hva er greia med å putte vannmerke inn som bold tekst midt i bildet? For meg er dette å totalt ødelegge førsteinntrykket av et bilde når det blir så håpløst plassert som det var her inne. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Ingen av dere som tilfeldigvis har sett arbeidene til Fotograf Arild Hjelm tilfeldigvis? Jeg har nok sett mer enn de fleste, da jeg har vært utplassert der. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Jøss... jeg nærmer meg 10.000 nedlastede bilder fra Smugmuggen min denne måneden! Det er noen tusen mer enn normalt, selv i en "festmåned"! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Ingen av dere som tilfeldigvis har sett arbeidene til Fotograf Arild Hjelm tilfeldigvis? protip; GOOGLE http://fotografhjelm.blogspot.com/ Hva er greia med å putte vannmerke inn som bold tekst midt i bildet? For meg er dette å totalt ødelegge førsteinntrykket av et bilde når det blir så håpløst plassert som det var her inne. Det handler nok om å beskytte bilde, så ikke feks brudeparet laster de rett ned fra bloggen og printer de selv ;=) Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Jaja. Da har jeg fått negativene til ZoDz:D Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Jaja.Da har jeg fått negativene til ZoDz:D Buuuuuuurn them! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Jøss... jeg nærmer meg 10.000 nedlastede bilder fra Smugmuggen min denne måneden! Det er noen tusen mer enn normalt, selv i en "festmåned"! Enten er det noen som bare er ute etter å gi serveren trafikk eller så er det noen som liker bildene dine... Jaja.Da har jeg fått negativene til ZoDz:D Buuuuuuurn them! Skal vise deg hvordan du brenner ting jeg btw, testa du tipset mitt om fokusen på D700? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Dere er så sjukt sjalue på skilza mine! snodig, ikke si at du er i bergen en 7 juli isj. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 fokusjusteringen du tenker på? er jo ikke bare det som er problemet med 50en min. selv med manuellfokus i live-view og maks forstørrelse blir det ikke særlig skarpt på store blendere Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Buuuuuuurn them!burn gjør du eventuelt under kopiering, ikke når du framkaller filmen Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 tja, dodge n burn i mørkerom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Kjedelig da sn0dig.. Rart det skal være sånn :/ Du kan jo prøve stativ modus på autofokus i liveview, da fokuserer den rett på sensoren. da skal den være riktig. Men på min 1.8 er det ikke mye å skryte av på 1.8 når det kommer til skarphet, bortsett fra i senter da men... Skal teste litt nå... ikke brukt den på lenge BTW: er det flere her som har lagt merke til at siden ikke popper opp før akkurat 30 sekunder ha gått? IRRITERENDE! Endret 27. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Ingen av dere som tilfeldigvis har sett arbeidene til Fotograf Arild Hjelm tilfeldigvis? www.hjelm.no Dama jobber der som lærling. Så har sett endel arbeid der ja. /Yaricks Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 tja, dodge n burn i mørkerom Ja, det gjør man når man kopierer, ikke når man fremkaller selve filmen. Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Man gjør det ikke når man scanner heller. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) BTW: er det flere her som har lagt merke til at siden ikke popper opp før akkurat 30 sekunder ha gått? IRRITERENDE! Fiksa det, blokkerte ipadressen 89.250.113.164 i opera og vips eller for dere andre: åpne c:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts i notepad, legg til 127.0.0.1 89.250.113.164 nederst i fila, lagre og lukk. Endret 27. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 For firefox brukere kan dere hente Adblock Plus. Det er en tredjeparts reklame-server som henger, og denne sørger for å dra ned hastigheten på hele diskusjon.no ser det ut som. Adblock gjør at du kan blokkere reklamen på siden, og da lastes siden på et blunk. -Ulyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå