Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen av dere som tilfeldigvis har sett arbeidene til Fotograf Arild Hjelm tilfeldigvis?

protip; GOOGLE

http://fotografhjelm.blogspot.com/

Hva er greia med å putte vannmerke inn som bold tekst midt i bildet?

For meg er dette å totalt ødelegge førsteinntrykket av et bilde når det blir så håpløst plassert som det var her inne.

Det handler nok om å beskytte bilde, så ikke feks brudeparet laster de rett ned fra bloggen og printer de selv ;=)

Lenke til kommentar
Jøss... jeg nærmer meg 10.000 nedlastede bilder fra Smugmuggen min denne måneden! Det er noen tusen mer enn normalt, selv i en "festmåned"! :wow:

Enten er det noen som bare er ute etter å gi serveren trafikk eller så er det noen som liker bildene dine...

Jaja.

Da har jeg fått negativene til ZoDz:D

Buuuuuuurn them!

Skal vise deg hvordan du brenner ting jeg ;)

btw, testa du tipset mitt om fokusen på D700?

Lenke til kommentar

Kjedelig da sn0dig.. Rart det skal være sånn :/ Du kan jo prøve stativ modus på autofokus i liveview, da fokuserer den rett på sensoren. da skal den være riktig. Men på min 1.8 er det ikke mye å skryte av på 1.8 når det kommer til skarphet, bortsett fra i senter da men... Skal teste litt nå... ikke brukt den på lenge

BTW: er det flere her som har lagt merke til at siden ikke popper opp før akkurat 30 sekunder ha gått? IRRITERENDE!

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
BTW: er det flere her som har lagt merke til at siden ikke popper opp før akkurat 30 sekunder ha gått? IRRITERENDE!

Fiksa det, blokkerte ipadressen 89.250.113.164 i opera og vips ;)

eller for dere andre:

åpne c:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts i notepad, legg til 127.0.0.1 89.250.113.164 nederst i fila, lagre og lukk.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

For firefox brukere kan dere hente Adblock Plus. Det er en tredjeparts reklame-server som henger, og denne sørger for å dra ned hastigheten på hele diskusjon.no ser det ut som. Adblock gjør at du kan blokkere reklamen på siden, og da lastes siden på et blunk.

-Ulyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...