Dewil Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Det er noen new age-tullinger som heller smører på solkrem foran objektivet, men disse regnes som skrullinger.*) *) De burde heller brukt brunkrem.**) Trodde det var vaselin jeg? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 blir litt sånn hvitost/gulost (heter hvitost forresten ) opplegg tenkter jeg? Men hva er da foskjellen på de diverse solblenderene? Passformen. Det skal være en som passer til det spesifikke objektivet. Da henger jeg med vettu . Er litt ny her på kamera fronten. Noen andre som har prøvd Casio Exilim EX-F1 forresten? Slowmo kameraet? Isåfall kun til filming. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 weee, var i postkassa mi nå. Hvorfor ligger det et sett med negativer her? :!: litt dårlig spøk :!: weee, dumpet ned 3 utløsere til nikon med 10 pins kontakt her. endelig. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Morsom du var ida da Anders. Hahaha, du måtte vente en stund på de greiene der Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 blir litt sånn hvitost/gulost (heter hvitost forresten ) opplegg tenkter jeg? Men hva er da foskjellen på de diverse solblenderene? Passformen. Det skal være en som passer til det spesifikke objektivet. Da henger jeg med vettu . Er litt ny her på kamera fronten. Noen andre som har prøvd Casio Exilim EX-F1 forresten? Slowmo kameraet? Isåfall kun til filming. Fi9lmer i slowmo ja . 300 fps, 600fps, 1200 fps. men eneste som er vedrt å bruke er 300. kan også ta 60 bilder i sekundet på full oppløsning, og 7 med blits i sekundet på full oppløsning. Er faktisk ganske så kult å drive på me Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Morsom du var ida da Anders. Hahaha, du måtte vente en stund på de greiene der Ja Remi, kunne ikke dy meg. Jeg måtte bare :!: har tatt litt over 14 dager... Siste tok det en uke. Moro med triggere, skal se om ikke jeg får laga til noe med phottix'n så jeg kan trigge cam trådløst Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Trodde det var vaselin jeg? Nei, nei - brunkrem, for å kompansere for UV-strålene som fjernes*).. *) Trondster har åbenbart enda ikke fått nok kaffe.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Kan få en Monster energidrikk av meg Trondster, hvis du ikke er våken nok etter det koffeinsjokket den gir så hjelper ikke kaffe Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Hm, snart shoot med en av deltakerne i frk Norge. Tror det blir fun^^ Hassyn skal bli flittig bukt. Merker at jeg savner 24-70 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Man kan jo håpe - ny runde med rykter om 24-70 IS igjen.. A propos 24-70, mener jeg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Har et aktivt liv,bor i et kontrollert miljø,tilbringer søvnen i et oksygentelt og spiser sunt. 50 år og hjerteattakk skulle tro det har blitt litt for mange "lykkepiller" Får håpe ungene får formuen,men er stygg redd for at det blir en "real catfight" innad i familien angående arveoppgjøret. Han hadde visst en halv milliard dollar i gjeld. Så tror ikke han går i så mye pluss når alt er solgt og betalt. Gjeldsforsikring? Slik at etterkommere av ham ikke får hans gjeld? Tror ihvertfall at han har en slik forsikring. (jeg ville hatt ihvertfall ) Vel,han har en ganske grei portefølje så pengene vil nok strømme inn på sikt,hvis ikke han har solgt rettighetene til alle sangene da. Kjøpte ikke MJ rettighetene til endel Elvis sanger også for noen år siden. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Kjøpte ikke MJ rettighetene til endel Elvis sanger også for noen år siden. Beatles. Han giftet seg med datteren til Elvis. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Kjøpte ikke MJ rettighetene til endel Elvis sanger også for noen år siden. Beatles. Han giftet seg med datteren til Elvis. Det var sån det var ja Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Fattern lurer på om Nikon 55-200 er noe å satse på til et D300? Eller burde jeg be kællen gå for et 70-200 Vet dere om noen andre bra alternativer på bruktmarkedet i stedet for 55-200? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Fattern lurer på om Nikon 55-200 er noe å satse på til et D300? Eller burde jeg be kællen gå for et 70-200 Vet dere om noen andre bra alternativer på bruktmarkedet i stedet for 55-200? Hva med 70-300mm VR? Jeg vil tro at det er et bra kompromiss mellom pris og ytelse. Tom Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Hmm, den tenkte jeg ikke på.. Den er ikke gæli nei.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Er også en smule billigere enn 70-200vr Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 YAHUZ! Han ahr oppdatert siden sin. http://www.davehillphoto.com/ Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Den mannen er så sinnsyk når det kommer til bilder. Skulle likt å se originalene hans, før og etter Endret 26. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2009 Jammen - det er jo masser av Behind The Scenes-videoer der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå