boffeeen Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg kunne godt hatt et par kuldegrader rundt hodet mitt nå ... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Hei. Hvor er det jeg får kjøpt ei sånn ledning hvor man kobler til kamera og ta bilder, mens bildene går direkte til pcn eller det programmet som viser bildene med engang du har tatt bilder av noe Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Nikon f.eks bruker camera control, og usb kabel... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Ja burde skjønt at det var USB kabel, hehe. Men jeg har en cannon, og mac. Er det noe programmer for det? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 canon har jeg ikke helt peil på... Noen som er i oslo og fotograferer dette? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Hei.Hvor er det jeg får kjøpt ei sånn ledning hvor man kobler til kamera og ta bilder, mens bildene går direkte til pcn eller det programmet som viser bildene med engang du har tatt bilder av noe Bruk usb-kabel fra kameraet og skyt via EOS Utility - en kjapp googling ga denne siden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Ja burde skjønt at det var USB kabel, hehe. Men jeg har en cannon, og mac. Er det noe programmer for det? USB kabel der også. Og så installere du EOS utilty fra programvare CD'en. pokker: Trondster var for kjapp. Tom Endret 25. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 *Ninja-posteren* Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 :!: noen som har sett denna eller? http://sendables.jibjab.com/originals/hes_barack_obama Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Da har jeg akkurat henta Postgirobygget-billetter. Wrightergaarden den 18. juli så tar jeg av med utepils og allsang. Lurer på om de tillater speilrefleks der? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 :!: noen som har sett denna eller? http://sendables.jibjab.com/originals/hes_barack_obama hahahahahahahhahahaha Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Noen som har nikon kamera med live view på iphone? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Noen som er i oslo og fotograferer dette? Knipset et utsøkt uspennende bilde av det fra takterrassen på jobben... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Er på vei til å komme i gang med Lightroom. Konvertere til DNG? Hva gjør dere? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 7000,- til fototustyr rullet inn på konto i dag, men etter at bhphotovideo øker prisen på 70-200 f/2.8L USM IS fra $1,699.95 til $1,899.95 f.o.m. 10. juli, så tror jeg ikke at jeg får skrapt sammen nok penger til 1. august. Uansett blir dette nærmest den norske prisen på ca. 16500,-. Jeg leter etter et brukt eksemplar men finner ingen på foto.no. Er det noen som vet om andre bruktmarkeder på nett, som har troverdige brukere? Jeg regner med å gi 11000 for et godt eksemplar. Dersom jeg ikke finner et brukt eksemplar, så kan det hende at jeg kjøper nytt i Norge i løpet av oktober/november. Altaturneringen helgen 10. august er noe jeg bør få fotografert da søsteren min spiller der for siste gang. Men dersom jeg ikke finner et godt brukteksemplar, så kan det hende at jeg dessverre bare tar tiden til hjelp.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Finn.no er et nokså utbredt bruktmarked. Bør sjekkes ut om du ikke har vært der før. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Finn.no er et nokså utbredt bruktmarked. Bør sjekkes ut om du ikke har vært der før. Ja.. jeg har bestandig hatt mine tvil til Finn.no pga. en viss utro selger Men man kan ikke trekke alle over en kam, så denne annonsen ser ganske troverdig ut? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17657191. Jeg vurderer å legge inn et bud på 10000,-. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Noen som har nikon kamera med live view på iphone? Picture bechaus it happened Meg har laga helt selv. Kjempe enkelt! kan fungere med canon, olympus osv. for de som bruker slike merker Endret 25. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Finn.no er et nokså utbredt bruktmarked. Bør sjekkes ut om du ikke har vært der før. Ja.. jeg har bestandig hatt mine tvil til Finn.no pga. en viss utro selger Men man kan ikke trekke alle over en kam, så denne annonsen ser ganske troverdig ut? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17657191. Jeg vurderer å legge inn et bud på 10000,-. Selgeren heter Morten og bor på Trollåsen Oslo/Kolbotn. Jeg vet det er en her på Akam forumet som bor på Kolbotn. En kjent en her inne? Jeg husker ikke brukernavnet, men det hadde vært morsomt om det hadde vært han som selger objektivet! Endret 25. juni 2009 av stonhans Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Icefox bor på kolbotn og han bruker nikon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå