Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7000,- til fototustyr rullet inn på konto i dag, men etter at bhphotovideo øker prisen på 70-200 f/2.8L USM IS fra $1,699.95 til $1,899.95 f.o.m. 10. juli, så tror jeg ikke at jeg får skrapt sammen nok penger til 1. august. Uansett blir dette nærmest den norske prisen på ca. 16500,-.

 

Jeg leter etter et brukt eksemplar men finner ingen på foto.no. Er det noen som vet om andre bruktmarkeder på nett, som har troverdige brukere? Jeg regner med å gi 11000 for et godt eksemplar.

 

Dersom jeg ikke finner et brukt eksemplar, så kan det hende at jeg kjøper nytt i Norge i løpet av oktober/november. Altaturneringen helgen 10. august er noe jeg bør få fotografert da søsteren min spiller der for siste gang. Men dersom jeg ikke finner et godt brukteksemplar, så kan det hende at jeg dessverre bare tar tiden til hjelp..

Lenke til kommentar
Finn.no er et nokså utbredt bruktmarked. Bør sjekkes ut om du ikke har vært der før. :fun:

 

Ja.. jeg har bestandig hatt mine tvil til Finn.no pga. en viss utro selger :ermm: Men man kan ikke trekke alle over en kam, så denne annonsen ser ganske troverdig ut? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17657191. Jeg vurderer å legge inn et bud på 10000,-.

 

Selgeren heter Morten og bor på Trollåsen Oslo/Kolbotn. Jeg vet det er en her på Akam forumet som bor på Kolbotn. En kjent en her inne? :D Jeg husker ikke brukernavnet, men det hadde vært morsomt om det hadde vært han som selger objektivet!

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...