Simon Aldra Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Av en eller annen merkelig grunn så gikk kameraet av helt av seg selv gjennom vinduet når vi rulla vekk igjen. Jeg kan ikke skjønne hvordan det gikk til. Må være en eller annen feil på det tror jeg. Pix or it didn't happen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Det skal du få. Tenkte å oppdatere junifesten litt senere i kveld. Vært altfor sløv de siste dagene. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Imorra kjøper jeg gps YAHI Ikke dumt,når jeg bodde langsmed E18 Sem/Tønsberg for noen tiår siden hendte det at noen spurte om det var langt igjen til grensa :!: Der jeg bor nå"Nedre Glomma"hender faktisk det samme men med en ny vri,det at båtreisende forvirrer seg opp hit når dem egentelig skulle til Strømstad. For noen år siden kom det en overbygget redningsbåt "lysblå" fra Oslo/kongen,kjørte så langt oppover han kom før han satt seg fast på en sanddyne.En kompis av meg dro ut med jolla og hjalp dem av grunnen,han forklarte dem at veien til Strømstad ikke var den veien.Han fikk noen lure smil tilbake og dem fortsatte oppover Glomma,gikk igjen på en grunne.En gang til spurte han om de trengte assistanse for og komme flott igjen,dem spurte om det var like vanskelig og kjøre til Strømstad hele veien.Han besluttet at det var like godt la dem være strandsatte og heller gi dem telefonnummeret til redningsskjøyta så dem kunne berge og forklare hvordan de skulle seile for å komme til Strømstad. Endret 24. juni 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg skal dit på fredagen Imorra kjøper jeg gps YAHI Er kjekt med GPS så du kommer deg på riktig side av fjorden Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Noen andre enn meg her som har sett Transformers: Revenge of the Fallen? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Her er episode 2 fra blendtec, der de blendet sammen 2 olympus kameraer... http://www.willitblend.com/videos.aspx?typ...;video=olympus2 oooh, artist smoke. Dont' breathe this Endret 24. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Noen andre enn meg her som har sett Transformers: Revenge of the Fallen? Skal se den i morra eller fredag. Har noen kompiser som så den i dag. Den var visst bare HELT KONGE!!! :!: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Må få sett den selv, virker awesome. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg har hørt det stikk motsatte. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 ALT Steven Spielberg mekker er AWESOME! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg likte filmen også pga. humoren (som ikke var på et så høt plan i den første filmen), samt at jeg ikke rørte pocornet før den siste halvtimen av filmen.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Se heller Oz and James drink to Britain. For de som har fulgt med på Oz and James Big Adventure (har bl.a. gått på NRK2) er dette i samme gaten, men mer relatert til øl og lignende. Anbefales. Genialt som bare pokker. 8.3 på IMDB. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Takk for tipset. Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Farvel Kodachrome - Akam.no Paul Simon - Kodachrome: spotify:track:76s7mJc0IquGYWviARrXt2 Kodachrome Slideshow De to siste fungerer bra samtidig Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Kodachrome Slideshow Der var det mye pent å se på. Første bildet var en skikkelig jawdropper. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 De to siste fungerer bra samtidig ABSOLUTT! Fy flate for noen bilder... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 DIMMITERT! Fantastisk følelse, men kommer ikke hjem igjen før i morgen kveld. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 yay. Det er alt for varmt i Bergen. Men når jeg tenker tilbake på de kalde og mørke vintermånedene fnyser jeg. Sånn delvis. 25 C ohmygodjes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg ville ikke hatt kuldegrader nå for alle penga i verden. Eller... Jo for alle penga i verden kunne jeg tatt noen minusgrader. Jeg lar meg kjøpe for å si det sånn. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2009 DIMMITERT! Fantastisk følelse, men kommer ikke hjem igjen før i morgen kveld. Ta med deg litt greier. Si at befalet ditt spiste det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå