Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Driver og setter i stand et strobist-kit. Er dette alt jeg trenger for å fyre opp en 550EX trådløst?

 

42305 Elinchrom Skyport Universal Radiosynk Sett 1 395,00 1 395,00 NOK X

41992 PocketWizard PC-1 kabel 30cm 285,00 285,00 NOK X

303665 Hama Blitzadapter Universal 205,00 205,00 NOK X

42271 Elinchrom Stativ/Paraply sett til blitzkit 1 295,00 1 295,00 NOK X

906079 Hama Blitzholder til paraply 205,00 205,00 NOK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så bra i skyggene, men ellers greit.

 

Vil jeg dra på festival i sommer?

Eh, neeei.

 

Nekter å tro at jeg har vært noe annet enn ekstremt uheldig. Selv om jeg ligger her med hodepine, vondt kne og halvbøyd tann er det lite annet jeg vil akkuratt nå enn å komme meg ned dit igjen.

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar
Er dette til å leve med ?

Sett værre. Mye støy i mellomtonene. Den var ikke så påtrengende, så den er lett å overse, men jeg tror ikke det kan brukes til "kritiske opptak".

 

Var dette 100% crop? Om det er nedskalert, så var det alt annet enn imponerende...

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Oppgave: forklar hva kildekode er for siviløkonomer som syns det er vanskelig å slå på en datamaskin.

Hmm. Jeg er siviløkonom og har kjøpt Mac så jeg skal slippe å skru maskinen av og på. :)

 

Forklaringen din fungerer for meg. Jeg ville snudd det så du først forklarer at det trengs en oppskrift, og at denne oppskriften finnes i menneskelesbar og kompilert form. Da kommer de nye opplevelsene litt mindre brått på.

Lenke til kommentar
Forklaringen din fungerer for meg. Jeg ville snudd det så du først forklarer at det trengs en oppskrift, og at denne oppskriften finnes i menneskelesbar og kompilert form. Da kommer de nye opplevelsene litt mindre brått på.

Groovy! Da vinner jeg turen til Rimi, og du kan få være med!

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Tilbake fra harrytur.

Det ble tre og et halvt brett brus, 3-4kg godteri, to flasker rødvin, en liter 60%, 6 smirnoff ice og fem pakker tobakk.

I tillegg kommer kvota til fattern og over 25kg kjøttvarer. Ble selvsagt stoppa i tolla. Kan ikke regne med noe annet når vi kjørte den bilen, men siden vi ikke hadde handla mere så gikk det bra. Søte tollersker da.

Tenkte jeg skulle ta bilde av tollerdama som rota bak i bilen vår til bruk i junifesten min, men det fikk jeg ikke lov til.

Lenke til kommentar
Tilbake fra harrytur.

Det ble tre og et halvt brett brus, 3-4kg godteri, to flasker rødvin, en liter 60%, 6 smirnoff ice og fem pakker tobakk.

I tillegg kommer kvota til fattern og over 25kg kjøttvarer. Ble selvsagt stoppa i tolla. Kan ikke regne med noe annet når vi kjørte den bilen, men siden vi ikke hadde handla mere så gikk det bra. Søte tollersker da.

Tenkte jeg skulle ta bilde av tollerdama som rota bak i bilen vår til bruk i junifesten min, men det fikk jeg ikke lov til.

Jeg skal dit på fredagen :D Imorra kjøper jeg gps YAHI :D

 

Snille tollere på svinesund,er bare og oppføre seg normal/ordentlig så overser de den lille ekstra bagasjen som man tar med seg.

:D:D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...