Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

labdoka/redlab. 65 per rull ellns. Så må jeg sende negativene til Mollepriz i bergen :D

 

hahaha.

 

 

Jadda, nå har jeg jo sommerferie og absolutt intet sted jeg må være eller gjøre.

 

Jeg får stå parat for å scanne ZoDz's negativer. STAY PUT - ALWAYS.

EDIT: Mollen-alarm. Jeg våknet nettopp.

:D

 

Yay. Fikk solgt en bildeserie på 5bilder for 700kr til lokalavisen. Tjente da noe på UKM :wee:

Da har du råd til alkohol og bensinpenger til meg når du kommer til oslo :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. I forrige uke brukte BA. Dette bildet. Jeg har tatt det og det ble gitt til BA av en av bandmedlemmene. Bildet er bare kreditert "privat", noe som er litt irriterende. Jeg har snakket med bandet som ga det til BA og det har visst seg å være en misforståelse.

 

Men det jeg ikke skjønner er at når jeg sendte en mail til BA om å ihvertfall å få bildet kreditert, ble jeg bare videresendt til nettvaktsjefen uten å få noe respons.

 

Skal jeg vente ut uken eller skal jeg sende en mail til?

Lenke til kommentar
Hm. I forrige uke brukte BA. Dette bildet. Jeg har tatt det og det ble gitt til BA av en av bandmedlemmene. Bildet er bare kreditert "privat", noe som er litt irriterende. Jeg har snakket med bandet som ga det til BA og det har visst seg å være en misforståelse.

 

Men det jeg ikke skjønner er at når jeg sendte en mail til BA om å ihvertfall å få bildet kreditert, ble jeg bare videresendt til nettvaktsjefen uten å få noe respons.

 

Skal jeg vente ut uken eller skal jeg sende en mail til?

Dette er i prinsipp et klart brudd på åndsverkloven. Du kan være tøff. Men ikke vær det. Ring fotosjefen og forklar situasjonen, og si at du kunne tenke deg å jobbe litt for dem om de er interessert osv, evt om de vil kjøpe bilder osv. Går seg til. :)

Lenke til kommentar
Ja, trivselen må være der. Jeg må bare bestemme meg hvor på trivselsskalaen jeg vil være.

I mine øyne så er følgende viktig for trivsel.

 

God sittekomfort

Greie til gode kjøreegenskaper

Driftsikker

Lavt bensinforbruk.

 

Diesel liker jeg ikke. Kjører da for f@€# ikke lastebil ;)

 

Tom

Lenke til kommentar

God sittekomfort -> Volvo (ingen over, ingen ved siden)

Greie til gode kjøreegenskaper -> Ikke Asia- eller Amerikaprodusert

Driftsikker -> Hmm.. spørs på hva man legger i dette egentlig.

Lavt bensinforbruk -> Det kommer an på kjørestilen og motorstørrelse. Man kan kjøre økonomisk om man vil. (Kjørecomp. med nåværende forbr. er kjekt.)

 

Tom: Har du prøvd en passe hissig dieselturbo? Egentlig ganske gøy :)

Lenke til kommentar
Tom: Har du prøvd en passe hissig dieselturbo? Egentlig ganske gøy :)

Det er moro det. Men Diesel eksos inneholder en del gørr som ikke er bra for miljøet (og da særlig lokalmiljøet). Men ettersom det ikke er C02, er liksom OK.

 

Jeg har en Yaris T-sport, og det er ingen som har klaget på kjøreegenskapene til den. Og den har også god sittekomfort.

 

Driftsikkerhet har med lave verkstedskostnader og og en trygghet på at dyret starter hver morgen.

 

Tom

Lenke til kommentar

Jeg kjører en Volvo V50 nå, men er på smertegrensa hva plass angår når man skal ha med seg kone, bikkje og spedbarn (stol + barnevogn). Så neste bil blir en gammal Volkswagen Touran :D

 

edit :

Jeg har en Yaris T-sport, og det er ingen som har klaget på kjøreegenskapene til den. Og den har også god sittekomfort.

 

Driftsikkerhet har med lave verkstedskostnader og og en trygghet på at dyret starter hver morgen.

Jeg har testa en Yaris T-sport, og likte kjøreegenskapene svært godt. Men skulle jeg valgt bil i dag, og ikke skulle tatt hensyn til unger og bikkje hadde jeg uten tvil valgt Toyota Prius. Men det er vel ikke lenge til før vi får en hybrid familebil?

Endret av d0ppler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...