archongamer Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Ah, sånn og forstå. Sitter bare å tripper selv for at de skal komme da det er siste rest i sparingen til nytt DSLR, og lagerstatus på D90 synker raskt, så håpte kanskje jeg hadde litt flaks nå for en gangs skyld Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg får bare en tusenlapp, så blir ikke noen store innkjøp på meg, men så har jeg jo nettopp bestilt 14-24 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Er desverre ikke så mye mer jeg får, men har spart lenge nå, så det lille som kommer gjør at jeg er i mål. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Hvordan er Sigma sin 70-200 f/2.8? Prisforskjellen ift Nikkor-alternativet er jo relativt drøy. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Bah - så sent skatteopgjør dere får, da! Jeg har visst om restskatten min i mange måneder, jeg! Ehh.. "hurraaaa..." Endret 22. juni 2009 av Trondster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Bah - så sent skatteopgjør dere får, da!Jeg har visst om restskatten min i mange måneder, jeg! Ehh.. "hurraaaa..." Join the club. Det blir carlsberg og røde pølser utover nå istedet for chamapagne og kaviar. Tom Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Join the club. Det blir carlsberg og røde pølser utover nå istedet for chamapagne og kaviar. Tom hmm, skulle det være en dårlig ting? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 hmm, skulle det være en dårlig ting? Ja - røde pølser smaker py.. I Norge er det i alle fall kjøtt i pølsene - danske pølser har like mye underlige ting i seg som tyrkisk kebab... Vel - det finnes hederlige unntak, men som hovedregel.. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Ja - røde pølser smaker py..I Norge er det i alle fall kjøtt i pølsene - danske pølser har like mye underlige ting i seg som tyrkisk kebab... Vel - det finnes hederlige unntak, men som hovedregel.. Er generelt skeptisk til både kebab og pølser, uansett farge, men hvis jeg får valget mellom kaviar og pølser så vet jeg hva jeg velger. Kaviar er jo fullstendig uspiselig (tenker da på den svarte dyre guggen). Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Ahh.. ferdig med mønstring av PBU. Nå er det vasking av kaserne, hørselstest, dimmisjonsoppstilling og innlevering av PBU før jeg drar hjem for godt! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Dere har sikkert sett denne før, men poster den læll. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Den der var jævlig random. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Liker den jeg :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Den der var jævlig random. Den der var jævlig, mener du vel? Men litt morsom er den allikevel. Tom Lenke til kommentar
swahili Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Den var jo litt spesiell. Og litt foto: Er dette ok bruk av hdr? Se vekk fra et dårlig komponert bildet. Bildet ligger i spoiler Lenke til kommentar
B25S Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Den var jo litt spesiell. Og litt foto: Er dette ok bruk av hdr? Se vekk fra et dårlig komponert bildet. Bildet ligger i spoiler Ser jo nokså pent ut det der. Syns buskene er litt rare. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Dere har sikkert sett denne før, men poster den læll. Den der er helt sikkert frustrerende å bruke, som f. eks. Windows Mobile med touchscreen så kan man jo bare se for seg hvor jævlig Windows Vista blir på noe så lite. Sikkert like jævlig å bruke som min HTC Touch Diamond (den skal jeg snart kaste i dass når iPhone 3G S kommer til Norge). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Nokon her som knipsa bilder av ein tulling som vasa gjennom Bergen by med ein klase gigasvære gassballongar i dag? Lenke til kommentar
swahili Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Den var jo litt spesiell. Og litt foto: Er dette ok bruk av hdr? Se vekk fra et dårlig komponert bildet. Bildet ligger i spoiler Ser jo nokså pent ut det der. Syns buskene er litt rare. Ja, vet at buskene ikke ble helt bra. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Wohooo! Skatteoppgjøret er klart! 7,5K ja takk! 7.5 er pingleoppgjør. 17k! Men, 7500 er jo nok til å kjøpe en katt, tydeligvis.. Hvordan er Sigma sin 70-200 f/2.8? Prisforskjellen ift Nikkor-alternativet er jo relativt drøy. Noen som har peil? Endel mykere på f/2.8, fra f/4 og nedover er det liten forskjell iflg. SLRgear (Sigma vs. Nikon). Er vel også merkbart lettere, om jeg ikke husker feil. Nikkoren har IS, som er fint å ha, er bedre bygget (Sigmaen er også ganske godt bygget, føles relativt eksklusiv og dyr). Eneste som bekymrer meg er potensielle kvalitetsproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå