Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og så slakter/spiser vi alle som ikke blir 18% grå.

Jeg har en svart katt, hvis noen har en hvit katt så har vi en begynnelse.

Edit: Jeg har btw bestilt 14-24

Nekt. Katter skal ikke slaktes, de skal gis til små barn som har lyst på katt. Katter er nydelige kjæledyr. Mistet forøvrig min egen katt nylig, ble 14 år gammel. Savner ham skikkelig. :(

Gratulerer med 14-24, forresten. :)

7500 ferr'i kattskinn! Smætti!

Beklager.. Den der måtte komme på dialekt.. ^^

Som sagt, katter får man fra folk med kattunger, gratis.

Lenke til kommentar

Nekt. Katter skal ikke slaktes, de skal gis til små barn som har lyst på katt. Katter er nydelige kjæledyr. Mistet forøvrig min egen katt nylig, ble 14 år gammel. Savner ham skikkelig. :(

Gratulerer med 14-24, forresten. :)

Katten min er/blir 15 år nå i sommer, vil du ha?

Lenke til kommentar
Katten min er/blir 15 år nå i sommer, vil du ha?

Blir nok dessverre ikke tid til det. Når jeg en gang blir etablert skal jeg ha en ny katt. Skogkatt. :)

Det er vel med katter som med de fleste andre dyr, at kjøttet til kattunger smaker best...

Er vel med studiofotografer som med andre fotografer, at det er unge, lovende studiofotografer som smaker best..

Lenke til kommentar

hva svarte skjer med storhandel om dagen a? Prøver du å redde nikon ut av finanskrisa?

Ikke fotorelatert i det hele tatt, men uansett.. Hvorfor er det slik at katter fint kan gå og drite i blomsterbedet til naboen uten at eieren blir stilt til ansvar, mens det blir ramaskrik og trusler om avliving hvis en hund gjør det samme?

Båndtvang i Norge ;) Dessuten er katter kule dyr. booo0yah! Og når man alike vel er ute og lufter hunden kan man like gjerne plukke opp etter den. Men du er temmelig stygg hvis du ber bikja drite i bedet til naboen.

Lenke til kommentar

hva svarte skjer med storhandel om dagen a? Prøver du å redde nikon ut av finanskrisa?

Noen må jo gjøre det.

Lenke til kommentar
Båndtvang i Norge ;) Dessuten er katter kule dyr. booo0yah! Og når man alike vel er ute og lufter hunden kan man like gjerne plukke opp etter den. Men du er temmelig stygg hvis du ber bikja drite i bedet til naboen.

Hvilket fører oss over på et annet spørsmål: Hvorfor er det båndtvang på hund, men ikke katt? Svar som "hunder er farligere/større/styggere enn katter" aksepteres ikke. ;)

Man er temmelig naiv hvis man tror at det før eller senere ikke ender opp med dau katt hvis den driter nok i nabobedet også. I hvert fall her i nabolaget. :p

Fotorelatert: Skal kanskje fotografere en treåring i morgen... Tips?

Lenke til kommentar

Hvilket fører oss over på et annet spørsmål: Hvorfor er det båndtvang på hund, men ikke katt? Svar som "hunder er farligere/større/styggere enn katter" aksepteres ikke. ;)

Man er temmelig naiv hvis man tror at det før eller senere ikke ender opp med dau katt hvis den driter nok i nabobedet også. I hvert fall her i nabolaget. :p

Tror hunder kanskje har drept litt flere folk enn katter har.

Lenke til kommentar

Tror hunder kanskje har drept litt flere folk enn katter har.

La oss fikse båndtvang på store hunder, da. De som er i katts størrelse og mindre kan gå løse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...