tomsi42 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg står over middagsinvitasjonene til _DSC-osv i den nærmeste fremtid Kom hjem fra dagens roadtrip for en liten halvtime siden, og holder på å laste dagens fangst inn på PC-en. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg står over middagsinvitasjonene til _DSC-osv i den nærmeste fremtid Kom hjem fra dagens roadtrip for en liten halvtime siden, og holder på å laste dagens fangst inn på PC-en. Tom Har du vært i asia noen gang? .. I rest my case. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 7500 ferr'i kattskinn! Smætti! Beklager.. Den der måtte komme på dialekt.. ^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Og så slakter/spiser vi alle som ikke blir 18% grå.Jeg har en svart katt, hvis noen har en hvit katt så har vi en begynnelse. Edit: Jeg har btw bestilt 14-24 Nekt. Katter skal ikke slaktes, de skal gis til små barn som har lyst på katt. Katter er nydelige kjæledyr. Mistet forøvrig min egen katt nylig, ble 14 år gammel. Savner ham skikkelig. Gratulerer med 14-24, forresten. 7500 ferr'i kattskinn! Smætti! Beklager.. Den der måtte komme på dialekt.. ^^ Som sagt, katter får man fra folk med kattunger, gratis. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Og så slakter/spiser vi alle som ikke blir 18% grå.Jeg har en svart katt, hvis noen har en hvit katt så har vi en begynnelse. Edit: Jeg har btw bestilt 14-24 Nekt. Katter skal ikke slaktes, de skal gis til små barn som har lyst på katt. Katter er nydelige kjæledyr. Mistet forøvrig min egen katt nylig, ble 14 år gammel. Savner ham skikkelig. Gratulerer med 14-24, forresten. Katten min er/blir 15 år nå i sommer, vil du ha? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Det er vel med katter som med de fleste andre dyr, at kjøttet til kattunger smaker best... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Zodz, når skal du til bergen? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Utslag på katteradaren min igjen. Main coone, Dewil? jepps.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 jepps.. Hvordan går det med fotokonken, Dewil ? Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg hadde en god ide til fotokonken denne gangen, men siden jeg sendte begge de to drittobjektivene mine vekk så kunne jeg ikke ta bilder av noen knuste objektiver.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Katten min er/blir 15 år nå i sommer, vil du ha? Blir nok dessverre ikke tid til det. Når jeg en gang blir etablert skal jeg ha en ny katt. Skogkatt. Det er vel med katter som med de fleste andre dyr, at kjøttet til kattunger smaker best... Er vel med studiofotografer som med andre fotografer, at det er unge, lovende studiofotografer som smaker best.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 jepps.. Hvordan går det med fotokonken, Dewil ? Tom oppe og løper Bare å stemme nå! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1118101&hl= Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Ikke fotorelatert i det hele tatt, men uansett.. Hvorfor er det slik at katter fint kan gå og drite i blomsterbedet til naboen uten at eieren blir stilt til ansvar, mens det blir ramaskrik og trusler om avliving hvis en hund gjør det samme? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Og så slakter/spiser vi alle som ikke blir 18% grå.Jeg har en svart katt, hvis noen har en hvit katt så har vi en begynnelse. Edit: Jeg har btw bestilt 14-24 hva svarte skjer med storhandel om dagen a? Prøver du å redde nikon ut av finanskrisa? Ikke fotorelatert i det hele tatt, men uansett.. Hvorfor er det slik at katter fint kan gå og drite i blomsterbedet til naboen uten at eieren blir stilt til ansvar, mens det blir ramaskrik og trusler om avliving hvis en hund gjør det samme? Båndtvang i Norge Dessuten er katter kule dyr. booo0yah! Og når man alike vel er ute og lufter hunden kan man like gjerne plukke opp etter den. Men du er temmelig stygg hvis du ber bikja drite i bedet til naboen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Og så slakter/spiser vi alle som ikke blir 18% grå.Jeg har en svart katt, hvis noen har en hvit katt så har vi en begynnelse. Edit: Jeg har btw bestilt 14-24 hva svarte skjer med storhandel om dagen a? Prøver du å redde nikon ut av finanskrisa? Noen må jo gjøre det. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Båndtvang i Norge Dessuten er katter kule dyr. booo0yah! Og når man alike vel er ute og lufter hunden kan man like gjerne plukke opp etter den. Men du er temmelig stygg hvis du ber bikja drite i bedet til naboen. Hvilket fører oss over på et annet spørsmål: Hvorfor er det båndtvang på hund, men ikke katt? Svar som "hunder er farligere/større/styggere enn katter" aksepteres ikke. Man er temmelig naiv hvis man tror at det før eller senere ikke ender opp med dau katt hvis den driter nok i nabobedet også. I hvert fall her i nabolaget. Fotorelatert: Skal kanskje fotografere en treåring i morgen... Tips? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Noen må jo gjøre det. Skal ikke si stort jeg heller vel.. 24-70 og 70-200 +++ på et par mnd. Bare de 3 nye grisebillige triggerene til d700 kommer fra Kina nå så blir'e bra. hvis ikke han har bailet med penga da Endret 21. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Båndtvang i Norge Dessuten er katter kule dyr. booo0yah! Og når man alike vel er ute og lufter hunden kan man like gjerne plukke opp etter den. Men du er temmelig stygg hvis du ber bikja drite i bedet til naboen. Hvilket fører oss over på et annet spørsmål: Hvorfor er det båndtvang på hund, men ikke katt? Svar som "hunder er farligere/større/styggere enn katter" aksepteres ikke. Man er temmelig naiv hvis man tror at det før eller senere ikke ender opp med dau katt hvis den driter nok i nabobedet også. I hvert fall her i nabolaget. Tror hunder kanskje har drept litt flere folk enn katter har. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 øy, _DSC1233.jpg/sn0dig/? hvordan er tamron 90mm på D700, er den ålreit? og hvor stor forstørrelse får man? har du et bildeeksempel? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Båndtvang i Norge Dessuten er katter kule dyr. booo0yah! Og når man alike vel er ute og lufter hunden kan man like gjerne plukke opp etter den. Men du er temmelig stygg hvis du ber bikja drite i bedet til naboen. Hvilket fører oss over på et annet spørsmål: Hvorfor er det båndtvang på hund, men ikke katt? Svar som "hunder er farligere/større/styggere enn katter" aksepteres ikke. Man er temmelig naiv hvis man tror at det før eller senere ikke ender opp med dau katt hvis den driter nok i nabobedet også. I hvert fall her i nabolaget. Tror hunder kanskje har drept litt flere folk enn katter har. La oss fikse båndtvang på store hunder, da. De som er i katts størrelse og mindre kan gå løse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå