Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

edit: Hvis det er nok som vil være med; så kan vi ta en tur på søndag, førstkommende.

 

Tom

 

Det for all del ikke langt. Jeg synes absolutt du og noen til burde ta turen. :p

Det blir det roadtrip i morgen. gorgat og undertegnede tar en tur til Geilo for å se på utstillingen; samtidig blir det foto-safari. Jeg har plass til en eller to til.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt sært spørsmål, men noen av dere bergensere som vet hvor mye det koster å stå parkert i parkeringshuset under grieghallen? (griegpark)

 

Evt noen som klarer å google seg frem til priser?

 

Nvm, onkelen min visste. 140 kr døgnet, om noen skulle lure :p

Endret av _DSC1233.jpg
Lenke til kommentar
Hva heter serien (komedie) med en 40-årig mann med lite hår (tror jeg) som får problemer hele tiden med seg selv og folk. Han jobber på et kontor og er amerikansk tror jeg.. Så den på svensk tv en gang for ikke lenge siden..

Øh... ikke "Ingen grunn til begeistring"?

 

Forøvrig hadde jeg en litt pussig opplevelse i dag - jeg ruslet ut med D200 m/18-70 og tenkte med meg selv at dette var jommen en nett, liten kombinasjon (hadde rett før brukt D300+MB-D10+det nokså lange og tunge Vivitar-røret mitt)... Greit nok at det ikke er noen monsterkombo, men et øyeblikk tenkte jeg at dette måtte være den letteste og netteste kameraet som tenkes kan... :roll: Jeg tror det er viktig at jeg får E-P1 i hus raskt. Jeg brant også en 100-lapp på ebay på et originalt Vivitar Series 1 frontdeksel, neppe den beste investeringen jeg har gjort, men jeg måtte bare ha en sånn stor, rød 1...

 

 

D3S_0165-cap-600.jpg

 

Lenke til kommentar
Hva heter serien (komedie) med en 40-årig mann med lite hår (tror jeg) som får problemer hele tiden med seg selv og folk. Han jobber på et kontor og er amerikansk tror jeg.. Så den på svensk tv en gang for ikke lenge siden..

Øh... ikke "Ingen grunn til begeistring"?

 

 

Thanks dude. Kanksje isohunt til og med har den til utleie.

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Hva skjer med at jeg får problemer med akam? Spesielt med firefox. Kommer ikke en gang inn på forumet.

 

Det blir det roadtrip i morgen. gorgat og undertegnede tar en tur til Geilo for å se på utstillingen; samtidig blir det foto-safari. Jeg har plass til en eller to til.

 

Tom

 

Fantastisk. Når regner du med å være her (husk at dørene stenger klokken 17.00)?

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Telenor og Canal Digital er i grunn to sider av samma sak så da er det ikke ISP-problem regner jeg med. Prøv å trykke ctrl+shift+del i firefox og huk av at du vil slette alt. Prøv på nytt etter det.

Det funket jaggu meg.

 

En gang mellom 13:00 og 14:00 vil jeg tro. Det blir noen stopp på veien for å ta bilder :)

 

Tom

Flott, flott! Da ses vi da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...