tomsi42 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 edit: Hvis det er nok som vil være med; så kan vi ta en tur på søndag, førstkommende. Tom Det for all del ikke langt. Jeg synes absolutt du og noen til burde ta turen. Det blir det roadtrip i morgen. gorgat og undertegnede tar en tur til Geilo for å se på utstillingen; samtidig blir det foto-safari. Jeg har plass til en eller to til. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Svinger du innom Nordfjordeid på vei oppover Tom? Jeg blir gjerne med. Roadtrip til Geilo høres artig ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Svinger du innom Nordfjordeid på vei oppover Tom? Jeg blir gjerne med. Roadtrip til Geilo høres artig ut. Blir vel en litt for stor omvei, desverre. Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 jai sjøpe 28mm 2.8 på mandag, å jai prøve den. Liker ikke, så selge å sjøpe 50mm 1.8. kansje jai vinne lotto å sjøpe begge. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Hva heter serien (komedie) med en 40-årig mann med lite hår (tror jeg) som får problemer hele tiden med seg selv og folk. Han jobber på et kontor og er amerikansk tror jeg.. Så den på svensk tv en gang for ikke lenge siden.. Dritbra forklart! Noen med peiling? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Kanskje litt sært spørsmål, men noen av dere bergensere som vet hvor mye det koster å stå parkert i parkeringshuset under grieghallen? (griegpark) Evt noen som klarer å google seg frem til priser? Nvm, onkelen min visste. 140 kr døgnet, om noen skulle lure Endret 20. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Er det noen andre som har bilder i Postens sommerkonkurranse? Legg i såfall bildeid i denne tråden så får vi kanskje opp kvaliteten på topp10 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Hva heter serien (komedie) med en 40-årig mann med lite hår (tror jeg) som får problemer hele tiden med seg selv og folk. Han jobber på et kontor og er amerikansk tror jeg.. Så den på svensk tv en gang for ikke lenge siden.. Øh... ikke "Ingen grunn til begeistring"? Forøvrig hadde jeg en litt pussig opplevelse i dag - jeg ruslet ut med D200 m/18-70 og tenkte med meg selv at dette var jommen en nett, liten kombinasjon (hadde rett før brukt D300+MB-D10+det nokså lange og tunge Vivitar-røret mitt)... Greit nok at det ikke er noen monsterkombo, men et øyeblikk tenkte jeg at dette måtte være den letteste og netteste kameraet som tenkes kan... Jeg tror det er viktig at jeg får E-P1 i hus raskt. Jeg brant også en 100-lapp på ebay på et originalt Vivitar Series 1 frontdeksel, neppe den beste investeringen jeg har gjort, men jeg måtte bare ha en sånn stor, rød 1... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Big red one. Indeed. Har den filmen, gitt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hva heter serien (komedie) med en 40-årig mann med lite hår (tror jeg) som får problemer hele tiden med seg selv og folk. Han jobber på et kontor og er amerikansk tror jeg.. Så den på svensk tv en gang for ikke lenge siden.. Øh... ikke "Ingen grunn til begeistring"? Thanks dude. Kanksje isohunt til og med har den til utleie. Endret 20. juni 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg skulle ikke reist fra Bergen når jeg gjorde. Hadde vært gøy å fått noen bilder av denne. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg skulle ikke reist fra Bergen når jeg gjorde. Hadde vært gøy å fått noen bilder av denne. Jeg kjørte rett forbi den idag, men hadde desverre ikke med kamera... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Den var her i fjorden i fjor eller forfjor for å bunkre diesel, men da hadde jeg selvsagt ikke kamera. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Den var hvertfall pheeeeeet! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hva skjer med at jeg får problemer med akam? Spesielt med firefox. Kommer ikke en gang inn på forumet. Det blir det roadtrip i morgen. gorgat og undertegnede tar en tur til Geilo for å se på utstillingen; samtidig blir det foto-safari. Jeg har plass til en eller to til. Tom Fantastisk. Når regner du med å være her (husk at dørene stenger klokken 17.00)? Endret 20. juni 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Hva skjer med at jeg får problemer med akam? Spesielt med firefox. Kommer ikke en gang inn på forumet.Enten ISP-problem eller et lokalt problem for deg. Hvilken ISP bruker du? Canal Digital her og null problem med Firefox. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Bruker telenor. Dog det var ikke et problem tidligere i dag. Og det er bare firefox som har det problemet. Endret 20. juni 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Telenor og Canal Digital er i grunn to sider av samma sak så da er det ikke ISP-problem regner jeg med. Prøv å trykke ctrl+shift+del i firefox og huk av at du vil slette alt. Prøv på nytt etter det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Fantastisk. Når regner du med å være her (husk at dørene stenger klokken 17.00)? En gang mellom 13:00 og 14:00 vil jeg tro. Det blir noen stopp på veien for å ta bilder Tom Endret 20. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Telenor og Canal Digital er i grunn to sider av samma sak så da er det ikke ISP-problem regner jeg med. Prøv å trykke ctrl+shift+del i firefox og huk av at du vil slette alt. Prøv på nytt etter det. Det funket jaggu meg. En gang mellom 13:00 og 14:00 vil jeg tro. Det blir noen stopp på veien for å ta bilder Tom Flott, flott! Da ses vi da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå