Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva brukte han i den første filmen?

Canon EOS 30D med et fastobjektiv, tror det var EF 50mm f/1.4 USM, så iallefall USM ringen på objektivet.

50mm blir vell alt for trang på en crop på ett par av de bildene, tror kansje at det var en 24 2.8, hmm.

HMMMMM

http://www.flickr.com/photos/joewig/3010105978/meta/

edit, 30D med en 35mm

http://www.flickr.com/photos/joewig/124642...157594512421380

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Da er bager klare, og jeg legger meg før det som skal bli en uke fylt med musikk, venner, fremmede og alkohol. Blir deilig! : D

Høres deilig ut.

JEG BESTOD OPPKJØRINGA IDAG BITCHES :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Det er da f@€# meg ille nok at jeg er ute i trafikken, om ikke du skal ut der også :ohmy:

Bare kødda - gratulerer. :fun:

Brain? I og med at kunnskaper ikke kan kjøpes.

Nå er det det å finne en grei bil da. Hmmmmm.

Kjøp Honda, Mazda eller Tooata. Det virker og koster lite i drift.

edit:Jeg har jo bevis på at Toyota kan være morro:)

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

I dag tok jeg toget fra Bergen. Det var litt av en opplevelse. Satt ved siden av to alenemødre som hadde barnefri og skulle på hotelltur på fjellet. Man kan si det at alkoholen ikke akkurat la en demper på stemmebruken deres. Etter å ha lidi meg gjennom ørten timer med skravl og hysteriske latterutbrudd, kort avbrudt av at de flere ganger datt over meg i et forsøk på å finne doen, måtte jeg bytte over til buss. Det gikk nemlig ikke buss mellom Hønefoss og Drammen. I Drammen var det over på ny buss. Og jeg som trodde jeg hadde betalt penger for å kjøre tog. Så feil kan jeg ta. Gud så godt det skal bli å finne senga og kose puta nå.

Lenke til kommentar
Da er utstillingen hengt opp! :D

Åpnes i morgen!

Det er jo en god unnskyldning for en roadtrip. Oslo-Geilo er da for fankern ikke så langt ?

edit: Hvis det er nok som vil være med; så kan vi ta en tur på søndag, førstkommende.

Tom

Jeg ahr plass til 6 stykker i bilen min :p

Blir nok en Hyundai elantra, funnet en grei en. Så en rimelig fresh Opel Tiagra sportsversion men den var solgt. ;_;

Du kjøper ikke en bil det står "Hundai" på ;) Pussig nok det samme sa man til meg om Toyota når jeg var på din alder ...

Tom

Hehe, foreløpig så kjører jeg i pwnage spacewagon :D

Lenke til kommentar
Blir nok en Hyundai elantra, funnet en grei en. Så en rimelig fresh Opel Tiagra sportsversion men den var solgt. ;_;

Du kjøper ikke en bil det står "Hundai" på ;) Pussig nok det samme sa man til meg om Toyota når jeg var på din alder ...

Tom

Du kan gjerne kjøpe en Hyundai i30 (Selv om jeg ikke forstår hvorfor noen ville kjøpe den foran en Cee'd), men det blir nok litt dyrt.

Hyundai er greie biler det, men de er virkelig pregløse.

Legg heller pengene i noe japansk, du.

Lenke til kommentar

Skal ikke si hva jeg mener om hyundai og andre f.eks koreanske biler. Da jeg ikke vil at noen skal løpe hjem gråtende...

Japanerene som nissan f.eks har mye ålreite biler. Men passe seg for rust...

Dessuten får man en rustfri! 1991-93mod audi 80 til 10.000+, som er både driftsikre og har ålreite delepriser hos mekonomen o.l.

uhu! Fotorelatert:

http://di-gps.com/di-GPS/products.htm noen som har en sånn?

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Da er utstillingen hengt opp! :D

Åpnes i morgen!

Det er jo en god unnskyldning for en roadtrip. Oslo-Geilo er da for fankern ikke så langt ?

edit: Hvis det er nok som vil være med; så kan vi ta en tur på søndag, førstkommende.

Tom

Det for all del ikke langt. Jeg synes absolutt du og noen til burde ta turen. :p

Lenke til kommentar
Harke du en toyata yaris? Vurderte egentlig en slik en men kanke kjøpe en kjerring bil, audi 80 er vistnok ett helvete å forsikre :/

Du kaller ikke en Yaris T-Sport for kjeriing-bil :tease:

Tom

Du kaller ikke en Yaris T-Sport for kjeriing-bil :tease:

Det er flere som kaller Mazda MX-5 for damebil..

Og begge bilene er kjerringbiler.

Men begge biler er også gode bilder. Undertegnede hadde valgt MX-5. Dersom noen ønsker å antyde at jeg er feminin kan jeg enten være voldelig eller drikker bar maltwhisky.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...