Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..Men disse tre er ikke bare til foto - de kan ta video også! ..Selv om jeg heller vil anbefale et dedikert kamera, da - det er litt krøkkete å drasse rundt på en stor skjerm.. :innocent::whistle:

"You are not helping" :cry::(

 

Mener det var Simen1 som beskrev Laphroigh som "selvdaua måker og nedbrent fiskebåt". Der er jeg enig. Det ryktes at quarter cask skal være bedre. Er det quarter cask?

Det er det som gjør den so god. Nei, helt vanlig.

 

Highland Park, derimot.. Har du en gjesteseng? :party:

Det bør la seg ordne - må bare rydde litt først.

 

Tom

Lenke til kommentar
Både stripen og flasken. Må nesten ta meg en tur for å prøve det nye kameraet ditt med Zuikoglass.. :whistle:

Kom gjerne innom hvis du er i Køben - jeg har gjesterom - en 12 års El Dorado. :)

Mener det var Simen1 som beskrev Laphroigh som "selvdaua måker og nedbrent fiskebåt". Der er jeg enig.

:D :D :D Genial beskrivelse!!

 

"You are not helping" :cry::(

Jammen - spurte du ikke om en skjerm man kan bruke til foto, da - alle disse tre har webcam! Som sagt litt upraktisk å drasse rundt, men.. :D :D

Lenke til kommentar
Den Asus-skjermen er faktisk veldig bra :)

Ellers er vel de fleste 22"ere på høyde med en god laptopskjerm.

 

Sinnsykt stygg da : /

 

Satser på å bytte ut min BenQ 22" i enten et 23" cinema display eller 24" cinema display, spørs litt på hvor mye penger jeg får inn, og om jeg må flytte (fått overraskende gode karakterer, så ser ut til at jeg slipper)

Lenke til kommentar
Jammen - spurte du ikke om en skjerm man kan bruke til foto, da - alle disse tre har webcam! Som sagt litt upraktisk å drasse rundt, men.. :D :D

Jeg tror den bildefesten har gått deg til hodet.

 

Men du vet kanskje hvilke billige skjermer som egner seg til bildebehandling også da :tease:

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg tror den bildefesten har gått deg til hodet.

 

Men du vet kanskje hvilke billige skjermer som egner seg til bildebehandling også da :tease:

Ååååh - var det det du mente? :D :D (hihi)

 

Nei - er selv veldig fornøyd med Dell, men bare de største og dyrere modellene. Har hatt et par av de bedre Dellene i de mindre størrelsene på kontoret, og har ikke vært imponert. De beste 24" derimot, som 2408WFP, er veldig fine (fargene holder også godt når du ser på skjermen fra vinkel) koster 6635 - litt dyr.

Lenke til kommentar
Kontrast og lysstyrke er vel viktigst. Ellers så anbefales det å lese massevis av anmeldelser.

eller bare kjøpe en svindyr eizo med støtte for aRGB så er bankers ;)

 

forresten er det ikke bare bare å oppdatere en jailbreaket iphone til 3.0.. :!: flasha lille stakkars saken 5 ganger nå.. xD

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Daså. Jeg ville heller ikke kjøpt de billigste Dellene, da disse er dårlige, som Trondster sa. Kjøp en Samsung, du. Leste en test i computer arts av en av billigskjermene deres, som fikk 4/5.

Det ble en Samsung T220 - den er klart bedre enn den skjermen den erstattet; så det får holde til man har råd til 6-7000 kroners skjerm.

 

Tom

Lenke til kommentar
Altså. Whisky drikker man på grunn av smaken. Whisky on the rocks er kontraproduktivt, det er som å ha en rødvin i kjøleskapet, du dreper all smaken. :no:

 

Dette har vi diskutert før. God whiskey er pga. smak. Middelmådig og ned er pga. grøftefyll.

 

Ellers er også Famous Grouse bedre enn Øvre tier.

 

Og 150 kr dyrere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...