Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på Metallica-konsert i dag.

 

Og fikk plekteret til Kirk Hammet ffs! :D :D: D

Nice! Selv var jeg på AC/DC-konsert på mandag. Beste jeg har vært med på av konserter. :D

Slår den lett. Jeg ryddet nemlig etter AC/DC-konserten etterfølgende tirsdag. Optimale mengder søppel fra 40000 personer fylte hele betongdekket på Valle Hovin.

Lenke til kommentar
Kan noen ringe musikkpolitiet? :sick:

 

815 493 00. :thumbup:

 

Hahahaha! Prøvde det nummeret forrige uke, faktisk.. :D "Velkommen til gårdstankservice" :p

 

Forrige gang jeg prøvde kom jeg til kykelikokkos :p men det var for noen år siden da.. Nå ringte jeg nummeret, tastet inn postnummeret, men fikk beskjed om å ringe for å taste inn postnummeret igjen da jeg hadde tastet inn feil postnummer? 9511 er for komsadelen av alta. :D

 

Personlig skulle jeg ønske at det var en kundeservicedame som tok telefon for å be meg ringe på nytt, slik at jeg kunne leke terrorist.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Femmer i eksamen. En flaske med Upper Ten datt ned i fanget mitt av min far igår, rundt to. Skoleavslutning klokken seks.

Hvorfor straffet faren din deg med Upper Ten? Var han ikke fornøyd med fem? :dontgetit:

Gutten må jo lære å krabbe før han kan gå :)

 

Tom

Det kan gutten lære med Bell's! Bedre, nesten like billig.

 

Morfar tok med seg en flaske Bushmills - Black Bush (etter forespørsel fra meg) når han var på besøk for en uke siden; det er saker det! :D

Selv koser jeg meg med Caol Ila for tiden. Talisker er også gode greier (med mindre du har POPCORN i glasset slik som den idioten av en bartender i Jerusalem gjorde!).

Lenke til kommentar
Femmer i eksamen. En flaske med Upper Ten datt ned i fanget mitt av min far igår, rundt to. Skoleavslutning klokken seks.

Hvorfor straffet faren din deg med Upper Ten? Var han ikke fornøyd med fem? :dontgetit:

 

Fordi det ikke var 6 :cool:

 

Gutten må jo lære å krabbe før han kan gå :)

 

Igår gjorde jeg begge deler!

 

Det kan gutten lære med Bell's! Bedre, nesten like billig.

 

Bells. Æsj. Upper Ten var i hvert fall en ny opplevelse for ganen. De første slurkene var litt: "Meh, denne var helt grei, går vel ned", så ble det et glass med on the rocks eller tre, og smaken forsvant av en eller annen merkelig grunn. Når klokken nærmet seg 18.00 og vi skulle opp på skolemiddagen var omtrent hele flasken konsumert, og gåkrabbingen initiert.

Lenke til kommentar
Selv koser jeg meg med Caol Ila for tiden. Talisker er også gode greier (med mindre du har POPCORN i glasset slik som den idioten av en bartender i Jerusalem gjorde!).

Caol Ila flasken min er fortsatt i Reading - jeg får vel hentet den i slutten av juli. I mellomtiden får jeg trøste meg med litt Laphroigh og det står en Highland Park på hylla. Så jeg klarer meg.

 

Bells. Æsj. Upper Ten var i hvert fall en ny opplevelse for ganen. De første slurkene var litt: "Meh, denne var helt grei, går vel ned", så ble det et glass med on the rocks eller tre, og smaken forsvant av en eller annen merkelig grunn. Når klokken nærmet seg 18.00 og vi skulle opp på skolemiddagen var omtrent hele flasken konsumert, og gåkrabbingen initiert.

Det er ikke rart i at du holdt tale da. En eller fler?

 

Tom

Lenke til kommentar
Hva er den billigste brukbare LCD skermen som kan brukes til foto ? 19-22"

 

Tom

Tjah - en Dell SP2008WFP, en Samsung 225UW eller for eksempel ASUS VK222H?

 

..eller var det ikke helt det du mente å spørre om? :lol::fun:

Jeg mistenker at dette er noe dyrere enn det jeg kan bruke penger på nå. Har en BenQ 19" 1280x1024 som ikke er duganes i det hele tatt. Vil en Samsung 2233BW være like dårlig?

 

Det holder at den er på nivå med en grei laptopskjerm.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg mistenker at dette er noe dyrere enn det jeg kan bruke penger på nå. Har en BenQ 19" 1280x1024 som ikke er duganes i det hele tatt. Vil en Samsung 2233BW være like dårlig?

 

Det holder at den er på nivå med en grei laptopskjerm.

..Men disse tre er ikke bare til foto - de kan ta video også! ..Selv om jeg heller vil anbefale et dedikert kamera, da - det er litt krøkkete å drasse rundt på en stor skjerm.. :innocent::whistle:

Lenke til kommentar
Selv koser jeg meg med Caol Ila for tiden. Talisker er også gode greier (med mindre du har POPCORN i glasset slik som den idioten av en bartender i Jerusalem gjorde!).

*sier ingen ting, bare koser med den uåpnede flasken Glenfiddich 21 år Havana Reserve, som ikke lenger produseres..*

*..mens han tenker på en viss Pondus-stripe*

Klassiker!

 

Både stripen og flasken. Må nesten ta meg en tur for å prøve det nye kameraet ditt med Zuikoglass.. :whistle:

 

Femmer i eksamen. En flaske med Upper Ten datt ned i fanget mitt av min far igår, rundt to. Skoleavslutning klokken seks.

Hvorfor straffet faren din deg med Upper Ten? Var han ikke fornøyd med fem? :dontgetit:

 

Fordi det ikke var 6 :cool:

Tsk tsk.

 

Det kan gutten lære med Bell's! Bedre, nesten like billig.

 

Bells. Æsj. Upper Ten var i hvert fall en ny opplevelse for ganen. De første slurkene var litt: "Meh, denne var helt grei, går vel ned", så ble det et glass med on the rocks eller tre, og smaken forsvant av en eller annen merkelig grunn. Når klokken nærmet seg 18.00 og vi skulle opp på skolemiddagen var omtrent hele flasken konsumert, og gåkrabbingen initiert.

Altså. Whisky drikker man på grunn av smaken. Whisky on the rocks er kontraproduktivt, det er som å ha en rødvin i kjøleskapet, du dreper all smaken. :no:

 

Ellers er også Famous Grouse bedre enn Øvre tier.

 

Selv koser jeg meg med Caol Ila for tiden. Talisker er også gode greier (med mindre du har POPCORN i glasset slik som den idioten av en bartender i Jerusalem gjorde!).

Caol Ila flasken min er fortsatt i Reading - jeg får vel hentet den i slutten av juli. I mellomtiden får jeg trøste meg med litt Laphroigh og det står en Highland Park på hylla. Så jeg klarer meg.

Mener det var Simen1 som beskrev Laphroigh som "selvdaua måker og nedbrent fiskebåt". Der er jeg enig. Det ryktes at quarter cask skal være bedre. Er det quarter cask?

 

Highland Park, derimot.. Har du en gjesteseng? :party:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...