Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg skikkelig irritert.

Jeg skal ha en utstilling i sommer, som åpner nå på lørdag. Jeg skal presentere 20 bilder. Nå, i de siste dagene har jeg funnet ut at veggen jeg har blitt tildelt er alt for kort. Jeg har blitt tilbudt noen skillevegger, men en falleferdig,grå-grønn skillevegg som er stor nok til å bare romme ett bilde frister lite. Jeg vet ikke åpningstidene, og jeg vet heller ikke om hvor lenge den skal stå. Jeg aner ikke hvem andre som skal stille ut, så jeg vet ikke om de andre veggene er opptatt eller ikke. Jeg har purret på han som har ansvaret om dette i over en måned. Nå, to dager før utstillingen åpner, vet jeg fortsatt ingenting.

I tillegg er det mulig at de skal fjerne spottene som er i taket (lokalet har ingen vinduer), og da blir det bare ordinær taklys. Om dette skjer, trekker jeg meg! Ikke faen om jeg skal stille ut 20 sort/hvit bilder jeg har brukt nærmere 15 000 på å produsere, for så å miste belysningen.

Jeg er rett å slett forbannet nå. Dette er Hol Kommune på sitt beste!

Lenke til kommentar

135 2L og 580EX II

Hei

Kunne du tenke deg og bytte med en Power Mac G5 Dual 1.8 GHZ, Airport, Bluetooth, + Apple Studio Display ALU 20" etc... (Nypris - 23.900,-)

Med Vennlig Hilsen/Best Regards

Fotograf/Photographer

X

Jeg blir rett og slett sur. 23.900 nypris?

Man får mac pro med quadcore og 3gb ram for 20990,-, og 24" apple LED skjerm koster rett under 8000.. var kanskje nypris når han kjøpte, men utviklingen har kommet langt siden den gang.. Nesten så sur på idioten at jeg vurderer å legge ut resten av mailen, som består av navn, nettadresse og tlf nr.

Endret av _DSC1233.jpg
Lenke til kommentar

Fikk denne mailen nå nettopp

Hello my Dear

Am ruth a tall good looking girl so lovely and caring with good understanding fair in complexion care with good sharing honesty and so romantic I saw your profile which interested me much and i decided to contact you I really want to have a good relationship with you please contact me through this my mail address ([email protected]) we need to talk and know our-self more and equally share pictures to each other am hoping to hear from you soon.

Miss ruth

Siden jeg er gift og dermed ikke interessert i slik tilbud så kan jeg videreformidle kontakten til andre som måtte være interessert :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...