Farner Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Edit: Aha - det var antageligvis danske Cartoons! Takk!! Det er de beste as!! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Nå er jeg skikkelig irritert. Jeg skal ha en utstilling i sommer, som åpner nå på lørdag. Jeg skal presentere 20 bilder. Nå, i de siste dagene har jeg funnet ut at veggen jeg har blitt tildelt er alt for kort. Jeg har blitt tilbudt noen skillevegger, men en falleferdig,grå-grønn skillevegg som er stor nok til å bare romme ett bilde frister lite. Jeg vet ikke åpningstidene, og jeg vet heller ikke om hvor lenge den skal stå. Jeg aner ikke hvem andre som skal stille ut, så jeg vet ikke om de andre veggene er opptatt eller ikke. Jeg har purret på han som har ansvaret om dette i over en måned. Nå, to dager før utstillingen åpner, vet jeg fortsatt ingenting. I tillegg er det mulig at de skal fjerne spottene som er i taket (lokalet har ingen vinduer), og da blir det bare ordinær taklys. Om dette skjer, trekker jeg meg! Ikke faen om jeg skal stille ut 20 sort/hvit bilder jeg har brukt nærmere 15 000 på å produsere, for så å miste belysningen. Jeg er rett å slett forbannet nå. Dette er Hol Kommune på sitt beste! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 http://www.the-digital-picture.com/Reviews...ens-Review.aspx Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Kan noen ringe musikkpolitiet? Drikk to helrør med billig whisky, så liker også du den musikken Eller sett på noe ordentlig musikk til kvalmen gir seg ... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 http://www.the-digital-picture.com/Reviews...ens-Review.aspx Det tror jeg er den første Sigma-testen hos de folka, hvor de faktisk er fornøyd med objektivet! Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) 135 2L og 580EX II Hei Kunne du tenke deg og bytte med en Power Mac G5 Dual 1.8 GHZ, Airport, Bluetooth, + Apple Studio Display ALU 20" etc... (Nypris - 23.900,-) Med Vennlig Hilsen/Best Regards Fotograf/Photographer X Jeg blir rett og slett sur. 23.900 nypris? Man får mac pro med quadcore og 3gb ram for 20990,-, og 24" apple LED skjerm koster rett under 8000.. var kanskje nypris når han kjøpte, men utviklingen har kommet langt siden den gang.. Nesten så sur på idioten at jeg vurderer å legge ut resten av mailen, som består av navn, nettadresse og tlf nr. Endret 17. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Var på Metallica-konsert i dag. Og fikk plekteret til Kirk Hammet ffs! :D: D Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Var på Metallica-konsert i dag. Og fikk plekteret til Kirk Hammet ffs! :D: D sweeeeet! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Ahh, fikk B&H-katalog i posten i dag. Aner ikke om den er kliss ny eller ikke, men uansett så håper jeg det blir noen timer med den fremfor peisen på hytta Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Ahh, fikk B&H-katalog i posten i dag. Aner ikke om den er kliss ny eller ikke, men uansett så håper jeg det blir noen timer med den fremfor peisen på hytta Blir litt som Mounir i Kollektivet? (Hihi - kjenner følelsen..) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Blir litt som Mounir i Kollektivet? (Hihi - kjenner følelsen..) Tviler på at Mounir sitter foran peisen med Ellos katalogene sine ... Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Da har undertegnede laget seg toast med det nye toastjernet. Ble ganske bra. Skinke, ost og pizzasaus fra peppe's. Smaker litt som... Grandiosa Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Da har undertegnede laget seg toast med det nye toastjernet. Ble ganske bra. Skinke, ost og pizzasaus fra peppe's. Smaker litt som... Grandiosa Huff - håper du får til et godt resultat neste gang.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Ahh, fikk B&H-katalog i posten i dag. Aner ikke om den er kliss ny eller ikke, men uansett så håper jeg det blir noen timer med den fremfor peisen på hytta me 2! (jeg fikk to, fordi jeg har bestilt utstyr i to forskjellige navn)... Syntes det står nøyaktig det samme i hver utgave :!: Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Femmer i eksamen. En flaske med Upper Ten datt ned i fanget mitt av min far igår, rundt to. Skoleavslutning klokken seks. Fy faen det gikk dårlig, men for en tale jeg holdt Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk denne mailen nå nettopp Hello my Dear Am ruth a tall good looking girl so lovely and caring with good understanding fair in complexion care with good sharing honesty and so romantic I saw your profile which interested me much and i decided to contact you I really want to have a good relationship with you please contact me through this my mail address ([email protected]) we need to talk and know our-self more and equally share pictures to each other am hoping to hear from you soon. Miss ruth Siden jeg er gift og dermed ikke interessert i slik tilbud så kan jeg videreformidle kontakten til andre som måtte være interessert :!: Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Beklager, men får daglig slike selv, så trenger ikke hjelp med sjekkingen min Endret 18. juni 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Var på Metallica-konsert i dag. Og fikk plekteret til Kirk Hammet ffs! :D: D Nice! Selv var jeg på AC/DC-konsert på mandag. Beste jeg har vært med på av konserter. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Fikk denne mailen nå nettoppHello my Dear(..) Miss ruth Vel - vi får forbli uten - og dermed være "ruth"-less. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Vel - vi får forbli uten - og dermed være "ruth"-less. Haha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå