sn0dig Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Zodz, du byr 15k, right? Lenke til kommentar
Farner Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Totalt OT: Noen som huser navnet på den artisten som sang noen sånne merkelige techno sanger for ca 10 år siden? De hadde de største og morsomste hårfrisyrene jeg noen sinne har sett... De var på kykylikokos endag! Noen som husker navnet? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Zodz, du byr 15k, right? Latterlig høy pris på det glasset Totalt OT: Noen som huser navnet på den artisten som sang noen sånne merkelige techno sanger for ca 10 år siden? De hadde de største og morsomste hårfrisyrene jeg noen sinne har sett... De var på kykylikokos endag! Noen som husker navnet? Hæ? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Zodz, du byr 15k, right? Latterlig høy pris på det glasset Ikke like latterlig som 15k + 5% som Ingardj byr isåfall Lenke til kommentar
Farner Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Totalt OT: Noen som huser navnet på den artisten som sang noen sånne merkelige techno sanger for ca 10 år siden? De hadde de største og morsomste hårfrisyrene jeg noen sinne har sett... De var på kykylikokos endag! Noen som husker navnet? Hæ? De var drit populære og hadde noen morsomme techno sanger. Litt sånn tullesanger som Dr. Bombay.. Og de hadde noen syyykt store hårsveiser som sto til alle kanter og hadde kule former! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Gah, veit hvem du mener men husker ikke navnet. Snodig, 4k Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Leningrad Cowboys? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Gah, veit hvem du mener men husker ikke navnet. Snodig, 4k By 20k. Du har jo ingenting å tape. Ingardj byr jo mer enn deg anyway. Endret 17. juni 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Snakker vi klassikeren Vengaboys? Nederlendere har en del sprø sider av og til. Japan light. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Gah, veit hvem du mener men husker ikke navnet. Snodig, 4k For 4k kan jeg ta ett bilde av midtfingern min med objektivet og sende til deg Endret 17. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Snakker vi klassikeren Vengaboys? Nederlendere har en del sprø sider av og til. Japan light. Boom Boom Boom Boom! Endret 17. juni 2009 av stonhans Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 I want you in my room. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Døh - det der er lavere, plattere og mer ræva enn humoren min. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 We're Going To Ibiza er også bra! bare synd at Spotify ikke har orginalen men bare tribute versjonen.. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 teksten på sangen var noe sånt: o i o a a deon beom bånna bånna big bang Men siden min engelsk var i liten grad utviklet på den tiden kan jeg jo ikke garantere at det var riktig. Kan jo hende at det faktisk er en engelsk tekst eller noe. prøvde å søke på google med den teksten med fik faktisk ikke noen treff... hmm :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 teksten på sangen var noe sånt: o i o a a deon beom bånna bånna big bang Men siden min engelsk var i liten grad utviklet på den tiden kan jeg jo ikke garantere at det var riktig. Kan jo hende at det faktisk er en engelsk tekst eller noe. prøvde å søke på google med den teksten med fik faktisk ikke noen treff... hmm :/ Kanskje dette søket hjelper?http://www.google.no/search?q=walla+walla+bing+bang Lenke til kommentar
Farner Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 teksten på sangen var noe sånt: o i o a a deon beom bånna bånna big bang Men siden min engelsk var i liten grad utviklet på den tiden kan jeg jo ikke garantere at det var riktig. Kan jo hende at det faktisk er en engelsk tekst eller noe. prøvde å søke på google med den teksten med fik faktisk ikke noen treff... hmm :/ Kanskje dette søket hjelper?http://www.google.no/search?q=walla+walla+bing+bang men var det Witch Doctor som sang den kykelikokos?? det var de som var fete! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Kan noen ringe musikkpolitiet? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Mange, mange, mange som har sunget den - det er en kjent sang. Edit: Aha - det var antageligvis danske Cartoons! Edit II: Foretrekker Leningrad Cowboys any day. Endret 17. juni 2009 av Trondster Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Kan noen ringe musikkpolitiet? 815 493 00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå