Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zodz, du byr 15k, right? :p

Latterlig høy pris på det glasset :p

Totalt OT:

Noen som huser navnet på den artisten som sang noen sånne merkelige techno sanger for ca 10 år siden? De hadde de største og morsomste hårfrisyrene jeg noen sinne har sett... De var på kykylikokos endag! :p Noen som husker navnet?

Hæ?

Lenke til kommentar
Totalt OT:

Noen som huser navnet på den artisten som sang noen sånne merkelige techno sanger for ca 10 år siden? De hadde de største og morsomste hårfrisyrene jeg noen sinne har sett... De var på kykylikokos endag! :p Noen som husker navnet?

Hæ?

De var drit populære og hadde noen morsomme techno sanger. Litt sånn tullesanger som Dr. Bombay.. Og de hadde noen syyykt store hårsveiser som sto til alle kanter og hadde kule former!

Lenke til kommentar

teksten på sangen var noe sånt:

o i o a a deon beom bånna bånna big bang

Men siden min engelsk var i liten grad utviklet på den tiden kan jeg jo ikke garantere at det var riktig. Kan jo hende at det faktisk er en engelsk tekst eller noe.

prøvde å søke på google med den teksten med fik faktisk ikke noen treff... hmm :/

Lenke til kommentar

Men siden min engelsk var i liten grad utviklet på den tiden kan jeg jo ikke garantere at det var riktig. Kan jo hende at det faktisk er en engelsk tekst eller noe.

prøvde å søke på google med den teksten med fik faktisk ikke noen treff... hmm :/

Kanskje dette søket hjelper?

http://www.google.no/search?q=walla+walla+bing+bang

Lenke til kommentar

Kanskje dette søket hjelper?

http://www.google.no/search?q=walla+walla+bing+bang

men var det Witch Doctor som sang den kykelikokos?? det var de som var fete! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...