Farner Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 begynner å bli ferdig med hjemmesiden min; http://madsfarner.com Hva tenker dere? Vet SimpleViewer må fikses litt.. men men.. Fin side! Vurderer om jeg skal henge meg på bølgen av hobbyfotografer med egen hjemmeside Har laget ferdig en side, men aldri giddet å kjøpt internettplass Jeg kjører egen server hjemme.. Windows Home Server. Fungerer kjempe bra og er helt sykt lærerikt! Det anbefales, men man må jo ha en PC til overs og det hadde ikke jeg. Gaming PCn måtte ofres! Pluss du trenger litt tid til å installere osv. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Blogg med mange kule bilder . http://severinkoller.at/blog/ Francis Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva trenger jeg for å få Vista x64 til å kjenne igjen (og åpne minnekortet fra kameraet) et Canon 5D? Har sett på canon-sidene, men der lå det ingenting for vista 64. Vista sier selv at den ikke finner noen løsning. Når jeg setter i olympusen kommer minnekortet opp automatisk. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hadde det problemet med 5d på min xp, minnekort leser ftw. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 litt ot: Da var jeg ferdig med grunnskolen!! Deilig. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 litt ot: Da var jeg ferdig med grunnskolen!! Deilig. Gratulerer, da er du halveis i skolegangen din. Bare den betydningsfulle halvdelen igjen nå Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 litt ot: Da var jeg ferdig med grunnskolen!! Deilig. Gratulerer, da er du halveis i skolegangen din. Bare den betydningsfulle halvdelen igjen nå Den morsomme delen. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hadde det problemet med 5d på min xp, minnekort leser ftw. Men jeg vil la eos utility organisere driten.. Eller blir det bare rot og masse arbeid Tips anyones? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvordan går det med bladen Remi? Vært ute og testet? Francis Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 litt ot: Da var jeg ferdig med grunnskolen!! Deilig. Gratulerer, da er du halveis i skolegangen din. Bare den betydningsfulle halvdelen igjen nå Den morsomme delen. ...men overvurder for Guds skyld ikke verdien av de tre(?) neste årene på Videregående. Det er bare litt viktigere enn barnehagen... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ...men overvurder for Guds skyld ikke verdien av de tre(?) neste årene på Videregående. Det er bare litt viktigere enn barnehagen... Nei, for all del. Det viktigste er å velge nok realfag så man slipper å jobbe i staten. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Apropos pola filter; Har bestemt meg for å kjøpe et Schneider pola-filter som kan settes i Cokin Z holderen, men hvor i rekke (av ND og GND filtre) bør polafiltere sitte? Helt ytters eller innerst (nærmest objektivet)? Endret 17. juni 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dette var kult - Sony annonserer ny PS3-kontroller - se video! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvordan går det med bladen Remi? Vært ute og testet? Francis Harke testet den noe særlig, skjøt en film igår men tviler på at noe funker, skal nok sette i en film og gå ut og ta noen bilder. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Utrolig off-topic, men for første gang får jeg være med på beta-testing av et spill. Forhåpentligvis "neste" Sim City, selv om det ikke er samme utviklerne. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dette var kult - Sony annonserer ny PS3-kontroller - se video! FETT! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Apropos pola filter;Har bestemt meg for å kjøpe et Schneider pola-filter som kan settes i Cokin Z holderen, men hvor i rekke (av ND og GND filtre) bør polafiltere sitte? Helt ytters eller innerst (nærmest objektivet)? Innerst. Synd at det er så jævlig dyrt. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dette var kult - Sony annonserer ny PS3-kontroller - se video! FETT! Den pil-og-buen var ville greier ass! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Apropos pola filter;Har bestemt meg for å kjøpe et Schneider pola-filter som kan settes i Cokin Z holderen, men hvor i rekke (av ND og GND filtre) bør polafiltere sitte? Helt ytters eller innerst (nærmest objektivet)? Innerst. Synd at det er så jævlig dyrt. Agree! Usikker på om det er verdt de pengene (når jeg heller ikke er bedre enn det jeg er), men så lenge det er liv er det håp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 I dag har jeg vært rundt og tatt bilder av folk på gata og narkiser og sånn. Var et par som så rart på meg, men jeg bare lot som jeg ikke så dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå