tomsi42 Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Fint for oss som ofte blir bøtelagt. Pfft. Skjer kun en gang hvert ti-år Har du fått igjen lappen enda ? Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg vil tippe på et sted mellom 8 og 9 lapper. Det etter bruk av 10x$ faktoren. Priser er nevnt her. ..Ca. 18-20k for kamera med nevnte adapter og 50mm/f1.1, da, antar jeg.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Har lagt inn nye Opera og må si at jeg liker den Det eneste som irriterer meg er at den i likhet med alle tidligere builder tidvis henger seg ved åpning av nye vinduer/tabs. Francis Aldri hatt det problemet.. Hva kjører du på? Vista Business x64 på en HP 8510w med 4GB RAM. Francis Endret 16. juni 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Fint for oss som ofte blir bøtelagt. Pfft. Skjer kun en gang hvert ti-år Har du fått igjen lappen enda ? Tom 20.august.. detta bildet var dagens følte at den passet godt inn her Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Huff, oppkjøring om tre dager :/ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Ser ut som om ZoDz går annalog. Hasselblad. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Ser ut som om ZoDz går annalog. Hasselblad. Hvilken modell? Francis Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 500cm med 80 2.8 zeiz. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Det samme som jeg har lyst på! Hvordan tenker du å digitalisere filmen? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Stalke deg Nei kan f.eks si at du kan låne den viss du fikser det for meg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Haha. Har du noen greie på fremkalling du a, Remi? Og burde vel ha en ganske grei scanner også. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Haha. Har du noen greie på fremkalling du a, Remi? Og burde vel ha en ganske grei scanner også. Jeg kan ALT om fremkalling, eller så kan jeg jo levere film hos JP^^ Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Haha. Har du noen greie på fremkalling du a, Remi? Og burde vel ha en ganske grei scanner også. Jeg kan ALT om fremkalling, eller så kan jeg jo levere film hos JP^^ Døh, svarthvitt greier du nok. Og det finnes vel noen greier i Oslo-området som gir ut til bevillning til unge kunstere? Eller så kan du sende filmen til meg så kan jeg scanne den for deg for en masse masse masse penger. Jeg er fattig goddamnit. Endret 16. juni 2009 av Mollenpriz Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg skal bli hasselblad mester nå kjenner jeg Men jeg sender deg filmen mollenpriz, også! Betaler du meg for å scanne inn så epice bilder? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Lurer på om jeg skal kjøpe meg noen nye disker jeg.. http://www.evilmilk.com/pictures/Hard_Disk_Ad.htm Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 They don't make 'em like they used to (og godt er det!). Det er faktisk ikke så lenge siden jeg kastet den gamle ST506-controlleren min (for Zorro II-bus) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Hm, jeg og en annen har selvstendig langkjøring imorra. Jeg trenger hjelp med å finne veien av dere :/ 1.Fra furuset tbane til frognerbade har jeg klart å finne kart. 2.Men ikke fra frognerbadet og til buss og togstasjonen i sandvika i bærum. 3. Så skal vi til spiralen/spiraltoppen i drammen. 4. Togstasjonen i drammen. 5. Så skal vi til julehuset i drøbak. 6. Så til tusenfryd på vinterbro. 7. Så Politistasjonen på manglerud. 8.Og derifra til furuset. Help plox Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Langkjøring er omtrent det mest chill med hele kjøreopplæringen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Hørtes helt jævlig ut, jeg hadde mest sannsynelig dævva. (Kan også ha noe med at jeg aldri har kjørt en bil) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hm, jeg og en annen har selvstendig langkjøring imorra. Jeg trenger hjelp med å finne veien av dere :/ Selvstendig langkjøring? Er det førerkort du snakker om her? Mange år siden jeg tok lappen , men var aldri snakk om å sende to elever alene ut på langkjøring. Er dette tilfelle nå om dagen? Endret 16. juni 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå