boffeeen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg hater muntlig eksamen Pfft, ta det med ro og skriv en god disposisjon. Da er det bare å fylle på med litt fakta og noen argumenter under hver del. Så er det ferdig. Og husk: Alltid innledning, hoveddel og avslutning. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Jeg ser på tv."Liveview", heter det. Hihi. Edit: Bah - kom på ny side. Ta med sitat, da. Endret 15. juni 2009 av Trondster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har ikke IS jeg heller; men jeg har rullekake Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har ikke IS jeg heller; men jeg har rullekake Tom ..Et pancake-objektiv med zoom? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 lyst på mindre bilder? http://toki-woki.net/p/Shrink-O-Matic/ prøv denne. bedre enn pixresizer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har ikke IS jeg heller; men jeg har rullekake Tom ..Et pancake-objektiv med zoom? Tja. Som blir mindre og mindre. kun en skive igjen ... Apropos pancake; skal det være en hestepærepannekake? Fotografert med E-620 + 25mm pancake. 1600 ISO Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Apropos pancake; skal det være en hestepærepannekake? Pfft - den var bil-ig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hehe, skal ikke være bare-bare å selge ting på finn: Hi tine ween thanks for your mail,and how was your day ?doxology.well am buying then item for my grand son who live s in west Africa as a surprise birthday gift how can i pay you ?do acept bank deposit........ can you pls get back to me with your last asking price i can offer you US$80 for the postage kindly get back to me with your bank details so that i can authorized the payment wait to hear from you Regards Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Genialt"! xD btw: Verdt en prøvetur http://unite.opera.com/ Opera 10 beta er skikkelig kjapp... Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Genialt"! xD btw: Verdt en prøvetur http://unite.opera.com/ Opera 10 beta er skikkelig kjapp... Safari 4 er raskere Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har lagt inn nye Opera og må si at jeg liker den Det eneste som irriterer meg er at den i likhet med alle tidligere builder tidvis henger seg ved åpning av nye vinduer/tabs. Francis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lynx for the win! (..Og programmering gjøres best i Befunge.) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har lagt inn nye Opera og må si at jeg liker den Det eneste som irriterer meg er at den i likhet med alle tidligere builder tidvis henger seg ved åpning av nye vinduer/tabs. Francis Aldri hatt det problemet.. Hva kjører du på? Dagens morsomme fra nettbanken: Med eFaktura kan du motta regningene fra Statens Innkrevingssentral ferdig utfylt direkte i NettBanken! Du slipper for eksempel å registrere KID, men kan fremdeles endre beløp og forfallsdato før du godkjenner regningene. Fint for oss som ofte blir bøtelagt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fint for oss som ofte blir bøtelagt. ..Så i tillegg til den faste kontoen for regninger (en veldig god idé, faktisk!), så har du en til bøter og en til forenklede forelegg? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Orden i systemet veitu Bare jeg får igjen lappen snart så jeg kan tjene staten noen flere penger blir det bra Endret 16. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor mye blir det, tro.. ..For et kompaktkamera med adapter og objektiv? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Staten lånte 17 000 kroner av meg i fjor. Det vil si, jeg betalte litt for mye skatt. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hvorfor oppgir Cosina priser i Yen? Skjønner at det har noe med deres hjemland å gjøre, men hvorfor ikke også nevne dollar samtidig? PS! ikke nødvendig å svare bare så det er sagt... Kun et spontant utspill fra meg Endret 16. juni 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hvor mye blir det, tro.. ..For et kompaktkamera med adapter og objektiv? Jeg vil tippe på et sted mellom 8 og 9 lapper. Det etter bruk av 10x$ faktoren. Priser er nevnt her. Hvorfor oppgir Cosina priser i Yen? Skjønner at det har noe med deres hjemland å gjøre, men hvorfor ikke også nevne dollar samtidig? PS! ikke nødvendig å svare bare så det er sagt... Kun et spontant utspill fra meg Fordi Cosina selger lite utenfor Japan, tipper jeg. Tom Endret 16. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå