potetskrell Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Du får underholde deg selv da.. kanskje du sover etter det.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hvorfor konspirerer ebay for å blakke meg? Er vel fordi du handler for mye eller for dyrt der da. Trudde ikke du hadde mere kronasjer igjen etter kamera kjøp jeg. Er ikke snau du ingardj. Hehe, aner ikke hva jeg skal gjøre, er sulten også. Ikke lett å være liten Endret 12. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Som medlem av AMO*), så reagerer jeg sporenstreks på sånt som dette. Styggedom, men akk så morsomt.. :D *) Astronomer Mot Orddeling Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Jeg liker(å) pul(t)er i vinkel. Herreguuud, sov daaa!! Endret 12. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Er vel fordi du handler for mye eller for dyrt der da. Trudde ikke du hadde mere kronasjer igjen etter kamera kjøp jeg.Det er generelt sett mye jeg vil ha der til ikke alt for gale priser. Og jeg er allerede ganske så fattig. Det er der problemets kjerne ligger. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Bildene av Quick^^http://www.flickr.com/photos/zodz/sets/72157619657730840/ Pent, men hvem eller hva pokker er Quick, annet enn et engelsk ord for "kvikk"? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Som han ene bilselgeren jeg kjenner sa en gang, til en med dårlig råd. Kjøp 2 da vel. Venter selv på 3 fjernutløsere til d700 fra e-havnen Simon da, quick finner du under rediger, under posten din her. Quick edit står det vel. Hint: norske talenter Endret 12. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Bildene av Quick^^http://www.flickr.com/photos/zodz/sets/72157619657730840/ Pent, men hvem eller hva pokker er Quick, annet enn et engelsk ord for "kvikk"? http://www.youtube.com/watch?v=TvrWD_3la4s Vinnerne av norske talenter. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Nå følte jeg meg gammel. Hva var norske talenter igjen? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Jepp, da skal Jensen bestige Istind i morra.. (Et nesten 15m høyt fjell ved Bardufoss for de som ikke vet det.) Jeg kommer til å dø før jeg er halvveis med min kondis (Ikke mitt bilde btw.) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Jepp, da skal Jensen bestige Istind i morra.. (Et nesten 1550m høyt fjell ved Bardufoss for de som ikke vet det.)Jeg kommer til å dø før jeg er halvveis med min kondis (Ikke mitt bilde btw.) Endret 13. juni 2009 av Nautica Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Nå følte jeg meg gammel. Hva var norske talenter igjen? Er ikke så greit for en 40-åring vettu. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Hot news! Hva skjer om noen legger et av Herni Cartier-Bressons bilder ut på en deleteme-gruppe på flickr? http://www.flickr.com/photos/andrerabelo/70458366/ "When everything is blurred you cannot convey the motion of the bicyclist. On the other hand, if the bicyclist is not the subject-- what was? -voted as "deleteme" (from the Delete me! group) " "This looks contrived, which is not a bad thing. If this is a planned shot, it just didn't come out right. If you can round up Mario, I would do it again. This time put the camera on a tripod and use the smallest aperture possible to get the best DoF. What I would hope for is that the railings are sharp and that mario on the bike shows a blur. Must have the foreground sharp, though. Without that, the image will never fly.""When everything is blurred you cannot convey the motion of the bicyclist. On the other hand, if the bicyclist is not the subject-- what was? -voted as "deleteme" (from the Delete me! group) " Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Det der var rett og slett hysterisk morsomt! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Oh yeah.. det beste siden president Carl I. Hagen kalte opp "Statsminister Sponheim" til Stortingets talerstol! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 I dag tok jeg med kameraet ut når jeg skulle gå en tur. Jeg brukte halvannen time på å gå 200 meter. Så var jeg tom for batteri og måtte snu. Skulle huska å lade før jeg gikk ut. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Pass på at minnebrikken er med neste gang da Lars. Sist jeg var ute å gikk så glemte jeg batteri og minnebrikke. skikkelig smart. Har jo batteri i kamerahuset også, men hjelper lite uten minne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Tar aldri ut minnebrikka jeg da. Bruker bare USB-kabelen siden jeg ikke har kortleser. Da er det vanskligere å glemme å ta den med. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Har akamfolket tatt sommerferie? Har merket litt lavere aktivitet i det siste.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Et bilde fra jeg var ute og tok bilder med Lars i dag, vi kom ikke særlig langt som sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå