tomsi42 Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Når det gjelder rundeturen: Har ikke reist ennå. Reiser omtrent midt på dagen. Så om noen har lyst til å slenge seg med, eller komme etter, så gi lyd. Enten her nå, eller seinere på mobil. Har dere ikke kommet dere avgårde ENDA! Trodde dere satt nede ved fyret alt og delte skrøner mens dere tyllet i dere kaffe og karsk God tur. Det blir nok Fredrikstad på meg. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Ikke noe stress her nei. Dvs Alunfoto sitter nok i bilen å kjører over Strynefjellet nå. Han reiste fra hovedstaden i går. Men inntil videre tar jeg livet med ro. Skal snart i gang med litt pakking. Ellers så er kaffe, Cognac og løgner det går i ute på fyret. Forteller historier om den fuglen vi mista i fjord, og hvor stor den var Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Denne var jeg oppi onsdag for å ta gruppebilde. Artig. [_MPE1169.jpg] Godt du ikke hadde sett Final Destination 3 først da hehe Jeg var oppi en sånn en 12 meter opp og malte gavellvegger. Fy faen så redd jeg var. Glad jeg ikke husker hva som skejdde i FD3 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) :!: leka rundt med en sånn en dag vi malteverkstedet, innendørs. Det var artig det. jasså Tom, nedover i Østfold i dag altså? Passe på å få med deg pølsa og vaffelen da Endret 12. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) jasså Tom, nedover i Østfold i dag altså? Passe på å få med deg pølsa og vaffelen da Det er en grunn til at jeg kjører forbi Moss edit: og jeg reiser ikke før i morgen. Tom Endret 12. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) :!: forbi moss da seh, skal stå på E6 og flagge deg inn så du treffer rekti avkjøring jeg http://www.dinside.no/815667/raadyr-iphone-reparasjon denne var litt fin, et sånt skjema har jeg her hjemme Endret 12. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Trondheim selger Canon 70-200mm f/2.8 IS til bruktpris 11k = gratis IS Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Trondheim selger Canon 70-200mm f/2.8 IS til bruktpris 11k = gratis IS Hvis du mener JapanPhoto i trondheim så bør du nesten lese her, der det står følgende; Og apropos messetilbudene i PDF-filen, har vi fått vite fra Japan Photo at det desverre har sneket seg inn en trykkfeil i brosjyren. Det er Canon EF 70-200mm f/2.8L USM som er på tilbud for kr 10999,-, og ikke IS-versjonen som det står i listen. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Trondheim selger Canon 70-200mm f/2.8 IS til bruktpris 11k = gratis IS Hvis du mener JapanPhoto i trondheim så bør du nesten lese her, der det står følgende; Og apropos messetilbudene i PDF-filen, har vi fått vite fra Japan Photo at det desverre har sneket seg inn en trykkfeil i brosjyren. Det er Canon EF 70-200mm f/2.8L USM som er på tilbud for kr 10999,-, og ikke IS-versjonen som det står i listen. jaja... burde nok ha lest artikkelen og ikke bare sett på tildbudene Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Da blir det 85 1.4 på meg i morgen, hvis posten holder over natt løftet sitt. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Da blir det 85 1.4 på meg i morgen, hvis posten holder over natt løftet sitt. Nice! Til D700? Jeg har vilt lyst på selv. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Ja. Da skal jeg kopiere 300 GB med bilder over til ny ekstern harddisk. Tar sin tid. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Til D700 ja. Canon lager jo bare 1.8 og 1.2. Skal ta litt brudebilder i morgen, så håper at det kommer i morgen tidlig.. Endret 12. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Da kom eg ikkje opp i skriftleg eller muntleg eksamen og fekk 6'er på praktisk medieeksamen Den med dette bandet eg plaka dykk om. Oppsett og intervju. Takk for hjelp Så no blir det en festivalsommer framover! Blir nokk nokon bilder derifrå. Fleire som skal til Trænafestivalen i sommer? Og Coldplay i Bergen 19. August? Gler meg! Har fri heile neste veke FEEEEEERIEEE!!! :D Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Drar mot Hove om 8 dager, det blir nok artig. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Da kom eg ikkje opp i skriftleg eller muntleg eksamen og fekk 6'er på praktisk medieeksamen Den med dette bandet eg plaka dykk om. Oppsett og intervju. Takk for hjelp Så no blir det en festivalsommer framover! Blir nokk nokon bilder derifrå. Fleire som skal til Trænafestivalen i sommer? Og Coldplay i Bergen 19. August? Gler meg! Har fri heile neste veke FEEEEEERIEEE!!! :D Jeg skal på Coldplay i Bergen Ja.Da skal jeg kopiere 300 GB med bilder over til ny ekstern harddisk. Tar sin tid. Holder på med akuratt det samme. Men underveis blir den eksterne harddisken ganske varm. Er dette normalt og ikke noe å tenke på? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 varme disker er kos. bare pass på at det er godt med luft rundt den så går det bra. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 varme disker er kos. bare pass på at det er godt med luft rundt den så går det bra. Da skal det gå bra. Noen her som bruker lightroom og vet det om går raskere å jobbe med et par bilder hvis jeg bare velger bildene fra folder menyen istedenfor å velge all photographs fra catalog menyen? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 http://poststuff4.entensity.net/061209/fla...media=obama.flv denna var rett og slett genial! :!: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Hehe, satt å trodde at Obama skulle si "What did you say again?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå