Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Når det gjelder rundeturen: Har ikke reist ennå. Reiser omtrent midt på dagen. Så om noen har lyst til å slenge seg med, eller komme etter, så gi lyd. Enten her nå, eller seinere på mobil.

Har dere ikke kommet dere avgårde ENDA! :ohmy: Trodde dere satt nede ved fyret alt og delte skrøner mens dere tyllet i dere kaffe og karsk ;)

 

God tur. Det blir nok Fredrikstad på meg.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe stress her nei.

Dvs Alunfoto sitter nok i bilen å kjører over Strynefjellet nå. Han reiste fra hovedstaden i går. Men inntil videre tar jeg livet med ro. Skal snart i gang med litt pakking.

 

Ellers så er kaffe, Cognac og løgner det går i ute på fyret.

Forteller historier om den fuglen vi mista i fjord, og hvor stor den var :)

Lenke til kommentar
Denne var jeg oppi onsdag for å ta gruppebilde. Artig.

 

[_MPE1169.jpg]

 

Godt du ikke hadde sett Final Destination 3 først da hehe

Jeg var oppi en sånn en 12 meter opp og malte gavellvegger. Fy faen så redd jeg var. Glad jeg ikke husker hva som skejdde i FD3 :D

Lenke til kommentar
Trondheim selger Canon 70-200mm f/2.8 IS til bruktpris :cool: 11k = gratis IS :)

 

Hvis du mener JapanPhoto i trondheim så bør du nesten lese her, der det står følgende;

Og apropos messetilbudene i PDF-filen, har vi fått vite fra Japan Photo at det desverre har sneket seg inn en trykkfeil i brosjyren. Det er Canon EF 70-200mm f/2.8L USM som er på tilbud for kr 10999,-, og ikke IS-versjonen som det står i listen.
Lenke til kommentar
Trondheim selger Canon 70-200mm f/2.8 IS til bruktpris :cool: 11k = gratis IS :)

 

Hvis du mener JapanPhoto i trondheim så bør du nesten lese her, der det står følgende;

Og apropos messetilbudene i PDF-filen, har vi fått vite fra Japan Photo at det desverre har sneket seg inn en trykkfeil i brosjyren. Det er Canon EF 70-200mm f/2.8L USM som er på tilbud for kr 10999,-, og ikke IS-versjonen som det står i listen.

jaja... burde nok ha lest artikkelen og ikke bare sett på tildbudene :blush:

Lenke til kommentar

Da kom eg ikkje opp i skriftleg eller muntleg eksamen og fekk 6'er på praktisk medieeksamen :D

Den med dette bandet eg plaka dykk om. Oppsett og intervju. Takk for hjelp :)

 

Så no blir det en festivalsommer framover! Blir nokk nokon bilder derifrå. Fleire som skal til Trænafestivalen i sommer? :) Og Coldplay i Bergen 19. August?

Gler meg!

 

Har fri heile neste veke :D FEEEEEERIEEE!!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Da kom eg ikkje opp i skriftleg eller muntleg eksamen og fekk 6'er på praktisk medieeksamen :D

Den med dette bandet eg plaka dykk om. Oppsett og intervju. Takk for hjelp :)

 

Så no blir det en festivalsommer framover! Blir nokk nokon bilder derifrå. Fleire som skal til Trænafestivalen i sommer? :) Og Coldplay i Bergen 19. August?

Gler meg!

 

Har fri heile neste veke :D FEEEEEERIEEE!!! :D :D :D

 

Jeg skal på Coldplay i Bergen ;)

 

Ja.

Da skal jeg kopiere 300 GB med bilder over til ny ekstern harddisk.

Tar sin tid.

 

Holder på med akuratt det samme. Men underveis blir den eksterne harddisken ganske varm. Er dette normalt og ikke noe å tenke på?

Lenke til kommentar
varme disker er kos. bare pass på at det er godt med luft rundt den så går det bra.

 

Da skal det gå bra. Noen her som bruker lightroom og vet det om går raskere å jobbe med et par bilder hvis jeg bare velger bildene fra folder menyen istedenfor å velge all photographs fra catalog menyen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...