Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

jajajajajajajajaja, skal jeg ha vidvinkel så blir det 16-35mkii på 5dmkii.

Hvordan er 12-24 i forhold til 11-16?

Det kan være det samme så lenge ingen av dem har noe på EF-S 10-22mm! Synes ikke det er noe særlig alternativ til den på Canon-crop, om man er villig til å kjøpe brukt er den ikke nevneverdig dyr heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke jeg har sett noen bilder som overbeviser om det. Canon-objektivet er uansett et fantastisk herlig objektiv og utrolig flott arbeidsverktøy. Har absolutt ingenting å utsette på det. Ser ikke helt for meg at 11 - 18mm er optimal rekkevidde på en vidvinkel - en mm eller to for lite i begge ender.

Endret av matsktsk
Lenke til kommentar

Akamtreff - Runde?

Da driver jeg og pakker til Rundetur. Meg, Kaffilars og Alunfoto, og et par andre dere ikke kjenner. Værutsiktene er litt usikre. Men håper og tror på en del brukbart fotovær.

Vi reiser i morgen, og de to mest entusiastiske av oss blir til mandag. Om noen har lyst til å joyne oss, så er det bare å hive seg avgårde.

Vi kommer selvfølgelig til å farte litt rundt, men har base på turisthytta på fyret. Der er det ikke mobildekning. Med litt flaks, går det går an å nå oss når vi farter andre steder. (Kjell75 kan gi dere nummeret mitt).

Ellers er det bare å lete etter to pentaxianere med overdimensjonerte rør, og en pentaxianer med litt mer diskret optikk.

Ikke la dere skremme av at vi er pentaxianere. Vi har god erfaring på å forholde oss til andre merker :)

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...