Simon Aldra Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Shit, lagde nettop ett bilde med selektiv desaturering og saturaering, med ekstra knæsj på t-skjort og desaturert hud. Føler meg så orginal og kreativ! Nesten like kreativ som jeg var den gangen jeg desaturerte alt utenom rødt i et bilde av en rød rose på en gravplass i Srebrenica! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Nesten like kreativ som jeg var den gangen jeg desaturerte alt utenom rødt i et bilde av en rød rose på en gravplass i Srebrenica! Bah - tenkte å bruke en teknikk jeg lærte av bestemor, jeg. Ta et svart-hvitt-bilde og farg svakt over med fargeblyant. Blir litt pastell-farger. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Det er i hvert fall kult, får et litt multimodalt-uttrykk, nesten : D Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Devil, add meg på msn Jeg har oppkjøring neste fredag og har fått noen spørsmål jeg bør kunne Da jeg skulle ta prøveteoriprøven på kjøreskolen, så la jeg merke til noen merker på spørsmålsarkene. Kikket og prøvde litt, og knakk koden. De riktige svarene stod faktisk på arkene, skjult i markeringene! Løste først alle oppgavene selv, og sjekket deretter mot fasit. Fikk faktisk rettet et feil svar.. Ble litt skuffet, men egentlig også litt lettet, på biltilsynets vegne, da det ikke var sånne markeringer på den egentlige teoriprøven.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Da blir MacBooken formatert og klargjort for utbytting med MBP, og i morgen formateres PC-en og legges ut på finn! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Da blir MacBooken formatert og klargjort for utbytting med MBP, og i morgen formateres PC-en og legges ut på finn! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 A propos rettighetsproblematikk, forresten - her er en fantastisk sak.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Serr? Er det du som ble kontaktet? Da blir MacBooken formatert og klargjort for utbytting med MBP, og i morgen formateres PC-en og legges ut på finn! Gleder meg stort her jeg sitter. Bare håper UPS bruker lik tid som før, for da er den her i morgen! Står nok opp tidlig da, ja Endret 11. juni 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
ET! Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 A propos rettighetsproblematikk, forresten - her er en fantastisk sak.. WTF dette kan umulig være sant. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Da blir MacBooken formatert og klargjort for utbytting med MBP, og i morgen formateres PC-en og legges ut på finn! Gleder meg stort her jeg sitter. Bare håper UPS bruker lik tid som før, for da er den her i morgen! Står nok opp tidlig da, ja Så fort? :o Jeg må vente minst 1 måned og maks 3 måneder før jeg får min Apple datamaskin på døren! Jeg skal iallefall bestille Macbook Pro 13", fikk feriepenger i går, og det smaker godt Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 A propos rettighetsproblematikk, forresten - her er en fantastisk sak.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Nice mollenpriz. Devil, add meg på msn Jeg har oppkjøring neste fredag og har fått noen spørsmål jeg bør kunne Forklar følgende dekkdimensjon etc etc etc etc. done Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Så fort? :oJeg må vente minst 1 måned og maks 3 måneder før jeg får min Apple datamaskin på døren! Jeg skal iallefall bestille Macbook Pro 13", fikk feriepenger i går, og det smaker godt Ja, men så bor jeg 40 min uttafor Oslo, så ordren blir gjerne sendt min vei så fort den kommer til landet. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Devil, add meg på msn Jeg har oppkjøring neste fredag og har fått noen spørsmål jeg bør kunne Da jeg skulle ta prøveteoriprøven på kjøreskolen, så la jeg merke til noen merker på spørsmålsarkene. Kikket og prøvde litt, og knakk koden. De riktige svarene stod faktisk på arkene, skjult i markeringene! Løste først alle oppgavene selv, og sjekket deretter mot fasit. Fikk faktisk rettet et feil svar.. Ble litt skuffet, men egentlig også litt lettet, på biltilsynets vegne, da det ikke var sånne markeringer på den egentlige teoriprøven.. under oppkjøring får man også spørsmål ang diverse om bilen. Dukker opp mye artig der. Sensoren jeg hadde ba meg trekke et kort, han så på kortet og sa "nei det får du ikke" og fant et annet spørsmål. Han viste nemlig at jeg jobbet med bil den gangen :!: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 HAHAHAHHAAHAHA, nå har jeg sett det og. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 A propos rettighetsproblematikk, forresten - her er en fantastisk sak.. Hahaha! Så sinnsykt genialt! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Noe for deg Remi? http://www.liweiart.com/ And also; this person is pro Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) A propos rettighetsproblematikk, forresten - her er en fantastisk sak.. Noen som ikke heeelt har forstått åndsverkloven.. :!: Endret 11. juni 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 A propos rettighetsproblematikk, forresten - her er en fantastisk sak.. Det er seriøst det beste siden Sandnesskolen brant ned. Thumbs up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå