lurfelus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 crap, var ikkje noe mic utgang på 500D osv nei, så da har jeg en stk mikrofon tilovers. burde kjøpt meg 5d mk ii istede kjenner jeg nå oO Det er ikke lenge til 60D kommer.. Lenke til kommentar
MSc Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 crap, var ikkje noe mic utgang på 500D osv nei, så da har jeg en stk mikrofon tilovers. burde kjøpt meg 5d mk ii istede kjenner jeg nå oO Hadde kanskje vært enda kjekkere med en mikrofon INNgang Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Yes, det er kanskje det som hadde vært tingen ja ;P Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iid=6357805 kanskje? den har timestamps osv, så burde ikke være noe problem å få det rett ifht filmingen som kommer fra kamera. faen. merker det er lenge sia jeg drev med film nå brukte jo 30 min på å finne en dings for å spille inn på. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 *Puh* Løpt 3km nå. Utrolig nok halvt minutt raskere enn i rekrutten - 1330 Knallbra det Dog ikke like rå som meg, 1210 hadde et befal som var råere enn meg, han brukte 10 og noen sekunder. Kompis løp 3.2km på 10 blank i 10klasse Han var så dau etterpå. crap, var ikkje noe mic utgang på 500D osv nei, så da har jeg en stk mikrofon tilovers. burde kjøpt meg 5d mk ii istede kjenner jeg nå oO TOLD YA Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 bra ja, absolutt. hadde noen som brukte nærmere 20-30 min... bay the wai: Din ordre er nå ferdig produsert på vårt laboratorium i Tyskland. Den vil nå sendes din Japan Photo butikk for avhenting. Får håpe tyskerene bruker japanske fotopresser da Eller kanskje de brukte en Heidelberg? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 crap, var ikkje noe mic utgang på 500D osv nei, så da har jeg en stk mikrofon tilovers. burde kjøpt meg 5d mk ii istede kjenner jeg nå oO bare å sprette lokket og lodde litt det bra ja, absolutt. hadde noen som brukte nærmere 20-30 min... bay the wai: Din ordre er nå ferdig produsert på vårt laboratorium i Tyskland. Den vil nå sendes din Japan Photo butikk for avhenting. Får håpe tyskerene bruker japanske fotopresser da Eller kanskje de brukte en Heidelberg? :!: den var ikke helt fersk Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Må da vel komme en hotshoe mic til 500D fra canon snart? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Meh, kjøpt meg en greie på lokal musikk butikk, veldig liten og hendig, kan bare teipe den på siden av Ròde micen. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Må da vel komme en hotshoe mic til 500D fra canon snart?Spørs jo om de har forberedt interne koplinger for det da. Slett ikke sikkert at de har gjort det - og da er det litt jobb å få til :-) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Shit, lagde nettop ett bilde med selektiv desaturering og saturaering, med ekstra knæsj på t-skjort og desaturert hud. Føler meg så orginal og kreativ! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Original er ordet.. noe så vågalt har aldri blitt prøvd før! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nope. Føler meg fresh nå ja. Skjønner ikke hvorfor noen ikke prøvd dette før. Ville kanskje funket greit på en blomster også! Feks en rose med det røde i farge og resten i S/H. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 My sentiments exactly! Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Bah, jeg måtte droppe en dag i junifesten pga eksamen. Over nå, fikk 5, fornøyd. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nice mollenpriz. Devil, add meg på msn Jeg har oppkjøring neste fredag og har fått noen spørsmål jeg bør kunne Forklar følgende dekkdimensjon etc etc etc etc. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Remi, du kommer jo aldri til å besto, uansett!!! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå