Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

J@cob; Medie eksamen er jo det letteste som finns, ca? Nå slapp jeg å trekke, og fikk velge foto som jeg ville, men er ihvertfall det enkleste jeg har vært borti oO Ihvertfall muntlig delen. Da er det jo bare å snakke til det gir mening :=D

 

Fnuck me, det vet jeg. Cruiset meg gjennom det meste av praktiske oppgaver de siste tre årene. Så lenge de ikke har innvolvert film. Snakking tviler jeg blir noe problem, med min enorme karisma og overtalelsesevne :cool:

 

Det er bare det at om jeg får film, så, ja. Filme kan jeg, de samme prinsippene som ved foto gjelder (i hvert fall mtp komposisjon) det er bare redigeringen som kommer til å bli et helvete.

 

Uansett. Ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
J@cob; Medie eksamen er jo det letteste som finns, ca? Nå slapp jeg å trekke, og fikk velge foto som jeg ville, men er ihvertfall det enkleste jeg har vært borti oO Ihvertfall muntlig delen. Da er det jo bare å snakke til det gir mening :=D

 

Fnuck me, det vet jeg. Cruiset meg gjennom det meste av praktiske oppgaver de siste tre årene. Så lenge de ikke har innvolvert film. Snakking tviler jeg blir noe problem, med min enorme karisma og overtalelsesevne :cool:

 

Det er bare det at om jeg får film, så, ja. Filme kan jeg, de samme prinsippene som ved foto gjelder (i hvert fall mtp komposisjon) det er bare redigeringen som kommer til å bli et helvete.

 

Uansett. Ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.

 

Adobe Premiere er jo relativt likt alt annet av Adobe software :=D

Final Cut er litt different, though om dere bruker mac ;P

Lenke til kommentar
og et kjapt spm. Hvordan får jeg lagt til flickr kontoen min som lenke i signaturen?

 

Prøver å finne det selv. Ser tomsi bla. har

http://www.flickr.com/photos/tomsi43/

... og jeg vil ha det samme bare med navnet mitt. Alt jeg har funnet er

http://www.flickr.com/photos/26122469@N08/

Lenke til kommentar
og et kjapt spm. Hvordan får jeg lagt til flickr kontoen min som lenke i signaturen?

 

Prøver å finne det selv. Ser tomsi bla. har

http://www.flickr.com/photos/tomsi43/

... og jeg vil ha det samme bare med navnet mitt. Alt jeg har funnet er

http://www.flickr.com/photos/26122469@N08/

 

 

Mulig du må ha PRO flickr? :)

Nei, du trenger ikke Pro account.

 

Gå inn på "Your account" ved å trykke på navnet ditt øverst i høyre hjørne. På den siden finner du "Your Flickr web addresses", så bare endre du dem til flickr.com/photos/madsfarner eller noe sånt. ;)

Lenke til kommentar

Jadda. Fikk reklame.

 

"Tele2 ønsker å relansere to mobiltelefoner mtp nye målgrupper. Du blir engasjert (...) Ta utgangspunkt i to eksisterende mobimodeller definer to aktuelle målgrupper og skisser en kampanje for disse modellene. Klargjør budskap og begrynn valg av mediekanaler i tilegg skal du utforme reklamemateriell som skal kunne brukes i kampanjen

 

- Du skal produsere to plakater, pluss brosjyre, eller annonse".

 

Dette går bra! :D

Lenke til kommentar
Tafset litt på en Oly E-3 med 12-60 i dag, og AF-hastigheten var . Jeg hadde ventet å bli skuffet (pga. hypen), men den leverte langt over forventning. Colour me impressed.

Det er en kompetent kombinasjon det. Dog ikke helt gratis ...

Mulig det. Eieren var dog av typen "UV-filter på og solblenderen bak frem"... :roll:

 

Det som alltid slår meg når jeg kommer borti høyt spekkede hus fra Oly, Sony og Petnax er at de blir knotete. Massevis av små knapper med ubehagelig plastfølelse og dårlig respons når man trykker, på underlig utformede utspring her og der (satt på spissen). Canon og Nikon er noe helt annet der. IMHO. Alle forberehold tatt. Jeg er et dårlig menneske osv... ;)

 

Kjør merkekrig! :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...