boffeeen Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Har jobbet sånn to timer effektivt med eksamen, og føler jeg har et greit opplegg nå. Klarer egentlig ikke være nervøs. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Regner med at det samme skjer med meg i morgen. Med mindre Jeg Trekker Film. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Da var jeg akkurat kommet inn døra. Knipsa masse i dag. Det gjenstår å se om noe av det er brukanes. Fattern hadde glemt lysa på van-en på så batteriet var flatt. Så han måtte ta en rundtur for å lade opp batteriet. Slang meg på med han. Kjørte fra Langesund og gamle veien til Helgeroa, bort forbi Stavern, til Larvik og tilbake igjen. Fikk knipsa masse som passer til temaet mitt for Junifesten "Ting du ikke vil se". Bl.a. treningsenteret til UP, fotobokser og mye mer. Får håpe jeg klarte å få noe bra ut av det. Har ikke sett gjennom fangsten enda. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Du må se på det som litt artig. Detta er null stress for deg;) GLHF! BRA LARS! Godt å høre at du fikk ræva ut av kåken Spent på å se utfallet nå Endret 9. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Farner Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Hey!!! Noen som vet om noen gode foto-blader som man kan abonere på her i Norge?? Kan være på norsk eller engelsk.. Abonnerer på HjemmePC nå, og de begynner jeg å bli rimelig lei av. Dårlig blad, med foto tips for de som er noen hakk dårligere enn amatør. Og noen gode nettaviser både for foto og data. engadget.com osv! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Hey!!! Noen som vet om noen gode foto-blader som man kan abonere på her i Norge?? Kan være på norsk eller engelsk.. Abonnerer på HjemmePC nå, og de begynner jeg å bli rimelig lei av. Dårlig blad, med foto tips for de som er noen hakk dårligere enn amatør. Og noen gode nettaviser både for foto og data. engadget.com osv! Fotografi er et veldig bra blad Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 hvilke filertyper fremkaller japanphoto? må det være .jpg, eller kan det være .tiff eller .psd? hva anbefales for fremkalling? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Send en Quality 10 jpeg du. Er sykt overkill med 1231mb tiff filer =D Men, J@cob; Medie eksamen er jo det letteste som finns, ca? Nå slapp jeg å trekke, og fikk velge foto som jeg ville, men er ihvertfall det enkleste jeg har vært borti oO Ihvertfall muntlig delen. Da er det jo bare å snakke til det gir mening :=D Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Send en Quality 10 jpeg du. Er sykt overkill med 1231mb tiff filer =D Men, J@cob; Medie eksamen er jo det letteste som finns, ca? Nå slapp jeg å trekke, og fikk velge foto som jeg ville, men er ihvertfall det enkleste jeg har vært borti oO Ihvertfall muntlig delen. Da er det jo bare å snakke til det gir mening :=D Ikke alle er like kule som deg vet du =D Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Send en Quality 10 jpeg du. Er sykt overkill med 1231mb tiff filer =D Men, J@cob; Medie eksamen er jo det letteste som finns, ca? Nå slapp jeg å trekke, og fikk velge foto som jeg ville, men er ihvertfall det enkleste jeg har vært borti oO Ihvertfall muntlig delen. Da er det jo bare å snakke til det gir mening :=D Ikke alle er like kule som deg vet du =D Hvor vanskelig medie-eksamen er avhenger av hvor usannsynlige oppgaver du får og hvor stor grad av brødhode sensoren er. Endret 9. juni 2009 av ET-media Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 BRA LARS! Godt å høre at du fikk ræva ut av kåken Spent på å se utfallet nå Kom meg ut til slutt. Måtte bare ta meg selv et kraftig tak i nakkeskinnet og filleriste meg selv litt. Ble ganske fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Send en Quality 10 jpeg du. Er sykt overkill med 1231mb tiff filer =D Men, J@cob; Medie eksamen er jo det letteste som finns, ca? Nå slapp jeg å trekke, og fikk velge foto som jeg ville, men er ihvertfall det enkleste jeg har vært borti oO Ihvertfall muntlig delen. Da er det jo bare å snakke til det gir mening :=D Ikke alle er like kule som deg vet du =D True. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 men det finnes de som er kulere Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 hvilke filertyper fremkaller japanphoto? må det være .jpg, eller kan det være .tiff eller .psd? hva anbefales for fremkalling? Etter min erfaring skrur de farvene til himmels uansett, så kan ikke være så nøye. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 men det finnes de som er kulere Filthy lies =d Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Og jeg har størst tiss og pappa'n min banker alle pappa'ne deres! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Tafset litt på en Oly E-3 med 12-60 i dag, og AF-hastigheten var rå. Jeg hadde ventet å bli skuffet (pga. hypen), men den leverte langt over forventning. Colour me impressed. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Tafset litt på en Oly E-3 med 12-60 i dag, og AF-hastigheten var rå. Jeg hadde ventet å bli skuffet (pga. hypen), men den leverte langt over forventning. Colour me impressed. Det er en kompetent kombinasjon det. Dog ikke helt gratis ... Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Hey!!! Noen som vet om noen gode foto-blader som man kan abonere på her i Norge?? Kan være på norsk eller engelsk.. Abonnerer på HjemmePC nå, og de begynner jeg å bli rimelig lei av. Dårlig blad, med foto tips for de som er noen hakk dårligere enn amatør. Og noen gode nettaviser både for foto og data. engadget.com osv! Fotografi er nevnt. Ellers holder svenske FOTO bra kvalitet, Digital Photography fra England er vel også dugande. Tafset litt på en Oly E-3 med 12-60 i dag, og AF-hastigheten var rå. Jeg hadde ventet å bli skuffet (pga. hypen), men den leverte langt over forventning. Colour me impressed. Don't say I told you so. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå