Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg akkurat kommet inn døra. Knipsa masse i dag. Det gjenstår å se om noe av det er brukanes. Fattern hadde glemt lysa på van-en på så batteriet var flatt. Så han måtte ta en rundtur for å lade opp batteriet. Slang meg på med han. Kjørte fra Langesund og gamle veien til Helgeroa, bort forbi Stavern, til Larvik og tilbake igjen. Fikk knipsa masse som passer til temaet mitt for Junifesten "Ting du ikke vil se". Bl.a. treningsenteret til UP, fotobokser og mye mer. Får håpe jeg klarte å få noe bra ut av det. Har ikke sett gjennom fangsten enda.

Lenke til kommentar

Hey!!!

Noen som vet om noen gode foto-blader som man kan abonere på her i Norge?? Kan være på norsk eller engelsk.. Abonnerer på HjemmePC nå, og de begynner jeg å bli rimelig lei av. Dårlig blad, med foto tips for de som er noen hakk dårligere enn amatør.

Og noen gode nettaviser både for foto og data. engadget.com osv!

Lenke til kommentar
Hey!!!

Noen som vet om noen gode foto-blader som man kan abonere på her i Norge?? Kan være på norsk eller engelsk.. Abonnerer på HjemmePC nå, og de begynner jeg å bli rimelig lei av. Dårlig blad, med foto tips for de som er noen hakk dårligere enn amatør.

Fotografi er et veldig bra blad :)

Lenke til kommentar
Send en Quality 10 jpeg du. Er sykt overkill med 1231mb tiff filer =D

Men, J@cob; Medie eksamen er jo det letteste som finns, ca? Nå slapp jeg å trekke, og fikk velge foto som jeg ville, men er ihvertfall det enkleste jeg har vært borti oO Ihvertfall muntlig delen. Da er det jo bare å snakke til det gir mening :=D

Ikke alle er like kule som deg vet du =D

Lenke til kommentar

Men, J@cob; Medie eksamen er jo det letteste som finns, ca? Nå slapp jeg å trekke, og fikk velge foto som jeg ville, men er ihvertfall det enkleste jeg har vært borti oO Ihvertfall muntlig delen. Da er det jo bare å snakke til det gir mening :=D

Hvor vanskelig medie-eksamen er avhenger av hvor usannsynlige oppgaver du får og hvor stor grad av brødhode sensoren er.

Endret av ET-media
Lenke til kommentar

True.

Lenke til kommentar
Hey!!!

Fotografi er nevnt. Ellers holder svenske FOTO bra kvalitet, Digital Photography fra England er vel også dugande.

Tafset litt på en Oly E-3 med 12-60 i dag, og AF-hastigheten var . Jeg hadde ventet å bli skuffet (pga. hypen), men den leverte langt over forventning. Colour me impressed.

Don't say I told you so.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...