NothinDoin™ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kan jeg få en tilbakemelding på disse bryllupsbildene jeg tok i helgen?http://foto22.zenfolio.com/f301883944 Har jeg bestått? Bildene er forøvrig kjapt redigert, men som jeg sa til paret, disse bildene har potensiale. Thumbs up! Blinkskuddet var vel bilde 26 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sjekk ut http://www.jameswhitlowdelano.com. Jeg elsker arbeidet hans! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 100% crop fra Canon 500D Sjekk ut http://www.jameswhitlowdelano.com. Jeg elsker arbeidet hans! Takk! Det var en skikkelig inspirasjonssprut jeg hadde ventet på! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Yahus, ser ut som om jeg får til en shoot med Quick, liten fordel å kjenne en av dem. heh. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 De dansegutta, right? Ser for meg at det kan bli en knallfet shoot. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 De dansegutta, right? Ser for meg at det kan bli en knallfet shoot. Jupp, vinnerne av norske talenter. Gleder meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da har jeg fått banket inn Windows 7 RC inn på en ledig PC. Klart bedre enn Beta 1. Som allerede var bedre enn Vista En positiv overraskelse var en grei kalibreringsrutine for skjerm. Ikke så god som dedikert hardware, men god nok til at jeg nå kan bruke min 17" HP til bildebehandling. Tom Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Sååå ubrukelig! Apple har oppgradert MacBookene og har putta SD kort slot i den. Hvorfor ikke CF? Alle proffhusene bruker vel CF? Udugelig. Endret 8. juni 2009 av OlavF Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 CF-kort er store, og de fleste bruker ikke proffhus. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som har bilde bevis på at sigma 50mm 1.4 er skarpere enn canon sin 50mm 1.4 @ 1.4? Canon 50/1.4 vs Sigma 50/1.4 ..Og forresten 100% crop-sammenligning @f/1.4 med 1Ds3 500D-review på dpreview, forresten. Natta! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Yahus, ser ut som om jeg får til en shoot med Quick, liten fordel å kjenne en av dem. heh. grætz.. Kan bli mye kule bilder av det. Spent på utfallet... anyways ja, natta Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nei, IceFox! Tilbake med nick og avatar! NUH! I hvert fall avataren - jeg sliter med å komme på hvem du er hver gang jeg ser postene dine.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hvis jeg skal dømme etter antall blinkskudd som folk mener det er, hadde jeg visst tatt en del av de. Paret er fornød og da er jeg fornøyd. Edit: Sånn ellers til ettertanke ble jeg overrasket at jeg klarte meg med kun ett batteri (1405 bilder raw, fra kl 1300-0000) og fremdels 20% igjen da kvelden var omme. Mer minne neste gang, 70gb ble i minste laget merkelig nok. Endret 9. juni 2009 av Inc Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er de fleste på forumet enig i avgjørelsen til Bergens Tidende i denne saken? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvis jeg skal dømme etter antall blinkskudd som folk mener det er, hadde jeg visst tatt en del av de. Paret er fornød og da er jeg fornøyd. Edit: Sånn ellers til ettertanke ble jeg overrasket at jeg klarte meg med kun ett batteri (1405 bilder raw, fra kl 1300-0000) og fremdels 20% igjen da kvelden var omme. Mer minne neste gang, 70gb ble i minste laget merkelig nok. 1405 bilder / 70gb fikk du 30 stk ut av ? =D Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg er nå hvertfall enig. :!: så mange lure kommentarer også.. @Inc: hva har du tatt så mange bilder av? Gatebil elns? Er eneste jeg har klart å ta 2000 bilder av på en dag nemlig Skikkelig OT: Av alle ting, imponert over han som har sitti og skrevet den ene posten her, for makan til langt innlegg skal du lete lenge etter. Er ikke kristen selv men måtte bare lese den. Konklusjonen i bunn er det som får meg til å lure hvordan de kan krige pga religion... Endret 9. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er de fleste på forumet enig i avgjørelsen til Bergens Tidende i denne saken?Jeg er hvertfall enig. Om man skulle "bli tvunget" til å inngå slike totalt ufordelaktige avtaler så er det bare å styre unna dem. Helt greit med en liten notis om hvorfor de ikke vil bli anmeldt også. De lager jo ikke noen stor sak ut av det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er de fleste på forumet enig i avgjørelsen til Bergens Tidende i denne saken? VISST FFFFF! Fotokontrakter er noe forbanna herk av noe dill, og det eneste som duger mot dem er å sloss med nebb og klør. *Vurderer å begynne å kjøpe BT for å støtte avisen* Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enig jeg også. Synd for fansen som forventer en anmeldelse, men nå vet de i hvert fall hvorfor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Håper en uttalelse også er sendt til bandet/manager/pr-folkene deres. Husker ikke hvem, men har jo vært lignende saker tidligere. Var det med Bruce Springsteen tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå